Zaloguj się, aby obserwować  
doman57

Case MX 135

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
doman57    10

W sprowadzonym case mx 135 mam zamontowany hak Jest tez taki zaczep ktory mozna zalozyc jednak nie mam pojecia jak to zrobic Trzebaby ten hak jakos opuscic Nie wiecie jak to zrobic? nigdzie nie doszukalem sie jakiegos przycisku od hydrauliki opuszczenia haka tak zeby zaczepic zaczep Przepraszam ze tak chaotycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Poszukaj w kabinie dźwigni od odbezpieczania hitch'a [tak nazywa się ten zaczep], po podniesieniu podnośnika maksymalnie do góry, pociągnij za tą dźwignie i opuść podnośnik, zaczep powinien się opuścić. Ew. szukaj dźwigni z tyłu ciągnika, ale wątpię żeby tam była bo takie rozwiązanie to Ursus stosuje chyba tylko :P

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
doman57    10

ciagnik jest caly w oryginale ale nie wiem o ktora dzwignie moze chodzic Czy ktos moglby opisac ktora to i gdzie mniej wiecej sie znajduje?

post-6641-0-96729400-1308006502_thumb.jpg

Edytowano przez doman57

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

Bo jak widzisz, ten zaczep jest na takich zapadkach zabezpieczony, zobacz jak one są otwierane, bo na zdjęciu zbytnio nie widać, albo będzie sterowane dźwignią albo linką z kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
doman57    10

mam taki maly zbiorniczek tuz przy belkach podnosnika od ktorego odlaczony jest przewod odprowadzajacy Wie ktos co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mafiastrozyska
      Witam jak w temacie potrzebuje opini na temat nowych ciągników Case Farmall 85A. Jak sie sprawują. Słyszałem że są troche nie udane i nie wiem czy ryzykować  zakup. 
    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
    • Przez Kawasaki
      zamiast czujnika orginalnego predkosci w case 5140 czy jest zamiennik oczywiscie dużo tanszy?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.