wasyl75

Stukanie/zgrzytanie w tylnych kołach c330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

sprzęgło lub wykruszenie zęba. tak czy inaczej nie obejdzie się bez ściągania zwolnicy. zdejmij samą zwolnicę a zostaw pochwę bo w niej jest szela łożyska i szukaj stuków dalej. na układzie różnicowym i w skrzyni.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Cewka albo resor .......... , pisał przecież co wymienił ! Czy czytać ze zrozumieniem to taka sztuka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

wymieniał części w zwolnicy bo z góry nastawił się że to jej wina. stuki lubią się roznosić po innych elementach szczególnie w układzie napędowym i są trudne do zlokalizowania. ja umiem czytać i rozumiem co pisze. to ty masz chyba z tym problem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

No tak........ Dekiel podnosnika na bok, mechanizm różnicowy na dłoni , ciągnik za tył w górę i ......... resztę sobie dopowiedzcie sami ..... stawiam na koło talerzowe i atak ..............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

może być. nie da się wszystkiego sprawdzić jak się nie wie czego szukać. powinien obracać kołem i próbować dojść do tego po częstotliwości z jaką są stuki. koło kręci się swoim tempem, półoś i dyfer szybciej a skrzynia jeszcze inaczej. nie napisał czy ściągał pokdnośnik więc możliwe że to to. powinien sprawdzić jeszcze blokadę czy wyzębia prawidłowo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marex    0

ja miałem podobny prolem w swoim C-355 z 1973r myśleliśmy, że to zwolennice po rozebraniu ciągnika okazało sie, że są praktycznie nie zniszczone jednak jak rozpoczelismy remont to postanowiliśmy wymieniliśmy łożyska profilaktycznie, żeby nie rozbierać ciągnika ponownie za rok. Przyczyną stuków był luz na zębatce na wałku atakującym. Radzę to sprawdzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar11    0

problem rozwiazany przyczyna byla tarcza sprzeglowa kupiona zostala nowa i byla krzywa zostala wymieniona znowu na nowa i problem zniknal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    635

u mnie też w C-330 coś zgrzytało w lewym kole ze tak koło w tym momencie hamowało myśleliśmy ze to hamulec przymarzł ale okazało się ze poluzowały się śruby dokręcające zwolnicę do pochwy <_< dokręciliśmy i jak ręką odjął :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LamboR3    0

U mnie tak samo zgrzytało w prawym kole, i też była to wina poluzowanych śrub.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio88    0

28 już w zeszłym tygodniu po rozkręceniu spowrotem złożone do kupy, mimo iż nie wyczówaliśmy wcześniej żadnego luzu to gdzieś coś musiało być bo jak na razie po złożeniu dwa dni woziliśmy nim gnojówkę i nic nie puka, zobaczymy jak długo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek8111    0

Mam problem z prawym kołem w moim ciapku, coś zaczęło zgrzytać i pukać w prawej zwolnicy, zaczyna się grzać zwolnica, najgorsze w tym jest, że ciągnik idzie w miare dobrze i za chwile potrafi sie zblokować koło że ciągnik staje w miejscu, hamulce są ok co to może być, z góry dziekuje za odpowiedzi.

Edytowano przez piotrek8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

A ja uważam że szczeki żle założone i bardzo blisko są bębna i sie grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinx    0

Łożysko się rozleciało i kawałki wchodzą w tryby zwolnicy i blokują koło. My to kiedyś mieliśmy w 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

wymiana łożysk załatwi sprawe, jakby winne były hamulce to by było czuć spalenizne tak jak z nadpalonego sprzegła i z tego otworu pod zwolnicą wydobywał by sie dym, kiedyś to przerabiałem jak oberwała mi sie okładzina ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co może powodować stukanie w tylnych kołach c 330. gdy ruszam to właśnie je słychać. Czy to sprawa łożysk, zwolnic, czy czegoś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SebsoN    23

U mnie w ursusie c4011 to były poluzowane nakrętki :D i to trochę pukało


"I will never put my name on a product that does not have in it the best that is in me." JOHN DEERE .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ursusie c4011 to były poluzowane nakrętki :D i to trochę pukało

Ostatniop dokrecałem i chyba nie tego jest przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SebsoN    23

30-chy tak maja ze jak się puści szybko sprzęgło to tryby stukają .chyba tak mi się wydaje


"I will never put my name on a product that does not have in it the best that is in me." JOHN DEERE .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

No właśnie... Dobry temat kolega założył... Mnie też ciekawi co to może być, bo moja trzydziecha też trochę stuka :unsure: A może to coś ze zwolnicami z tyłu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To moga być zwolnice bo jak były wymieniane u kumpla to jak wracałem to stukało ( jak by ktoś młotkiem waliło). Albo wujek mówił że to olej pod łożyska nie podchodzi. Ale to mało prawdopodobne.

 

wymieniałem okładziny

 

no nic bez rozbiórki się nie obejdzie. Będę musiał do tego popatrzeć, jak ustalę co to jest to dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Mam podobny problem w c-360 jak ruszam i tak powoli puszczam sprzęgło to jest takie stukanie w zwolnicach jakby. Luzy na kołach były dokręcane co może być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

To podlewarujcie sobie trochę tylne koło, i sprawdźcie czy jest luz, w c330 i c360 w zwolnicach jest zwykła walcowa przekładnia o zębach prostych , musi się tłuc niestety


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PK007    28

Dokładnie tak jak mówi bobytempelton najlepiej podnieść koło do góry i poruszać na boki czy nie ma dużego luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez perkins3382
      Witam ile waży mniej więcej plecak w c330 
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ursusikc330m
      Witam jak wybić półoś w Ursusie c 330 próbuję wybić w celu wymiany uszczelniacza ale nie chce nawet drgnąć
    • Przez 12Mati12
      Witam rok temu jak wymieniałem pompe hydrauliki zwróciłem uwagę że wałek atakujący ma luz wzdłużny i tak jak jeździłem i się napędziła na 6 i tak jakby jechała siła pędu było słuchać lekkie chrobotanie ale dosłownie lekkie a ostatnio podczas orki gdy szarpałem się przód tył to na wstecznym gdy miała obciążenie większe było słychać chrobot ale już dużo głośniejszy jak tylko wróciłem do domu zdjełem dekiel ze skrzyni i zerknolem na tryby wszystko wydaje się raczej w porządku (gdy nie ma większego obciążenia to jest cichutko) i teraz moje pytanie wiem że czeka mnie zdjęcie plecaka (akurat to miałem i tak w planie na ten rok bo muszę wymienić wał podnośnik) i czy wyrazie co jak okaże się że to łożyska na walki atakującym po rozjechaniu wyciągnę wałek do przodu czy muszę wyciągać dyferencjał? J drugie pytanie czy ten luz może być spowodowany naprzyklad odkręceniem się nakrętki na walki atakującym lub inną jakaś mniej inwazyjną rzeczą? Jak narazie czekam na pierścienie do tłoka więc nie rozbieram żeby stało ale też nie jeżdżę ale jutro albo w czwartek na wieczór już będę się przymierzał do rozbierania mam nadzieję że obejdzie się bez rozpoławiania😅będę informował o postępie prac na bieżąco za dobre rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam 😃
    • Przez perkins3382
      witam czy do wymiany łożyska piasty tylnej zwolnicy w c330 trzeba ściągać zwolnice
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj