Skocz do zawartości
raf21

Belarus 820 od 820.1 820.2 820.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
raf21    0

Witam. Tak jak w temacie :Czym różnia się Belarusy 820, 820.1 , 820.2 , 820.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188
(edytowany)

to tak .3 ma już załączenie tylnego i przedniego napędu elektronicznie a .2 i bez . tylni most ( blokadę załącza się ręcznie) starsze 820 miały skrzynię niesynchronizowaną a .3 i .2 chyba mają już synchronizowaną ( tak bynajmniej słyszałem) .3 ma suchy filtr powietrza i wydaje mi się że .3 ma turbo z intercollerem bo tak jak patrzyłem to .3 belarusy mają turbo- tak mi się wydaje bo .2 i bez . nie mają turba ani intercollera. A pod drugie belarusów .1 nie ma 820.1 to tak jak 820

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128
(edytowany)

To są raczej wersje wyposazenia ;) np: Typ przedniego mostu.

A 820 sa dalej robione z niezsynchronizowanymi skrzyniami 18/4 ;)

Seria 800 nie występuje z intercoolerem i silnikami Euro II i III ;)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    188

a jak jest z turbo?? czy .3 je posiada bo różnie słyszałem bo 0 i .2 nie mają go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

te cyferki to bardziej to norm emisji spalin sie odnoszą :) Z tego co mi wiadomo i pewnie xxx.3 będzie miał już ten filtr donaldsona B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek30    11

820 nie ma turbo mam 820.3 i mam filtr mokry,norma euro I.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

aha, dobrze wiedzieć. No ale co do mostów to istnieją stożkowe czyli z wąskim ogumieniem i krzyżakowe z szerokim ogumieniem ( bardzo chwalone i polecane) kupywałem na jesieni belarusa 1025 i dostałem do niego instrukcję obsługi ale ta instr. jest także do innych ciągników z rodziny belarus i są aby wymienione 820 820.2 a o 820.3 tak szczerze mówiąc to 1 słyszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

Z tego co wiem, liczba po "." oznacza wersję EURO silnika. .3, to wersja EURO II, .4, to EURO III. Napęd stożkowy, czy krzyżakowy może być montowany niezależnie od wersji EURO, nie ma to znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Trochę mi te dane nie pasują ale możliwe że się zgadza z grubsza.

 

 

 

 

http://www.agroport.pl/showthread.php?tid=119

 

http://www.agroport.pl/showthread.php?tid=122

 

http://www.firmagrand.pl/Trakto/dane/820.3.html

 

http://www.firmagrand.pl/Trakto/dane/820.1.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

no te silniki mmz to są napewno euro 3 :D śmiech a to czy sobie napiszą euro 3 czy euro 1 to i tak samo dymi i ma to samo :0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1
(edytowany)
TU masz strone producenta, poczytaj se co ma jaki ciągnik. Pozatym modele 820.1 i 820.3 to identyczne ciągniki oprócz przedniego mostu, który w 820.3 jest krzyżakowy.Do tego 820.3 ma felgi 24 i 34 zamiast 20 i 38. Oba maja po 82 KM i EURO 1 beż żadnych turbin. Te numerki .3 i .4 to robia różnicę, ale dopiero w wyższych modelach jak 920, 952, 1025. Przedni napęd i WOM właczany też jest mechanicznie bez żadnych pikaczy. Edytowano przez Biebrzak

"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

nanieś poprawkę bo modelu 1020 nie jako takiego chyba.... może chodziło ci o 1025 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

oni chyba nie mają żadnego silnika euro 3. no i dobrze bo im bardziej ten silnik ekologoczniejszy tym gorszy stare najwięcej wytrzymywału a teraz to kombinowane jest za dużo Jedynie ad blue jak by wstawili to by nie musieli silników modyfikować mocno żeby spełnić te jakze rygorystyczne normy :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

a gdy przestaną rejestrować silników euro 1 to belarus wymyśli pewnie jakiś lepszy tłumnik który lepiej oczyści spaliny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Tak jednostopniowe tak samo jak reszta modeli. Ale pompa i wom nie jest od niego zależne. Dla czego pytasz?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha. Bo myslalem ze np z kosiarka czy z prasa bedzie sie ciezko pracowac przez to sprzeglo. Czyli wom zalaczam bez sprzegla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Wom i pompa załączana jest bez udziału sprzęgła. Za każdym razem gdy wciśniesz pedał reszta urządzeń pracuje dalej i zmiana biegów, zatrzymywanie nie wpływa na ich pracę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.