Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
danielxyz87

Zetor 16245 kto mi coś o nim powie i się na nim zna.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
danielxyz87    0

Witam.Od nie dawana mam Zetora 16245 z 92 r.Co możecie mi o nim powiedzieć jak sprawuje w polu jak tam z jego niezawodnością?O jego wadach i oczywiście zaletach.Jak jest u niego z automatyczna blokada przedniego mostu(o ile takowa ma)No mam problem z wałkiem WOM nie chce się uruchomić a mianowicie załacza się i powolutku kreci ale po czasie staje...Był bym bardzo wdzięczny za informacje.

post-37525-0-05127200-1307641179_thumb.jpg

Edytowano przez danielxyz87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a poł biegi działaja?:P pracuje na takim to moge cos nie cos ci o nim powiedziec;p

 

wady:

mało skretu

mało biegów

wolny w transporcie chyba ze masz szybką skrzynie

ja tez mam z 92r i drazni mnie brak przesównego zaczepu transpostowego;/

podnośnik mnie szkoli ma tylko pozycje góra dół;/

ogólnie troche leciwy podnosnik

 

Zalety:

prosty tani w naprawie

jeszcze mnie w polu nie zostawił zawsze jakos do placu sie zjechało

spalanie jak dla mnie nie jest tragiczne

zaczep dolny hitch to jest super sprawa:) przy samodzielnym zapinaniu;p

w miarw dobra widocznośc do tyłu i przodu

 

 

 

co do blokady to jesli masz 2 przewody hydrauliczne podłączone do przedniego mostu po lewej stronie siedząć w kabinie to ja masz a włacza sie ją tak: pod pedałem blokady jest stycznik co automatycznie włąca tez blokade na przód ale ja przez różne bagna jezdziłem i jeszcze blokady nie używałem moim zdaniem trzeba być nie lada artystą zeby go posadzic;p

Edytowano przez michael01989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielxyz87    0

Pół biegi dzialaja bo po kupnie rozpolawialismy ciagnik i wymienialismy chodza idealnie.tyl walka tez robilismy i tam bylo wszystko jak nalezy.wiec nie wiem gdzie jest problem.a o blokade pytam bo poprostu chce wiedziec czy dziala i jak dziala i tak jak mowisz sa przewodzy po lewej stronie.a z perdkoscia nie jest tak zle bo na pusto po drodze wachala sie na pelnym gazie 33 35 a skrznia jest trojka mysle ze to zasluga bardzo duzych kol:)tylko skacze jak cholera:P a ciagasz nim jakis płóg ?jak on spisuje sie w orce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Davido    28

Ojciec też narzeka że skacze ale wystarczy powietrze w oponach spuścić tak do 1.4 atm i jest już lepiej. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak 4 skiby rabe werk 2 metry szerokosci w cieżkiej ziemi idzie na 1:) to jest ciagnik do takich własnie prac duzo i cieżko ciagnąć;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Zetix
      Witam... mam pytanie Pacjent to zetor12011 deluxe rocznik 1980. Rozchodzi się o ten numer 8600060202465P6 i od czego jest ten numer? Możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać tego w ciągniku ?
    • Przez Andrzej1983dkl
      Witam. Mam problem z zetorem 12145. Przy skręcaniu blokuje przednie koła. Obie zwolnice rozebrane- wszystko ok. Po odkręceniu wału napędowego problem znika. Jaka  może być przyczyna?
    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez nradek96
      Witam, planuję zakup ładowacza czołowego do Zetora 16145 i mam pytanie do kogoś kto takowy sprzęt posiada. Jakie obciążenie może znieść rama i jakie siłowniki (grubość tłoka itp) są montowane w ładowaczach do tego ciągnika? Pozdrawiam serdecznie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.