Zaloguj się, aby obserwować  
olwin

NH TL 100, mata pod maske

Polecane posty

olwin    0

Mam duży problem żeby znaleźć jakąś matę termiczną na maskę od strony silnika, przez to, że jej nie ma zeszedł mi lakier z maski...

Oryginalny lakier już mam ale bez tej izolacji termicznej nie będę malował ;/

wie ktoś gdzie dostanę taką matę??? Serwisy NH nie są w stanie pomóc w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

tak jak kolega wyżej widziałem u wuja podobny problem to on właśnie użył koca gaśniczego.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ChiquitaB    181

jak byś znalazł stary azbestowy to by była poezja bo jeszcze lepszy ale już nie wolno ich stosować. Kosz koca to mniej więcej 65zł bynajmniej u mnie w firmie tyle kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Z tego co sie orientuje to jast pod maska taki kawalek- ok 400mm x 400mm tej izolacji po prawej stronie maski, ale jutro jeszcze sprawdze bo wlasnie odswierzam TL100 z 06r :)

Kiedys mozna bylo kupic w motoryzacyjnym taka mate - kupowalem do poldka wiec sprawdz moze cos znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

Owszem, jest taki kawałek ale to widocznie dużo za mało.

Obszukałem całe miasto + okoliczne złomowiska i nic takiego nie znalazłem. Zdecydowałem, że jednak zamówię ten koc gaśniczy.

Dzięki panowie za pomoc !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Tak to wyglada - TL100A - wymiar 500 x 500 i 5mm gruba - jest to aluminium z jakas masa moze bitumiczna :)

DSC_5424.jpg

 

Wystarczy jak zapodasz cienka aluminiowa blache jak masz w samochodach nawet od spodu oslaniaja tlumiki od podwozia ktore na zlomowiskujakims znajdziesz bez problemu - miedzy blacha a maska zostaw jakies 5mm luzu i spokojnie wystarczy bo az takich temperatur nie ma wysokich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak26    0

Witam

 

Koledzy jest super mata do takich zastosowań specjalnie zaprojektowana do wygłuszania komór silników odporna na wysoką termperature do tego bardzo fajnie wycisza pracę silnika.

Stosuje takie wynalazki na co dzień ponieważ wygłuszam samochody do car audio i ta mata nigdy mnie zawiodła a do tego bardzo fajnie sie przykleja.

Nie stosujcie żadnych azbestów i innych tego typu wynalazków jeśli wam zdrowie nie miłe, wentylator w silniku idealnie rozpyli wam raka do płuc.

 

Mata -----http://www.gms.pl/index.php?page=szczegoly&id=134


Case 856XL Ursus C360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid595
      Witam, mam problem w t5.95, przedni napęd nie rozłącza się delikatnie, tylko z takim szarpnięciem, najbardziej odczuwalne jest to, gdy hamujemy z dużej prędkości, puścimy hamulec i jest to uderzenie, widać po przednich kołach jak rozłącza napęd. Dodam, że nie występuje to za każdym razem.
    • Przez góralek
      Cześć. jestem na kupnie nh tl 100 z 99 roku jeszcze w kolorze czerwonym. Jakieś opinie, rady. Coś o tym silniku IVECO.
    • Przez Salamon
      Witam wszystkich , mam pewien problem z NH TL 100A , a mianowicie gdy przełączam na zakres pełzający ciągnik zacznie ruszać i po ujechaniu kilkudziesięciu centymetrów staje ,na wyświetlaczu wyświetla się napis "CP" czyli prosi o sprzęgło, lecz po wciśnięciu nic się nie dzieje. Mam jeszcze pytanie odnośnie zmiany prędkości obrotowej WOM. Ciężko sie przechodzi między zakresami ,czy jest coś co powinno się wykonać przed przełączeniem prędkości walka? (np. wciskanie sprzęgła , gaszenie traktora itp.) czy raczej to powinno bezproblemowo się przełączać bez dodatkowych czynności. 
    • Przez bluemaster223
      Witam mam problem z moim T5050. Zauważyłem, że tylny TUZ nie pozostaje w tej samej pozycji i opada. Może jakieś uszczelki przeciekają lub główny zawór hydrauliczny pod kabiną jest uszkodzony. Czy masz pojęcie, co to może być, lub czy kiedykolwiek miałeś ten sam problem? dzięki
    • Przez damiano2007
      Witam
      Jestem posiadaczem ciągników NH t5060 (107km) t5030 (78km)
      Chciałem podnieść moc w tym słabszym ponieważ prasując słomę pod górkę muszę redukować bieg na dobijaniu bo go strasznie muli. Ewidentnie brak mu mocy...
      Chciałem, żeby zrobiła chipa firma z Opola (jeżdżą po całej Polsce) ale odpisali mi takie coś:
       
       
      Silniki są te same z tym, że ten duży ma intercooler dodatkowo. Zależało by mi na przyroście około 78+12=90
       
      Mógłby ktoś poradzić jak go wzmocnić, ewentualnie dać namiary na jakiegoś na prawdę dobrego magika z okolic śląska/ świętokryszkiego/małopolski?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj