szy1993

belarus 4520

Polecane posty

szy1993    6

ma ktoś może jakies informacje odnosnie tego co ma on w 'środku' ? chodzi mi przede wszystkim o skrzynie, silnik hydraulike i wyposażenie kabiny.

post-24576-0-21194000-1306940193_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

silnik pewnie jak belarusy zresztą MMZ znając życie, hydraulika bosha, a w środku to masz EHR Półbiegi i takie fajne bajery zresztą co chcesz mieć to ci zamontują praktycznie

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    6

no bo wygląda ciekawie. gdyby była tam fajna skrzynia i silnik z CR był by napewno ciekawą ofertą w rozsądnej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

silnik pewnie jak belarusy zresztą MMZ znając życie d260, hydraulika bosha, a w środku to masz EHR Półbiegi i takie fajne bajery zresztą co chcesz mieć to ci zamontują praktycznie

 

d260 hahah zapewne jakiś silnik deutza siedzi jak w mniejszych modelach dużej mocy ;)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

@gregorius w pełni popieram Twoją wypowiedź:)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Silnik 6 cylindrowy, 12,7 litra, 450 KM. Silnik prawdopodobnie Detroit.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic konkretnego, przedstawiony na wystawie jako najmocniejszy belarus, piszą co tam jeszcze było, siedem pługów a do był 12 skibowiec i takie tam.

 

Mam to http://1i.by/p5/path_40_41/prod_431/

 

Pojemność zbiornika paliwa 520l, Skrzynia 16 przód i 8 tył. Prędkość do przodu 3,7-38,5, do tyłu 3,7-20, WOM przedni i tylny 1000obr. Tylny podnośnik dwa cylindry sterowane elektrozaworami bosh (tak pisze chociaż powinno być bosch) o udzwigu 10000kg. Przedni to samo i udzwig 5000kg. Długość 670cm, szerokość 257 i wysokość 330. Nie mogę tylko wyczaić jak jest podany moment.

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    6

Nic konkretnego, przedstawiony na wystawie jako najmocniejszy belarus, piszą co tam jeszcze było, siedem pługów a do był 12 skibowiec i takie tam.

 

Mam to http://1i.by/p5/path_40_41/prod_431/

 

Pojemność zbiornika paliwa 520l, Skrzynia 16 przód i 8 tył. Prędkość do przodu 3,7-38,5, do tyłu 3,7-20, WOM przedni i tylny 1000obr. Tylny podnośnik dwa cylindry sterowane elektrozaworami bosh (tak pisze chociaż powinno być bosch) o udzwigu 10000kg. Przedni to samo i udzwig 5000kg. Długość 670cm, szerokość 257 i wysokość 330. Nie mogę tylko wyczaić jak jest podany moment.

Nic konkretnego, przedstawiony na wystawie jako najmocniejszy belarus, piszą co tam jeszcze było, siedem pługów a do był 12 skibowiec i takie tam.

 

faktycznie nic ciekawego nie piszą, więc to pewnie tylko model pokazowy, zrobili ciekawy wygląd, a w środku pewnie wieje komuną, jak i w innych ciągnikach z białorusi

 

>dwa cylindry sterowane elektrozaworami bosh (tak pisze chociaż powinno być bosch) o udzwigu 10000kg< bo to pewnie jest podróbka... oni przecież nie mają dostępu to europejskiej technologi...

Edytowano przez szy1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Edytowałem swojego posta wyżej jest tam kilka danych. Mocny silnik, podnośnik, masa spora ale skrzynia bidna. Mało przełożeń jak na taką maszynę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Nie koniecznie musi wiać komuną w środku bo wp olsce najczęściej są modele ze starymi kabinami tam to tak ale w tych nowych nie koniecznie widziałem środek tej nowoczesnej kabiny i jak na ruskich to piknie :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Edytowałem swojego posta wyżej jest tam kilka danych. Mocny silnik, podnośnik, masa spora ale skrzynia bidna. Mało przełożeń jak na taką maszynę.

Inne ciągniki o tej mocy oferują podobną liczbę przełożen (np. New Holland T9000 16/2) kwestja jak są zmieniane, bo jak to jest taki zwykły mechanik jak w mniejszych Belarusach to lipa :P

 

Co do wnętrza kabin większych to tak wyglądają:1f09d4f9b71b2a9dcb40b69faa3804b45.gif

14-01-11_1059.jpg

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

zgadzam się jeżeli tak się zmienia jak w seriach od 80 - 150 koni to współczuję posiadaczom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No masz rację po części. Tylko czemu spotyka się duże ciągniki które mają możliwość jazdy na 40 przełożeniach do przodu? Mimo wszystko ma to znaczenie. Bez względu na pracę prędkość regulujesz biegami utrzymując silnik zawsze w zakresie ekonomicznych obr.

 

Ogólnie musiał by tym trochę porobić żeby się na ten temat wypowiedzieć.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ale tak szczerze mówiąc po co komu 40 przełożeń do przodu jak i tak połowy się nie używa tak szczeże mówiąc wystarczyło by 10 dobrze dobranych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zgadza się.Dziesięć dobrze dobranych. Tylko jak? Bo dla jednego kierowcy to jest tak a dla drugiego inaczej. Nigdy nie dogodzisz każdemu dla tego dobrze jak jest duży wybór.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

dokładnie :)

Przy skrzyniach typu 40/40, 60/60 itp częśc stanowią biegi pełzające którę nie mają zastosowania przez potencjalnego rolnika ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładni. Są w tym na pewno wliczone połówki. Może na płaskich terenach specjalnie nie przydają się ale na górkach czy w polu czy na drodze korzysta się z tego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

O biegi pełzające mi chodziło czyli takie które nie przekraczją 4km/h przynajmniej ja ich nie używam ;) a PS rzecz zawsze przydatna :D


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A to racja. W swoim mtz-cie mam zamontowane biegi pełzające. Nie mam zielonego pojęcia do czego by się to mogło przydać. Po co jechać może 300 metrów na godzinę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Ponoc mają zastosowanie przy ważywnictwie...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj