Skocz do zawartości
News
radmzes

MTZ 82 TS problem z instalacją elektryczną

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radmzes    40

Witam mam problem z instalacją elektryczną w MTZ 82TS z 96.r mianowicie problem polega na tym, że nie mogę odpalić go ze stacyjki jak przekręcam kluczyk to słychać takie pykanie. Czym to może być spowodowane? Dodam, że stacyjka jest nowa i jakaś tam kostka też.

Drugim problemem jest zegar od ładowania kiedy włączam kierunek wskazówkowa rusz aie w rytm przerywacza od kierunków.

Trzecim problemem jest zegar od temperatury silnik jest gorący a na wskaźniku strzałka nawet nie wejdzie na zielone pole.

Czwartym problemem jest brak długich świateł były i nagle zniknęły a przełącznik jest nowy.

Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

Zegar ładowania ma chodzić w rytm kierunków jak są właączone:lol:

Z temperaturą to może czujnik, albo zegar... Najprędzej czujnik.

Musisz zobaczyc kable pod zegarami, może się poluzowały.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

u mnie mojego ciezko zagrzac zeby wszedl na zielone pole. zazwyczaj jest troche przed. aku naladowany? sprawdz wylacznik pradu, one czesto sie psuja i nie chce odpalac a wszystko normalnie chodzi


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    239

Na samym początku radzę zająć się wszystkimi połączeniami z masą, jest to częsty problem w MTZcie. Dopiero później, jeżeli to nie przyniosło efektu, drążyć dalej.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

sprawdź połączenia, akumulatory, ale dziwne że nie łapie tmp. na wskaźniku... być może wina tkwi w bezpiecznikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

co do rozruchu z przodu ( w starych) na górze zbiornika hydrauliki jest przykręcony przekaźnik może styki nie łączą

 

a zegar tamp w ogóle się porusza :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

Podpinam się i pytam:

nie mam prądu na bezpiecznikach od świateł kródkich i długich, wentylatora,halogenów.

Co się dzieje z instalacją nie wiem niby kabelki są w pożądku, może to jakieś przekaźniki? Najgorsze ,że nie mam schematu instalacji i się nie orientuję szczegółowo w elektryce. Jest sposób na przerobienie instalacji żeby nie siadała? ts z 2000r maska blaszana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.