LukaszSZCZ999

MF 3065-Niemożliwa zmiana biegów głównych przy włączonym półbiegu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, mam 3065 od pół roku i wydawało mi się że już wszystko wiem a jednak... Jadąc na WYŁączonym półbiegu, biegi 1-4 wchodzą jak w masło podczas jazdy. Po włączeniu połówki (mój akurat jedzie wtedy wolniej)nie daje się zmieniać biegów ani w górę ani redukować, po prostu drążek nie wchodzi a przy mocniejszym pchnięciu dochodzi do zgrzytu. Na postoju można wrzucić, w czasie jazdy już nie, zupełnie jakby synchronizacji nie było. Dodam, że włączanie i wyłączanie połówki podczas jazdy jest bez problemu (reaguje normalnie). Z tego co sobie przypominam nie było takich zachowań wcześniej ( zresztą nie jestem pewny). Czy to normalne i po prostu wcześniej nie zwróciłem uwagi? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

nie wiem co to moze byc moze synchronizator niewpuszcza a moze za male cisnienie w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

a seria 30 nie ma hydraulicznych biegow?? ja mam tak tylko na 2 (3630) na wlaczonym polbiegu nie wchodzi mi 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nie będę mówił nie bo naprawdę nie wiem... Wydaje mi się że wcześniej nie miałem z tym problemu... Zapytam inaczej. Czy przy prawidłowej pracy skrzyni wrzucanie biegów na półbiegu powinno odbywać się bezproblemowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że problem powstał po odłączeniu węży od wspomagania i od blokady mostu przedniego. Po pierwszym odpaleniu mieliśmy problem z przesunięciem wajchy biegów w prawo, ale to szybko mija po minucie pracy silnika. Do odpowietrzania nie odkręcałem węży. Po prostu w polu pojeździłem na blokadzie żeby oleju nabrała a przy okazji usunęły się resztki powietrza. Po godzinie pracy biegi na włączonym półbiegu wchodzą jak w masło. Myślę że to właśnie zapowietrzenie układu było powodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Problem jest z ładowaniem w MF 8110. A dokładniej gdy dodam gazu zaczyna lepiej ładować. Na wolnych obrotach 12,5 V. Radio nie chce się włączyć, a lampy przygasają.
      Dodam tylko że regulator wymieniłem na nowy i sprawdziłem przewody.
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.