Zaloguj się, aby obserwować  
tomban

Deutz fahr M750-Demontaż klepiska

Polecane posty

tomban    0

Witam. Czy w Deutz Fahr m750 gdy chce się wyjąć klepisko trzeba zdejmować przednie koło...? Żeby wyjąć klepisko trzeba wybić w bok pręty które łączą klepisko z mechanizmem do regulacji klepiska a żeby wyjąć te pręty trzeba zdjąć koło- Czy to jedyny sposób...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    256

Wydaje mi się ( Nie widziałem jak to jest w M750) że koła to raczej nie trzeba. W M900 wyjmowałem to wystarczyło odkręcić 2 śruby po każdej stronie (tam co jest regulacja mocowana) i nic więcej. No jeszcze z przodu takie kątowniki powyginane ale to z osłon no i klepisko do przodu. Ale mówię nie wiem jak jest w M750. Życzę powodzenia w poszukiwaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez unipasz
      jak  zdiać to koło pasowe  bo na tej zębatce  zatrzymało się łożysko a  ta nakrętka się docisło tak ze się gwint ściął  i jak wymienić to łożysko  podejrzewam ze trzeba zdiać całe koło   a pas jest tak naprężony ze  mało nie  pęknie
    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam dr k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez Tadeusz1976
      Witam mam problem w Deutz fahr agrofarm 420 wyskoczył mi błąd M 10 i cały czas piszczy ktoś pomoże??
    • Przez masa777
      Witam.
      Zakładam temat na prośbę mojego sąsiada, który nie zna się zbytnio na komputerach.
      Ma ciągnik Deutz Fahr DX90 5 cylindrów chłodzony powietrzem. Problem, jest taki, że jak silnik jest zimny to odpala od strzała, ma moc i wszystko gra. Natomiast jak się rozgrzeje to można kręcić go pół godziny a i tak nie odpali. Trzeba odczekać aż ostygnie i wtedy odpala bez zająknięcia. Jest u nas w okolicy taki mechanik, który miał takiego DF i mówił że niby jakiś czujnik jest ale nie chciał powiedzieć co i jak, przywieźć ciągnik i on zrobi. W ostateczności tak się zrobi ale może własnymi siłami coś uda się naprawić. Macie pomysły co może być przyczyną tego problemu ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.