Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nemesis

Pozycja kierownicy w Belarusie 1025

Polecane posty

Nemesis    0

Witam

Normalną rzeczą w belarusach jest to, że pozycja kierownicy się zmienia? Chodzi o to, że podczas jazdy prosto trzymam kierownicę w jednej pozycji. Po wykonanie kilku skrętów muszę zmienić ułożenie dłoni, ponieważ kierownica nie jest w tej samej pozycji. Krótko mówiąc nie da się jeździć trzymając kierownicę cały czas w tych samych miejscach.

 

Druga sprawa to licznik motogodzin. Wydaje mi się, że trochę za szybko bije motogodziny. Ciągnik chodził może w sumie 4-5h i przez ten czas nabił 6mth. W sumie działał praktycznie bez żadnego obciążenia. Jest nowy, więc była nauka jazdy, sprawdzanie jak działa skrzynia, itp.

 

btw. Wczoraj ciągnął około 4 tony i na jedynce z 4 zakresu ruszył bez żadnego problemu. Po sprawdzeniu bez żadnego obciążenia myślałem, że może być ciężko, ale jednak nie. W poniedziałek będzie trochę więcej do pociągnięcia, to zobaczę jak pójdzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128
(edytowany)

W nowych Belarusach z resztą jak w większości ciągników nie masz już mth tylko zwykłe godziny wystarczy zapłon miec włączony a zegar już liczy :lol:

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Może Ci kierownica nie zaskoczyła i masz pomiędzy dwiema pozycjami i Ci chodzi do góry na dół a może zaciął się ten zatrzask ....


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

crvx40    9

Belarusy sa na orbitrolu i jesli skrecisz w prawo czy w lewo i przytrzymasz az bedzie slychac pompe zawor przepusci olej i kierownica juz bedzie w innej pozycji to jest normalne:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

pynczor nie o to mi chodzi.

Chodzi o to, że jak założę kulkę na kierownicę, to podczas jazdy prosto kulka będzie z lewej strony. Zrobię kilka skrętów kierownicą i teraz podczas jazdy prosto kulka będzie na dole lub u góry kierownicy. Znowu kilka skrętów i kulka będzie po prawej stronie podczas jazdy prosto. Nie jest tak jak w samochodach lub mechanicznym układzie kierowniczym, gdzie po założeniu kulki, niezależnie od ilości skrętów kulka podczas jazdy prosto będzie zawsze w tym samym miejscu, np. po lewej stronie. Nie wiem czy to jest normalne, czy może coś jest nie tak. Mi to w sumie jakoś bardzo nie przeszkadza gdy jeszcze nie ma kulki na kierownicy, ale ojca to bardzo denerwowało.

Jeśli jeszcze jest to niezrozumiałe, mogę to nawet narysować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

skoro masz 4 zakresy to masz skrzynię 24/12 ?? czy typową?? bo ja mam 1025 i mam 2 zakresy i na każym zakresie 2 prędkości do przodu i wsteczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

pynczor nie o to mi chodzi.

Chodzi o to, że jak założę kulkę na kierownicę, to podczas jazdy prosto kulka będzie z lewej strony. Zrobię kilka skrętów kierownicą i teraz podczas jazdy prosto kulka będzie na dole lub u góry kierownicy. Znowu kilka skrętów i kulka będzie po prawej stronie podczas jazdy prosto. Nie jest tak jak w samochodach lub mechanicznym układzie kierowniczym, gdzie po założeniu kulki, niezależnie od ilości skrętów kulka podczas jazdy prosto będzie zawsze w tym samym miejscu, np. po lewej stronie. Nie wiem czy to jest normalne, czy może coś jest nie tak. Mi to w sumie jakoś bardzo nie przeszkadza gdy jeszcze nie ma kulki na kierownicy, ale ojca to bardzo denerwowało.

Jeśli jeszcze jest to niezrozumiałe, mogę to nawet narysować.

To jest normalne i nie masz się czym przejmować . Nie zakładaj kulki i nie będziesz tego zauważał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

crvx40, podczas niewielkich skrętów kierownica też zmienia położenie.

 

piotrb14, chyba źle się wyraziłem, skrzynia jest taką jak na poniższym rysunku, czyli jak dobrze rozumiem jest standardowa:

dsc02487v.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

kukiteam Jak to jest normalne to ok. Ciągnik będzie używany głównie w lesie, gdzie jest sporo kręcenia i w każdym naszym ciągniku są kulki. No trudno, jakoś się do tego człowiek chyba przyzwyczai :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

również mam taką samą srzynię :) wiem że z 4 wolnej na 1 szybką jest ciężko przeredukować szczególnie w wersjach .1.2 bo mają reduktor niesynchronizowany. i trzeba górki szukać żeby wykonać ten "manewr" z 15 tonami ładunku, a co do kierownicy to nie powinna latać ci góra dół, osobiście wyciągam ten szpindelek obok gaszenia ciagnika ( z czarną główką ) przeciągam kierownicę w daną pozycję i puszczam ten szpindelek ( kierownica jest sztywno na w określonej pozycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hendryk21    2

w tych belarusach jest coś takiego że jak jedziesz długo prosto to i tak powoli przekładasz ręce na kierownicy i odbijasz lekko w lewo, gdyż on samoczynnie powoli odbija w prawo


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

...co do kierownicy to nie powinna latać ci góra dół...

 

 

No i nie lata :) Moje pytanie dotyczyło innej pozycji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    9

Mialem kiedys MTZ-a na orbitrolu i tez tak bylo ze kierownica zmieniala polozenie teraz mam ursusa 1014 i jest na polorbitrolu tzn orbitrol wspomaga serwo i jak przytrzymam w skrajnym polozeniu to tak mi sie zrobi a jesli tego nie zrobie to moge rok jezdzic i kierownica nie zmieni polozenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.