Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
raf21

radio pod stacyjke ??? Blerus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Radio
raf21    0
Napisano (edytowany)

Witam was mam pytanie wie ktos moze jak podłaczyc radio pod stacyjke, bo czytałem w instrukcji ze to trzecie położenie stacyjki to jest pod radio odbiornik.?????? Sory ale źle napisałem nazwe ciagnika BELARUS 820

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    395

tam za przełącznikami jest wyprowadzony jeden przewód chyba na radio gdyż powinno działać na postoju po przekręceniu kluczyka w lewo. Przynajmniej tak w instrukcji jest napisane:)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gregorius    123

a propo stacyjki ma ktoś opisane co pod co sie w stacyjce podłącza??


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michail94    0

Witam. Moim zdaniem nie podpinaj radia pod stacyjkę tylko weź bezpośrednio od akumulatora będzie chyba prościej bo którędy pociągniesz sobie kabel? Musiałbyś rozkręcić pol tapicerki w ciągniku. Nie wiem jak u Ciebie ale pewnie masz w MTZ 2 akumulatory 12V wiec podepnij plusa i minusa z jednego akumulatora i załóż bezpieczniki. Ja mam belarusa 952 i tak zrobiłem tylko nie wiem o co chodzi bo jak włożyłem radio do kieszeni a kieszeń "dotyka" masy to z radia tylko się zadymiło i musiałem odizolować radio i kieszeń od masy w ciągniku i gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

musiałeś to zrobić po przy rozruchu jest 24V ;)

Opisane jest to w którymś z wątków na tym forum.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

ale mi chodzi o konkretnie co która wtyczka oznacza w stacyjce gdyż chce podłączyć zapalniczkę i przy okazji radio bo mam pod lampkę u góry, tapicerka rozkręcona jest 5 min roboty


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBill5    0

ja odkręciłem tą górną półkę, znalazłem ten wolny kabel ale gdy podłanczam do niego prąd i mase do śrubki to radio i tak nie działa co robić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek1178    0

TheBill5

Sprawdź czy masz działające radio, potem sprawdz czy w tym kabli płynie jakiś prąd najlepiej miernikiem a jak nie masz to żarówką, sprawdź też bezpieczniki.

Może złe przewody od radia podłączyłeś i dałes np sam kabelek od pamięci do prądy a głównego zasilania nie podłączyłes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, mam problem z moim Belarusem 952, ładowanie alternatora następuje dopiero po uzyskaniu 1000 obrotów. Przedni regulator napięcia jest nowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.