Skocz do zawartości
LukaszSZCZ999

MF 3065-Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu

Polecane posty

Witam, mam 3065 od pół roku i wydawało mi się że już wszystko wiem a jednak... Jadąc na WYŁączonym półbiegu, biegi 1-4 wchodzą jak w masło podczas jazdy. Po włączeniu połówki (mój akurat jedzie wtedy wolniej)nie daje się zmieniać biegów ani w górę ani redukować, po prostu drążek nie wchodzi a przy mocniejszym pchnięciu dochodzi do zgrzytu. Na postoju można wrzucić, w czasie jazdy już nie, zupełnie jakby synchronizacji nie było. Dodam, że włączanie i wyłączanie połówki podczas jazdy jest bez problemu (reaguje normalnie). Z tego co sobie przypominam nie było takich zachowań wcześniej ( zresztą nie jestem pewny). Czy to normalne i po prostu wcześniej nie zwróciłem uwagi? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

nie wiem co to moze byc moze synchronizator niewpuszcza a moze za male cisnienie w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

a seria 30 nie ma hydraulicznych biegow?? ja mam tak tylko na 2 (3630) na wlaczonym polbiegu nie wchodzi mi 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nie będę mówił nie bo naprawdę nie wiem... Wydaje mi się że wcześniej nie miałem z tym problemu... Zapytam inaczej. Czy przy prawidłowej pracy skrzyni wrzucanie biegów na półbiegu powinno odbywać się bezproblemowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że problem powstał po odłączeniu węży od wspomagania i od blokady mostu przedniego. Po pierwszym odpaleniu mieliśmy problem z przesunięciem wajchy biegów w prawo, ale to szybko mija po minucie pracy silnika. Do odpowietrzania nie odkręcałem węży. Po prostu w polu pojeździłem na blokadzie żeby oleju nabrała a przy okazji usunęły się resztki powietrza. Po godzinie pracy biegi na włączonym półbiegu wchodzą jak w masło. Myślę że to właśnie zapowietrzenie układu było powodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez konrad23
      Witam, mam problem z podnośnikiem w traktorze Massey Ferguson 575 (4x4). Podnośnik podczas podnoszenia gwałtownie szarpie. Najgorzej jest z cięższymi maszynami ponieważ trzęsie całym traktorem. Gdy podniosę maszynę jest w porządku, podnośnik nie opada. Najgorsze jest to podnoszenie skokami podczas podnoszenia, zwłaszcza przy pracy w polu. Filtr od oleju hydraulicznego został wyczyszczony, czy może to być wina zaworu przy pompie który być może się do końca nie otwiera, lub się zaciął ? Miał ktoś taki problem. Czekam na wasze opinie i uwagi.
    • Przez pepe2
      Kolega zakupił taki ciągnik , jest to prawie to samo co mf 255 tylko podstawowa różnica to skrzynia biegów , jest tam 12 biegów do przodu i półbieg pod obciążeniem załączany hydraulicznie ?..., ciągnik z 1985 roku , miał ktoś do czynienia z taką skrzynią ? jeśli tak to niech napisze czego się spodziewać  , czy to jakiś bubel czy udana konstrukcja .
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.