Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomban

Deutz fahr M750-Demontaż klepiska

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomban    0

Witam. Czy w Deutz Fahr m750 gdy chce się wyjąć klepisko trzeba zdejmować przednie koło...? Żeby wyjąć klepisko trzeba wybić w bok pręty które łączą klepisko z mechanizmem do regulacji klepiska a żeby wyjąć te pręty trzeba zdjąć koło- Czy to jedyny sposób...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    237

Wydaje mi się ( Nie widziałem jak to jest w M750) że koła to raczej nie trzeba. W M900 wyjmowałem to wystarczyło odkręcić 2 śruby po każdej stronie (tam co jest regulacja mocowana) i nic więcej. No jeszcze z przodu takie kątowniki powyginane ale to z osłon no i klepisko do przodu. Ale mówię nie wiem jak jest w M750. Życzę powodzenia w poszukiwaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez zacx18
      Witam pisze ponieważ  nie wiem jaki olej zalać do skrzyni na każdej stronie internetowej są inne dane dotyczące oleju  na jednej jest stou na innej utto tak samo z parametrami 10w30 ,10w40  jaki jest prawidłowy ?
    • Przez DEJWIT
      Witam jestem posiadaczem fendt 311 lsa. Chwale sobie jego komfort, zwrotnosc i spalanie. Jednak swoje najlepsze lata ma już za sobą i wymaga sporych nakładów aby dalej jakoś wmiare funkcjonował. I tu się zrodziła myśl czy nie wymienić na innego bardziej zadbanego 311 lub jeśli trafił y się to 312. Znajomy mechanik namawia mnie na coś ze stajni deutz. W oko mi wpadł agrostar 6.11. Jak ma się jego eksploatacja, koszty oraz awaryjność wstosunku do fendta? Szukam ciągnika za 55/60tys zł, ok 100-120km ale zależy mi na prostocie temu chciałbym ciągnik bez turbo (jeden już mam turbo i jakoś to do mnie nie przemawia) 
    • Przez kamil5421
      Witam. Moja sprawa przedstawia się tak . Posiadam tego  DF Agrofarm 410 GS z ładowaczem z 2011 r . i chcę go sprzedać i kupić coś innego na jego miejsce w przedziale  90-100 km. Powiedzcie mi co polecacie . od razu mówię nie chce DF . sam myślałem nad renault 110.54 lub jakiegoś Fendt'a . Ciągnik ma głównie pracować jako pomocniczy z ładowaczem , opryskiwacz itp ...  przy areale 70 ha łaki + orne .
      Domyślam się że znajdą sie osoby które beda pisać po hu* zmieniać nowy na stary :)) ... rozważę też propozycje i nowszych modeli ...

      A może ktoś też zainteresowany kupnem tego DF ( nigdy nie orał itp tylko pomocniczy ) 
       
    • Przez Michalcywka
      Witam mam problem z deutz Fahr m 610 ,brak prawego kierunkowskaza , po włączeniu awaryjnych też brak prawego .Może spotkał się ktoś z waz z takim problemem lub wie jak go rozwiązać ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.