Skocz do zawartości
raf21

Belarus 820 od 820.1 820.2 820.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
raf21    0

Witam. Tak jak w temacie :Czym różnia się Belarusy 820, 820.1 , 820.2 , 820.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

to tak .3 ma już załączenie tylnego i przedniego napędu elektronicznie a .2 i bez . tylni most ( blokadę załącza się ręcznie) starsze 820 miały skrzynię niesynchronizowaną a .3 i .2 chyba mają już synchronizowaną ( tak bynajmniej słyszałem) .3 ma suchy filtr powietrza i wydaje mi się że .3 ma turbo z intercollerem bo tak jak patrzyłem to .3 belarusy mają turbo- tak mi się wydaje bo .2 i bez . nie mają turba ani intercollera. A pod drugie belarusów .1 nie ma 820.1 to tak jak 820

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

To są raczej wersje wyposazenia ;) np: Typ przedniego mostu.

A 820 sa dalej robione z niezsynchronizowanymi skrzyniami 18/4 ;)

Seria 800 nie występuje z intercoolerem i silnikami Euro II i III ;)

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    304

te cyferki to bardziej to norm emisji spalin sie odnoszą :) Z tego co mi wiadomo i pewnie xxx.3 będzie miał już ten filtr donaldsona B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

aha, dobrze wiedzieć. No ale co do mostów to istnieją stożkowe czyli z wąskim ogumieniem i krzyżakowe z szerokim ogumieniem ( bardzo chwalone i polecane) kupywałem na jesieni belarusa 1025 i dostałem do niego instrukcję obsługi ale ta instr. jest także do innych ciągników z rodziny belarus i są aby wymienione 820 820.2 a o 820.3 tak szczerze mówiąc to 1 słyszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

Z tego co wiem, liczba po "." oznacza wersję EURO silnika. .3, to wersja EURO II, .4, to EURO III. Napęd stożkowy, czy krzyżakowy może być montowany niezależnie od wersji EURO, nie ma to znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

no te silniki mmz to są napewno euro 3 :D śmiech a to czy sobie napiszą euro 3 czy euro 1 to i tak samo dymi i ma to samo :0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1
TU masz strone producenta, poczytaj se co ma jaki ciągnik. Pozatym modele 820.1 i 820.3 to identyczne ciągniki oprócz przedniego mostu, który w 820.3 jest krzyżakowy.Do tego 820.3 ma felgi 24 i 34 zamiast 20 i 38. Oba maja po 82 KM i EURO 1 beż żadnych turbin. Te numerki .3 i .4 to robia różnicę, ale dopiero w wyższych modelach jak 920, 952, 1025. Przedni napęd i WOM właczany też jest mechanicznie bez żadnych pikaczy. Edytowano przez Biebrzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

oni chyba nie mają żadnego silnika euro 3. no i dobrze bo im bardziej ten silnik ekologoczniejszy tym gorszy stare najwięcej wytrzymywału a teraz to kombinowane jest za dużo Jedynie ad blue jak by wstawili to by nie musieli silników modyfikować mocno żeby spełnić te jakze rygorystyczne normy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

a gdy przestaną rejestrować silników euro 1 to belarus wymyśli pewnie jakiś lepszy tłumnik który lepiej oczyści spaliny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Tak jednostopniowe tak samo jak reszta modeli. Ale pompa i wom nie jest od niego zależne. Dla czego pytasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha. Bo myslalem ze np z kosiarka czy z prasa bedzie sie ciezko pracowac przez to sprzeglo. Czyli wom zalaczam bez sprzegla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Wom i pompa załączana jest bez udziału sprzęgła. Za każdym razem gdy wciśniesz pedał reszta urządzeń pracuje dalej i zmiana biegów, zatrzymywanie nie wpływa na ich pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×