Skocz do zawartości
kuba12345

Przygotowywanie władka do sezonu

Polecane posty

kuba12345    0

Witam... Opiszcie jak przekonywujecie swoje T-25 do każdego sezonu co w nich zmieniacie do czego zaglądacie itp. dodam że dlatego przygotowywanie do sezonu bo jestem z rejonu sadowniczego czyli sezon dopiero teraz się zaczął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

- zajrzyj do odstojnika czy się nie zasyfił

- wymień olej w pompie paliwowej

- uzupełnij wodę i elektrolit w akumulatorach

- wymień olej w silniku i filtrze powietrza

- odsłoń tą osłonę od wentylatora i drucikiem wyczyść żeberka na cylindrach żeby lepsza była wentylacja

- uzupełnij stan powietrza w ogumieniu

- nasmaruj drążek kierowniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1

Sprawdz stan oleju w podnośniku.

Jak masz ambicje to zrób jeszcze regulacje zaworów jak nie była robiona dawno :rolleyes:


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    306

mój ma taki serwisowy przęgląd zawsze na sianokosy. Nawet filtr hydrauliki dostał nowy najdorzszy filtr. Za wszystkie do T-25 i MTZ nie zapłaciłem tyle co za ten jeden do hydrauliki ale ten to raz na 5 lat wystarczy wymienić. I jak odkręcasz jakiś przewód to uszczelki miedziane kupte co nasi teraz robią to takie gówno raz odkręcisz i leje się wtedy. Te ruskie trzymały kilka odkręceń i były grube a te nasze jak papier. Znowu 100 trzeba kupić ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Sprzęgło nie było ruszane od nowości zawory były regulowane w tamtym roku jaki olej wlać do miski od filtra powietrza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    176

W filtrze powietrza masz takie 3 lub 4 karby i do nich masz dolać oleju (taki sam jak do silnika). Posprawdzaj wszędzie każdy stan oleju nawet w skrzyni biegów :)


Polska moc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1152

Ja przynajmniej raz w roku wymieniam olej,filtry paliwa i zarazem czyszczę cały układ paliwowy i wymieniam olej w filtrze powietrza i co 15 mtg wymieniam olej w pompie paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

Może być. W t-25 chyba wszędzie jest zalecane wlewać ten sam olej co do silnika :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

A mam takie pytanie co włać do skrzyni gdzie jest przelew bo spust i wlew to wiem a gdzie przelew?? No i ile tego oleju tam mi wejdzie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1152

Chyba po lewej stronie masz korek kontrolny pomalowany na biało i lejesz aż będzie wylatywać z tamtą olej.A wchodzi od 8-10l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?

    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez modelarz
      Witam, mam takie pytanie po ilu obrotach wału korbowego znaki na kołach zębatych rozrządu powinny się zgrywać ? ustawiłem rozrząd na znakach i zrobiłem kilka obrotów wałem (kręce w prawo stojąc od koła pasowego) i znaki się nie zgrywają, gdy zgrywa się się wałek rozrządu z wałem korbowym to mijają się znaki napędu pompy wtryskowej i przeciwagi. Prosiłbym o odpowiedz i z góry dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.