Ferdek07

Cieknący siłownik od podnonika w R3 evo 85 Target

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ferdek07    75

Miał ktos już problem z siłownikami od podnosnika w tych ciągnikach, są 2 siłowniki grubszy i cieńszy i ten cieńszy od zimy ciasnawo chodził a teraz pod kosiarką 2,1m zaczoł cieknąć, czy to cieknięcie ustanie, bo ciągle olej ze rdzą cieknie, na wiosnę psiukałem wd 40 to się rozchodził, ale teraz pod kosiarką złożoną do boku nieźle jest obciążony, no i teraz czy to cieknięcie narazie malutkie zniknie czy siłownik da się regenerować czy musi być nowy, czy można dobrać zamiennik siłownika czy musi być oryginał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

U mnie to od nowego własnie po tym siłowniku jest delikatny znak ze własnie olej w znikomych ilosciach cieknał z rdza,ale teraz juz chyba nie leci bo nie widze nowych sladów.

A u ciebie bardzo leci?ile juz masz w nim mtg? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

u mnie po tej zimie pojawiła się rdza i przestał się sam opuszczać, bo nikt nie widział problemu w tym że ma zostawać ciągnik z opuszczonym podnosnikiem poza mną, no i lałem wd40 aż do bulu i się rozchodził i było ok, a teraz znowu wolniej opuszcza tzn blokuje się na tym cieńszym siłowniku i jak pojeździłem z kosiarką 2,1m złożoną siłownikiem do boku to wtedy cała masa kosiarki chyba na tym jednym siłowniczku spoczywa bardziej to widzę że się popocił heh,

ile nowy może kosztować czy to się regeneruje?> może go rozebrać i wyczycić by się dało?

serwisant kiedys mi mówiłże od zostawiania z podniesionym tak się robi heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

A podnosnik jak masz uniesiony i chcesz opuscic to opada to opadnie sam czy z tyłu musi byc pare kg aby opadł?

Ja nie wiedziałem ze od uniesionego podnosnika dzieja sie takie rzeczy :blink:

U mnie to prawie zawsze jest uniesiony podnosnik :huh:

Sam własnie jest ciekaw czy mozna to jakos naprawic czy konieczna jest regeneracjia <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

Mi chodzi o to ze jesli ciagnik jest zapalony i masz uniesiony podnosnik i nic na nim nie nasz, to czy ci sam opadnie czy musi byc z tyłu kilka kg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

opada sam ale powoli ale po zimie nie chciał opadać to lałem wd40 po siłowniku i się rozchodził a teraz znowu wolniej opada,

ps. nie brzęczy ci coś i nie piszczy w wentylatorze od nadmuchu w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

U mnie nie opada musi byc kilka kg,A ty jak polałes WD40 to zaraz sam ci opadał,bo chyba bebe musiał sprubowac z tym polaniem :huh:

u mnie w wentylatorze wszystko ok,tylko miałem problemy z zapowietrzaniem,okazało sie ze trzeba było wymienic membrane koszt 250 zł :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

ps. nie brzęczy ci coś i nie piszczy w wentylatorze od nadmuchu w kabinie?

Co prawda mam inny model ale kabina ta sama, wentylator jest na łożyskach ślizgowych i najprawdopodobniej ma już luz i dlatego piszczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

U mnie nie opada musi byc kilka kg,A ty jak polałes WD40 to zaraz sam ci opadał,bo chyba bebe musiał sprubowac z tym polaniem :huh:

u mnie w wentylatorze wszystko ok,tylko miałem problemy z zapowietrzaniem,okazało sie ze trzeba było wymienic membrane koszt 250 zł :blink:

 

nie tak zaraz psikałem i podnosiłem i opuszczałem z maszyną, ale rozchodził się i myslałem że będzie ok a ostatnio znowu przestał opadać i pojawiła się smuga rdzawa po podniesieniu teraz znowu psikałem i ćwiczyłem siłowniki i narazie sam swobodnie opada

ps jaka membrana?

