Skocz do zawartości
kuba12345

Przygotowywanie władka do sezonu

Polecane posty

kuba12345    0

Witam... Opiszcie jak przekonywujecie swoje T-25 do każdego sezonu co w nich zmieniacie do czego zaglądacie itp. dodam że dlatego przygotowywanie do sezonu bo jestem z rejonu sadowniczego czyli sezon dopiero teraz się zaczął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

- zajrzyj do odstojnika czy się nie zasyfił

- wymień olej w pompie paliwowej

- uzupełnij wodę i elektrolit w akumulatorach

- wymień olej w silniku i filtrze powietrza

- odsłoń tą osłonę od wentylatora i drucikiem wyczyść żeberka na cylindrach żeby lepsza była wentylacja

- uzupełnij stan powietrza w ogumieniu

- nasmaruj drążek kierowniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1

Sprawdz stan oleju w podnośniku.

Jak masz ambicje to zrób jeszcze regulacje zaworów jak nie była robiona dawno :rolleyes:


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    306

mój ma taki serwisowy przęgląd zawsze na sianokosy. Nawet filtr hydrauliki dostał nowy najdorzszy filtr. Za wszystkie do T-25 i MTZ nie zapłaciłem tyle co za ten jeden do hydrauliki ale ten to raz na 5 lat wystarczy wymienić. I jak odkręcasz jakiś przewód to uszczelki miedziane kupte co nasi teraz robią to takie gówno raz odkręcisz i leje się wtedy. Te ruskie trzymały kilka odkręceń i były grube a te nasze jak papier. Znowu 100 trzeba kupić ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Sprzęgło nie było ruszane od nowości zawory były regulowane w tamtym roku jaki olej wlać do miski od filtra powietrza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    175

W filtrze powietrza masz takie 3 lub 4 karby i do nich masz dolać oleju (taki sam jak do silnika). Posprawdzaj wszędzie każdy stan oleju nawet w skrzyni biegów :)


Polska moc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1149

Nie dolać a wymienić i wchodzi tam 1l zresztą będziesz widział bo jest tam zaznaczone kreskami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    175

No mój błąd przepraszam :unsure: chodź chodziło mi że do tych kresek ma się dolać .


Polska moc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1149

Ja przynajmniej raz w roku wymieniam olej,filtry paliwa i zarazem czyszczę cały układ paliwowy i wymieniam olej w filtrze powietrza i co 15 mtg wymieniam olej w pompie paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Panowie mam takie pytanie jakiego oleju nalać do filtru powietrza?? Może być taki jak do silnika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

Może być. W t-25 chyba wszędzie jest zalecane wlewać ten sam olej co do silnika :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

A mam takie pytanie co włać do skrzyni gdzie jest przelew bo spust i wlew to wiem a gdzie przelew?? No i ile tego oleju tam mi wejdzie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1149

Chyba po lewej stronie masz korek kontrolny pomalowany na biało i lejesz aż będzie wylatywać z tamtą olej.A wchodzi od 8-10l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
    • Przez Pawel0418
      Witam, czy w waszych Władkach też tak macie ze na zimnym ciśnienie oleju nie przekracza 3atm? przedtem na zimnym do 6 mi dochodziło a na ciepłym za 1,5 nie spadało teraz spada na ciepłym do 0,5 na wolnych a na wysokich dochodzi do 1,5 tylko dziwne ze to się stało z dnia na dzień jak myślicie wskaźnik padł?
      olej superol,wiem to gówno nie olej,ale planuje kupić turdusa tylko jaki? 
       
    • Przez kajperos
      Warte swojej ceny? pomaga coś? https://www.zenox.pl/product/Zestaw-wspomagania-układu-kierowniczego/689OKT255
       
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      Może zmienię pytanie, gdyż problem z którym nie mogę sobie poradzić jest bęben. Próbowałem ściągaczem i nie chce za nic w świecie zejść. Bęben ma lekkie nierówności, może go zostawić? Według mnie mógłby zostać. Dzwoniłem po mechanikach i też nikt się nie chce w to bawić. Druga sprawa, czy jak zostawie bęben to jest możliwość wymienienia simeringa od strony pochwy? Z tego co czytałem, żeby rozdzielić pochwe, trzeba zdjąć bęben, czy na pewno? Proszę o poradę co robić? A może kupić zwojnice używkę z dobrymi hamulcami?


    • Przez kajperos
      Chciałem spróbować odpalić władka na 6 biegu. Na sekunde zatrybił ale potem nie chciał jechać nawet jak wrzucałem półbiegi. Co waszym zdaniem poszło ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.