Skocz do zawartości
radzikus

----->Ostateczna decyzja w wyborze ciagnika<------

Polecane posty

radzikus    0

Czyli bez obciążników o jakieś 300kg mniej od JD.

Odnosnie tego co napisał @hubertus to muszę przyznać, ze faktycznie publik relejszon jan jeleń ma chyba w Polsce na wysokim poziomie, ale chyba nie najwyzsze....ponieważ Fendzior bije chyba wszystko na głowe. U mnie w okolicy nawet jest takie powiedzenie: "jak nie masz fenda to h*j z ciebie a nie gospodarz" ;)

 

Dla mnie osobiscie bardzo duzym plusem JD jest jego awaryjność a raczej jego brak.

Szanowni posiłkuje sie tutaj nie tylko zeznaniami właścicieli bo te moga być różne- wiadomo, że co masz to chwalisz a popytałem kilku handlarzy, oraz mechaników nie związanych z dealerem. Najczęściej pada stwierdzenie, że cyt" ciagnik nie do zajeb*nia" lub "nie wyzyłowany silnik, pali wiecej, ale i mniej dołożysz do części" a jeżeli już cos sie mu stanie to "modułowa konstukcja na ramie ułatwia naprawę".

 

Z całym szacunkiem, ale raczej nie słyszałem tego samego o innej marce z wyjątkiem starych fendtów "farmer".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No właśnie-sąsiad przyprowadził Fendta i juz sie nasłuchałem że Fendt jest debeściak i w ogóle-chciałbym nadmienić że będzie pracował jakieś 50-70 h/rok -więc z pewnością mniej spali niż mój :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

ja nie wiem jak mozna kupic ciagnik z wyższej półki na 400godz a co tu na 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    163

Zaręczam-można -podstawowym zadniem tego ciągnika ma być polepszanie sobie samopoczucia podczas ręcznego udoju krówek jak również wyobrażanie sobie że sąsiadów trafia szlag :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

kurde ja pomimo że robie prawie 1000godz ciagnikiem to bez dopłat nie kupiłbym Fendta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

No właśnie-sąsiad przyprowadził Fendta i juz sie nasłuchałem że Fendt jest debeściak i w ogóle-chciałbym nadmienić że będzie pracował jakieś 50-70 h/rok -więc z pewnością mniej spali niż mój :D .

 

Nowego Fendta? :blink: :huh: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Ale gośc :lol:

Są ludzie i ... :P ale najważniejsze aby miec lepszy i wiekszy niż mają inni :lol: bo ładnie wygląda przed domem a zimą można zamiast choinki lampkami pobwieszac :lol: :lol: :lol:

A za 10 lat będzie szpanował że tak długo go ma i jest bezawaryjny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Jeśli kogoś na to stac lub nie ma na co wydawać kasy i woli kredyt spłacać to czemu nie. Każdy jest panem swojego losu i robi co uważa. Równie dobrze można powiedzieć po co komu jd, mf czy df. Zetorem czy Pronarem też można ziemie zaorać. Znam człowieka który 70 h obrabia fastrackiem 3200.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Massey serii 54xx ( nie pamietam dokładnie jaki na 4 cyl moc około 120 km w takim wyposażeniu jak fendt 260 tyś netto , a fendt 412 -320 netto różnica 60 tyś po zwrocie 30 tyś . Fandt mniej spali , mniejsze prawdopodobieństwo zepsucia się , większa kasa przy sprzedaży za pare lat :huh: , no nie wiem żeby kupno fendt'a było tak kompletnie "szalone" jak to niektórzy uważają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Orientujecie sie moze w jakie fanaberie można doposażyć DF Agrotrona, oraz JD 6230 po za tym co jest w standardzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

DF-a można doposarzyć w amortyzowaną oś i kabinę, skrzynię biegów z reduktorem (36P/12T) w TUZ i WOM, skrzynia biegów Automatic powershif, pompa o zmiennej wydajności, 4 rozdzielacze hydrauliczne(8-o drogowe) z regulacją przepływu i czasu, wielofunkcyjny podłokietnik i joystick, programowanie powtarzających czynności monitor wykonawczy z kontrolą wydajności i automatyczna klima :) chyba tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Nie, ale ostatecznie bedzie to JD lub DF. Pewnie przyśpieszenie decyzji bedzie w chwili otrzymania umowy do podpisania a teraz póki co czekam na pogodę bo owies leży :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

Witam chciałem zapytać jaki ciągnik wybrać  150 - 160 km nowy  jaką markę proponujecie z jaka skrzynia jakie wyposażenie  myśle case puma new holland john deere i n ie wiem może waltra ciagnik jako główny w gospodarstwie plus transport zbóż  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    182

Witam chciałem zapytać jaki ciągnik wybrać  150 - 160 km nowy  jaką markę proponujecie z jaka skrzynia jakie wyposażenie  myśle case puma new holland john deere i n ie wiem może waltra ciagnik jako główny w gospodarstwie plus transport zbóż  

 

To ktoś ma Ci powiedzieć, jakiego wyposażenia czy skrzyni potrzebujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

raczej skrzynia wyposażenie mniej więcej wiem co chce ale w skrzyniach się nie orientuje mam chęć na automatyczną ale na forum różnie piszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×