News
radzikus

----->Ostateczna decyzja w wyborze ciagnika<------

Polecane posty

radzikus    0

OK, ale czy ktoś posiada test ciągników o klasę wyższą- tzn: JD6230 ?


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radzikus    0

Szukałem wczoraj ale nie mogłem znaleźć. A czy mi się wydaje czy kiedyś był gdzieś taki test gdzieś w gazecie (top agrar czy jakaś inna)?

No właśnie jakoś tak...


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Może ktos poda linka ?

 

z góry wielkie dzięki


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bob    778

Bodzio ale jeśli o mnie chodzi to mogą to coś składać nawet w Nowym Jorku przez speców z NASA ze złotych części. Znam osobiście dwa przypadki właścicieli kioti którym na gwarancji w ciągniku nie wymienili tylko kabiny a opony na milion procent były chińskie więc już nie płacz bo ktoś coś powiedział o kioti w dodatku niepochlebnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    940

Znowu jd spalił najwięcej, kroku dotrzymuje mu Case. Nie licząc mf a, który ma dużo wyższą moc dzięki power bostowi ale najniższe jednostkowe zurzycie paliwa ze wszystkich ciągników. Może inzynierowie jd powinni odbyć jakies praktyki w zakładach perkinsa bo coś im nie wychodzi.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

@MDSikor- o to mi właśnie chodziło :)

 

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze skanów z pozostałych ciagników.

 

Podeślesz ?

Edytowano przez radzikus

C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    940

No tak przecież te testy to sobie dla jaj robią. Mierzą spalanie na oko to samo tyczy się mocy. Jak mam wierzyć użytkownikom wlewającym paliwo wiadrem to już bardziej wierze testom. Pozatym test są mniej więcej obiektywne a w życiu wiadomo każdy chwali swoje jak mówią. W jd to wogóle strach gaz wciskać jednostkowe zurzycie paliwa do 1400 obr wynosi więcej niż w mf ie przy mocy maksymalnej. A 130 cm 3 róznicy w pojemności nie wpłynie aż tak na wzrost spalania. Oni poprostu nie umieją zrobić ekonomicznego i mocnego silnika. Przynajmniej nie w tych ciągnikach o niższej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

ale jak ktoś robi ciągnikiem 200-300godz to na paliwie zakładajac że spali 2l wiecej to jest dopiero 600l rocznie czyli około 2,5tys (k..de myślałem że mniej wyjdzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    940

Silniki jd budowane są z iście amerykańską fantazją z lat 70 tych. Aby mieć jakąś tam moc wystarczy w silniku spalic jak najwięcej paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Aż poczytałem-JD miał przebieg 23 mth i tu jest pies pogrzebany-w tych ciągnikach (piszę to będąc zdrowym na ciele i umyśle :D ) testy powinno przeprowadzać się po najwcześniej 400 h pracy -inaczej wychodzą herezje.IMHO podejrzewam że silniki DPS są bardzo "ciasno" pasowane i wymagają baaardzo długiego czasu docierania-a wiem bo mam :D .No i chyba ten CR nie wyszedł im na zdrowie-max.moment jest chyba jednak zbyt wysoko położony...u mnie na zwykłej pompie max. moment jest już przy 1100 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    940

Oby było tak jak piszesz bo inaczej taki jd poważnie nadszarpnie budrzet swojego właściciela. Z drugiej strony nie wydaje mi się aby silniki jd były jakoś szczególnie ciaśniej pasowane od pozostałych tego typu silników. Spasowanie elementó silnika dobiera się stosownie do obciążenia a tu obciążenia są podobne.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycek    0

JD to JD i jest ciasno spasowany by użytkownik miał wymówkę dlaczego dużo pali. Inne ciągniki składają bez panewek i pierścieni i rzadszy olej zalewaja by w testach lepiej wypadały od JD :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Nie widzę powodu dlaczego miałbym tu konfabulować (nie mylić z "bulem" :D )-to co powyżej napisałem na podstawie własnych obserwacji i opinii przeczytanych na niemieckojęzycznych forach rolniczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

dla mnie jest jasne że JD paliw wiecej np od DFa w mocy ok 100km tylko czy te 2-4l/godz jest dla kogoś duzo czy nie, dla mnie duzo zakladajac nawet 2lx700godz=1400lx4zł=5600zł na rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Skąd bierzesz te 2-4 l na godzinę wiecej przy podobnych pracach ?-litości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

kolega ma DFa Agrofarma 420 i JD 6220, DF ma minimalnie wiekszy uciag i spala od 2-4l mniej w tych samych maszynach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

@MDSikor- o to mi właśnie chodziło :)

 

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze skanów z pozostałych ciagników.

 

Podeślesz ?

Zaraz wrzucę cały artykuł.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

kolega ma DFa Agrofarma 420 i JD 6220, DF ma minimalnie wiekszy uciag i spala od 2-4l mniej w tych samych maszynach

 

Jeżeli Agrofarm ma większy uciąg od 6220 to poradź mu aby owego JD utopił...:D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Poznaniak
      Szukam pomocniczego traktora do forterry 135KM głównie do pracy z turem 80-100KM
      Ma być bardzo zwrotny, masywny aby na uniesionym zaladowanym krokodylu mną nie chwialo.  Ale i wysoki przeswit i moze waskie opony aby jeździł z rozsiewaczem i opryskiwaczem min. w rzepaku.
      Podajcie propozycję nowych modeli do 200tys bez tura. Jak i używanych.
      Rewers elektrochydrauliczny, biegi też mi się marza zmieniane guzikiem.
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj