Skocz do zawartości
slawek29

wyje wsteczny i jedynka mtz 82

Polecane posty

slawek29    0

witam potrzebuje pilnie pomocy. co moze byc przyczyna dosc glosnego wycia na wstecznym i na jedynce? inne biegi nie wyja i zaden bieg nie wyskakuje, wyc zaczelo z dnia na dzien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Miałem podobnie,poszedł mi główny wałek w skrzyni.Niestety trzeba było rozpoławiać ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek29    0

a da sie to jakos zdjagnozowac przed rozebraniem czy to walek glowny skrzyni poszedl?

co sie moze stac jak bede na tym jezdzil jakis czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Eryko    19

Wałek czy nie wałek i tak będziesz musiał rozpołowić ciągnik żeby zobaczyć co się tam wyrabia i co poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    795

Atak może Ci wyć, łożysko, któryś wałek, i niekoniecznie musisz go rozpoławiać, pokrywe podnośnika całą zdjąć możesz i dostajesz sie do owego ataku i satelit, większość trybów też widzisz


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PK007    14

Mogło pójść łożysko w skrzyni i też będzie taki charakterystyczny hałas ale bez rozjechania ciągnika nie da rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Poluzowała się nakrętka zabezpieczana zawleczką od głównego wałka. Trzeba zdjąć zbiorniki paliwa, odkręcić pokrywę podnośnika. Jeżeli nie zjadło gwintu wystarczy dokręcić nakrętkę i zabezpieczyć ją podwójnym kołkiem sprężystym. Jeżeli zjadło gwint nakrętkę na pakuły dociągnąć i zaspawać.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek29    0

Poluzowała się nakrętka zabezpieczana zawleczką od głównego wałka. Trzeba zdjąć zbiorniki paliwa, odkręcić pokrywę podnośnika. Jeżeli nie zjadło gwintu wystarczy dokręcić nakrętkę i zabezpieczyć ją podwójnym kołkiem sprężystym. Jeżeli zjadło gwint nakrętkę na pakuły dociągnąć i zaspawać.

a to mozliwe ze od poluzowania nakretki wyje tylko na wsetcznym i na jedynce? bo na innych biegach nie widze roznicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Przede wszystkim na wstecznym, na biegach do przodu nie powinien, ale nie ma reguły. Na wstecznym dlatego że tryb osadzony na wałku głównym ma zęby skośne, które przy jeździe w tył rozpychają luzy powstałe po odkręceniu się nakrętki. Tak czy inaczej luknąć do środka będziesz musiał.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    87

z tą 1/2 i wstecznymi to może być akurat coś innego bo one są na dodatkowym wałku, dobrze nie pamiętam ale 1/2 są na tulejkach a wteczny niewiem .

 

Tak czy siak zdejmuj pokrywę i szukaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek29    0

zdjalem pokrywe podnosnika i nic tu nie widac nakretka ok zawleczka jest na miejscu, sprobowalem dokrecic to udalo sie tylko o jeden zabek od zawleczki, wiec to nie to, jutro odkrece ta klapke z boku skrzyni jak tam nic nie dojze to bede jezdzil az padnie, badz bede mial troche wiecej czasu na remont skrzyni, macie moze jeszcze jakies sugestie co sprawdzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Jeżeli zdejmiesz dekiel, ten z boku skrzyni, znajdź koło pośrednie osadzone na kole biegu 3, chodzi one na łożysku igiełkowym które się lubi wysypać, też daje podobne efekty.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek29    0

no i musialem jednak rozpolowic ciagnik. lozysko igielkowe bylo rozsypane no i troche wiecej jest tam do wymiany glwnie lozyska. jaki polecacie sklep internetowy gdzie wszysko dostane? bo np nie moge znalezc tulejki 70-1701402

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.