Skocz do zawartości
radmzes

MTZ 82 TS problem z instalacją elektryczną

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radmzes    40

Witam mam problem z instalacją elektryczną w MTZ 82TS z 96.r mianowicie problem polega na tym, że nie mogę odpalić go ze stacyjki jak przekręcam kluczyk to słychać takie pykanie. Czym to może być spowodowane? Dodam, że stacyjka jest nowa i jakaś tam kostka też.

Drugim problemem jest zegar od ładowania kiedy włączam kierunek wskazówkowa rusz aie w rytm przerywacza od kierunków.

Trzecim problemem jest zegar od temperatury silnik jest gorący a na wskaźniku strzałka nawet nie wejdzie na zielone pole.

Czwartym problemem jest brak długich świateł były i nagle zniknęły a przełącznik jest nowy.

Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    123

Zegar ładowania ma chodzić w rytm kierunków jak są właączone:lol:

Z temperaturą to może czujnik, albo zegar... Najprędzej czujnik.

Musisz zobaczyc kable pod zegarami, może się poluzowały.


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

u mnie mojego ciezko zagrzac zeby wszedl na zielone pole. zazwyczaj jest troche przed. aku naladowany? sprawdz wylacznik pradu, one czesto sie psuja i nie chce odpalac a wszystko normalnie chodzi


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    193

Na samym początku radzę zająć się wszystkimi połączeniami z masą, jest to częsty problem w MTZcie. Dopiero później, jeżeli to nie przyniosło efektu, drążyć dalej.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

sprawdź połączenia, akumulatory, ale dziwne że nie łapie tmp. na wskaźniku... być może wina tkwi w bezpiecznikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

co do rozruchu z przodu ( w starych) na górze zbiornika hydrauliki jest przykręcony przekaźnik może styki nie łączą

 

a zegar tamp w ogóle się porusza :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

Podpinam się i pytam:

nie mam prądu na bezpiecznikach od świateł kródkich i długich, wentylatora,halogenów.

Co się dzieje z instalacją nie wiem niby kabelki są w pożądku, może to jakieś przekaźniki? Najgorsze ,że nie mam schematu instalacji i się nie orientuję szczegółowo w elektryce. Jest sposób na przerobienie instalacji żeby nie siadała? ts z 2000r maska blaszana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    651

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
    • Przez czesio200
      witam mam problem z ładowaniem w moim mtz 82 z 2000r ładowanie jest ale słabe wymieniłem regulator na nowy i dalej jest to samo czyli bez świateł jako tako ładuje a na światłach wcale. miernikiem wyszło że ładuje na 11 z groszami i na zegarze pokazuje podobnie. co może być przyczyną jeśli alternator to jaki kupić nowy tzn są różnej mocy 700 i 1000W który kupić? do alternatora ida tylko 2 kable gruby i cienki. Aku są 2X 12V 125ah
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×