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

narazie nie ma czasu zajrzeć no i się uspokoił narazie, zaczoł piszczeć jak kilka dni po 12 godz chodził ciągnik w prasie i kosiarce a wentylator na 2-3jak

a siłownik po co dziennym pryskaniu go penetrusem i wd 40 narazie się nie poci ale zobaczymy co będzie jak pojeżdzę z kosiarką 2,1m złożoną do boku ;)

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Można dokupić komplet uszczelniaczy do siłownika za jedyne 400zł ale zmienić to to też nie prosta sprawa <_< robił ktoś to już? z lekkimi maszynami prawie nic nie cieknie ale z cięższymi już się poci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    7

Jak się tylko poci to ja bym zostawił na razie. Co do wentylatorów to u mnie tak piszczały, że nie dało się z nimi pracować bo bałem się, że się rozwalą. Rozebrałem wszystko przedmuchnąłem sprężarką i jest git. Po prostu dostało się tam dużo kurzu, który powodował tarcia i przez to tak piszczało. Radzę często czyścić filtr od kabiny, bo ma kiepskie położenie i się mocno zabrudza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

komuś nie tak dawno pękła sprężynka na tym forum podtrzymująća pedał sprzęgła ile ta sprężynka kosztuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ferdek myjesz ciągnik myjką wysokociśnieniową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Siłownik mozna zregenerować w zakładzie zajmującm się naprawą elementów hudrauliki. Mogą dorobic nowy tłok zmienić uszczelniacze nie koniecznie za 400 zł. Swoją drogą z czego oni te siłowniki robią, że rdzewieją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fu2000    0

na siłowniki uważajcie zimą.. bo tak się je załatwia .. kiedy zostawisz ciągnik z podniesionymi ramionami siłowniki są wysunięte.. zamarznięte chowając się rozwalają te uszczelniacze.. to samo jest w turach zostawionych z wys. siłownikiem. Regeneracją zajmie się bez problemu firma która zajmuje się hydrauliką siłową, naprawą węży hydraulicznych itd.. w podlaskim mogę Ci polecić kilka firm. Co do wentylatora mogę Ci pomóc, robiłem to w dwóch rodzajach kabiny. a co do spręzynki sprzęgła to nie jest droga.. ale ja już po 5 wymianie dałem sobie na spokój i jest bez.. hm ewentualnie można dobrać inną i ją zaadaptować, napewno wytrzyma dłuzej bo oryginalne są twarde i kruche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

hmmm, te uszczelnienia to jakaś firma od hydrauliki dobierze takie jak trzeba, czy muszą być oryginalne od sdf za 400zł? serwisant polecał się że wymieni to a w innych firmach rozcinają i zespawują ten siłownik,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Multitruck    0

nie musi sdf, inni też to zrobią jak należy, nie dadzą Ci cieknącego :) jeśli ktoś sie podejmie naprawdy da Ci siłownik sprawny. własciwie wątpie że serwis Ci to zrobi w SDF i odeśle do niemiec lub włoszech, oni podeślą gdzieś do zakłądu w polsce i Ci to tak samo zrobią tylko jeszcze pośrednictwo zarobi.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

serwisant mówił że sam wymieni mi ten uszczelniacz i sam porozbiera ten siłownik i poskłada, poza serwisem prywatnie, tylko muszę kupić te uszczenienie a kosztuje ono 400zł że jak się ktoś zna to i zmienił by sam ale to nie takie proste, a mówił że poza serwisem zakłądy chcą za to i po 600zł, mam pytanko czy to pocenie będzie i będzie czy zaraz zacznie fontanna pryskać z tego siłownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Co to za siłownik w którym uszczelniacze kosztują 400 zł a jego wymiana wymaga specjalistycznej wiedzy ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Siłownik od podnośnika, taki sam jak siłowniki wspomagające w sdf, w moim podnośnik jest tylko na takich siłownikach jak w t25, ale konkretnie panowie, to regenerował ktoś ten siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stas25    1

a nie jest to siłownik dodatkowy żeby miał większy udźwig bo przeważnie one są za dopłatą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim deutz fahrze 5110g, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kotki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub działają kontrolki samych awaryjek mimo ze ich nie uruchamiam. Dodatkowo gdy dzieje sie to co podane wyżej ciągnik także potrafi zgasnąć. Jakby coś odcinało, a czasem wszystko działa jak powinno. Może ktoś z was miał taki przypadek. Bezpieczniki sprawdzone itd. Ktoś doradzi jakieś opinie co to może być?
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj