Skocz do zawartości
LukaszSZCZ999

MF 3065-Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, mam 3065 od pół roku i wydawało mi się że już wszystko wiem a jednak... Jadąc na WYŁączonym półbiegu, biegi 1-4 wchodzą jak w masło podczas jazdy. Po włączeniu połówki (mój akurat jedzie wtedy wolniej)nie daje się zmieniać biegów ani w górę ani redukować, po prostu drążek nie wchodzi a przy mocniejszym pchnięciu dochodzi do zgrzytu. Na postoju można wrzucić, w czasie jazdy już nie, zupełnie jakby synchronizacji nie było. Dodam, że włączanie i wyłączanie połówki podczas jazdy jest bez problemu (reaguje normalnie). Z tego co sobie przypominam nie było takich zachowań wcześniej ( zresztą nie jestem pewny). Czy to normalne i po prostu wcześniej nie zwróciłem uwagi? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

nie wiem co to moze byc moze synchronizator niewpuszcza a moze za male cisnienie w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy to może być jakiś główny synchronizator? Przypuszczam że zmiana biegów głównych nie może być związana z ciśnieniem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

a seria 30 nie ma hydraulicznych biegow?? ja mam tak tylko na 2 (3630) na wlaczonym polbiegu nie wchodzi mi 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nie będę mówił nie bo naprawdę nie wiem... Wydaje mi się że wcześniej nie miałem z tym problemu... Zapytam inaczej. Czy przy prawidłowej pracy skrzyni wrzucanie biegów na półbiegu powinno odbywać się bezproblemowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

no tak bo to jest wzacniacz momentu to nie jest tak ze przezuca na inne tryby w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

Hej

A dokładniej ciekawi mnie twój problem i sposób jego rozwiązania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że problem powstał po odłączeniu węży od wspomagania i od blokady mostu przedniego. Po pierwszym odpaleniu mieliśmy problem z przesunięciem wajchy biegów w prawo, ale to szybko mija po minucie pracy silnika. Do odpowietrzania nie odkręcałem węży. Po prostu w polu pojeździłem na blokadzie żeby oleju nabrała a przy okazji usunęły się resztki powietrza. Po godzinie pracy biegi na włączonym półbiegu wchodzą jak w masło. Myślę że to właśnie zapowietrzenie układu było powodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez pepe2
      Kolega zakupił taki ciągnik , jest to prawie to samo co mf 255 tylko podstawowa różnica to skrzynia biegów , jest tam 12 biegów do przodu i półbieg pod obciążeniem załączany hydraulicznie ?..., ciągnik z 1985 roku , miał ktoś do czynienia z taką skrzynią ? jeśli tak to niech napisze czego się spodziewać  , czy to jakiś bubel czy udana konstrukcja .
    • Przez Panoramix
      Witam. Chciałem zapytać czy jest możliwość przerobienia hydrauliki zewnętrznej w mf255 tak żeby nie była zależna .
       
    • Przez keeway
      Witam ma ktos schemat. Podlaczenia przerywacza i wlacznika kierunkow w mf 135 bo poprzedni wlasciciel wyrozłanczal
    • Przez mateo105
      Panowie mam pytanie w ktorym miejscu dokladnie sie wpiac manometrem aby sprawdzic jakie cisnienie wytwarza pompa hydrauliczna? w w ktorym miejscu pompa zebata? prosze o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.