Skocz do zawartości
raf21

Belarus 820 od 820.1 820.2 820.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
raf21    0

Witam. Tak jak w temacie :Czym różnia się Belarusy 820, 820.1 , 820.2 , 820.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

to tak .3 ma już załączenie tylnego i przedniego napędu elektronicznie a .2 i bez . tylni most ( blokadę załącza się ręcznie) starsze 820 miały skrzynię niesynchronizowaną a .3 i .2 chyba mają już synchronizowaną ( tak bynajmniej słyszałem) .3 ma suchy filtr powietrza i wydaje mi się że .3 ma turbo z intercollerem bo tak jak patrzyłem to .3 belarusy mają turbo- tak mi się wydaje bo .2 i bez . nie mają turba ani intercollera. A pod drugie belarusów .1 nie ma 820.1 to tak jak 820

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

To są raczej wersje wyposazenia ;) np: Typ przedniego mostu.

A 820 sa dalej robione z niezsynchronizowanymi skrzyniami 18/4 ;)

Seria 800 nie występuje z intercoolerem i silnikami Euro II i III ;)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    306

te cyferki to bardziej to norm emisji spalin sie odnoszą :) Z tego co mi wiadomo i pewnie xxx.3 będzie miał już ten filtr donaldsona B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

aha, dobrze wiedzieć. No ale co do mostów to istnieją stożkowe czyli z wąskim ogumieniem i krzyżakowe z szerokim ogumieniem ( bardzo chwalone i polecane) kupywałem na jesieni belarusa 1025 i dostałem do niego instrukcję obsługi ale ta instr. jest także do innych ciągników z rodziny belarus i są aby wymienione 820 820.2 a o 820.3 tak szczerze mówiąc to 1 słyszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

Z tego co wiem, liczba po "." oznacza wersję EURO silnika. .3, to wersja EURO II, .4, to EURO III. Napęd stożkowy, czy krzyżakowy może być montowany niezależnie od wersji EURO, nie ma to znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Trochę mi te dane nie pasują ale możliwe że się zgadza z grubsza.

 

 

 

 

http://www.agroport.pl/showthread.php?tid=119

 

http://www.agroport.pl/showthread.php?tid=122

 

http://www.firmagrand.pl/Trakto/dane/820.3.html

 

http://www.firmagrand.pl/Trakto/dane/820.1.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

no te silniki mmz to są napewno euro 3 :D śmiech a to czy sobie napiszą euro 3 czy euro 1 to i tak samo dymi i ma to samo :0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1
TU masz strone producenta, poczytaj se co ma jaki ciągnik. Pozatym modele 820.1 i 820.3 to identyczne ciągniki oprócz przedniego mostu, który w 820.3 jest krzyżakowy.Do tego 820.3 ma felgi 24 i 34 zamiast 20 i 38. Oba maja po 82 KM i EURO 1 beż żadnych turbin. Te numerki .3 i .4 to robia różnicę, ale dopiero w wyższych modelach jak 920, 952, 1025. Przedni napęd i WOM właczany też jest mechanicznie bez żadnych pikaczy. Edytowano przez Biebrzak

"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

oni chyba nie mają żadnego silnika euro 3. no i dobrze bo im bardziej ten silnik ekologoczniejszy tym gorszy stare najwięcej wytrzymywału a teraz to kombinowane jest za dużo Jedynie ad blue jak by wstawili to by nie musieli silników modyfikować mocno żeby spełnić te jakze rygorystyczne normy :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

a gdy przestaną rejestrować silników euro 1 to belarus wymyśli pewnie jakiś lepszy tłumnik który lepiej oczyści spaliny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Tak jednostopniowe tak samo jak reszta modeli. Ale pompa i wom nie jest od niego zależne. Dla czego pytasz?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Wom i pompa załączana jest bez udziału sprzęgła. Za każdym razem gdy wciśniesz pedał reszta urządzeń pracuje dalej i zmiana biegów, zatrzymywanie nie wpływa na ich pracę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
    • Przez pawel01155
      Witam, sprawa dotyczy belarusa 920, 2001r. wersja exportowa z niemiec. Orientuje się ktoś czy mógłbym gdzieś kupić kostke do której przykrecona jest dzwignia sterowania linkani, ktore z koleji steruja zordzielaczem, nigdzie nie mogę znaleźć do niej czesci
    • Przez modelarz
      Witam, mam takie pytanko czy może ktoś wymieniał oringi w regulatorze siłowym (tym pod siedzeniem) w mtz 82 ??? Bo u mnie podczas podnoszenia strasznie się leje z niego olej, poszły napewno oringi i chciałbym kupic zestaw naprawczy ale nigdzie nie moge dostać. Może ktoś wie jakie tam powinny byc oringi i ma ich wymiary. Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz modelarz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.