Skocz do zawartości
radmzes

MTZ 82 TS problem z instalacją elektryczną

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radmzes    40

Witam mam problem z instalacją elektryczną w MTZ 82TS z 96.r mianowicie problem polega na tym, że nie mogę odpalić go ze stacyjki jak przekręcam kluczyk to słychać takie pykanie. Czym to może być spowodowane? Dodam, że stacyjka jest nowa i jakaś tam kostka też.

Drugim problemem jest zegar od ładowania kiedy włączam kierunek wskazówkowa rusz aie w rytm przerywacza od kierunków.

Trzecim problemem jest zegar od temperatury silnik jest gorący a na wskaźniku strzałka nawet nie wejdzie na zielone pole.

Czwartym problemem jest brak długich świateł były i nagle zniknęły a przełącznik jest nowy.

Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    186

Zegar ładowania ma chodzić w rytm kierunków jak są właączone:lol:

Z temperaturą to może czujnik, albo zegar... Najprędzej czujnik.

Musisz zobaczyc kable pod zegarami, może się poluzowały.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

u mnie mojego ciezko zagrzac zeby wszedl na zielone pole. zazwyczaj jest troche przed. aku naladowany? sprawdz wylacznik pradu, one czesto sie psuja i nie chce odpalac a wszystko normalnie chodzi


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    230

Na samym początku radzę zająć się wszystkimi połączeniami z masą, jest to częsty problem w MTZcie. Dopiero później, jeżeli to nie przyniosło efektu, drążyć dalej.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

sprawdź połączenia, akumulatory, ale dziwne że nie łapie tmp. na wskaźniku... być może wina tkwi w bezpiecznikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    75

co do rozruchu z przodu ( w starych) na górze zbiornika hydrauliki jest przykręcony przekaźnik może styki nie łączą

 

a zegar tamp w ogóle się porusza :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

Podpinam się i pytam:

nie mam prądu na bezpiecznikach od świateł kródkich i długich, wentylatora,halogenów.

Co się dzieje z instalacją nie wiem niby kabelki są w pożądku, może to jakieś przekaźniki? Najgorsze ,że nie mam schematu instalacji i się nie orientuję szczegółowo w elektryce. Jest sposób na przerobienie instalacji żeby nie siadała? ts z 2000r maska blaszana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez panmino
      Kupiłem używanego Belarusa 1025.2 i ma on system dźwigni podnośnika, jak na zdjęciu. Podnoszenie i opuszczanie działa bardzo "tępo", a maszyna jest podnoszona i opuszczana dość gwałtownie, z wyczuwalnym szarpnięciem. Mam starszego Mtz 82 i tam działa to dużo łagodniej. Jak to u Was działa? Gdzie zajrzeć, czy coś jest nie tak? Przymierzam się do założenia Ehr na siłowniku elektrycznym od jednego z użytkowników tego forum i chciałbym wykluczyć popsuty rozdzielacz. 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.