KIJANA14

Błotniki Ursus 4011/362

Polecane posty

wierzba1272    8

No z jakością tych nowych części to jest cienko. Kupowałem przedni błotnik do C-385, kosztował ok.15zł (bez wsporników) ale wykonany był z blachy na pewno cieńszej niż 1mm i po kilu dniach zaczął pękać na zagięciach. Teraz błotnik dorobili mi w zakładzie ślusarskim, wykonany jest z blachy 2mm a koszt to 40-50zł bez wsporników tylko trzeba go polakierować i wywiercić dziury do wspornika.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Czy będą pasować tylne błotniki od MF255 do C-360 z kabiną taką jak na foto poniżej?

 

6b4bc301e5533495m.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

wszystko da się dopasować tylko jakim kosztem i po co,

zakupione bez przeróbek pasowały nie będą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D na pewno nie będą pasowały,tak jak kabina od mf nie pasuje do 60-tki,za dużo przerabiania,ale dla chcącego nic trudnego ,tak mówią :D

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

:D na pewno nie będą pasowały,tak jak kabina od mf nie pasuje do 60-tki,za dużo przerabiania,ale dla chcącego nic trudnego ,tak mówią :D

Nie pasuje? Haha to zobacz w mojej galerii. Kabina o niebo wszechstronniejsza od innych kabin w C-360(no z wyjątkiem nowych kabin np metalfachu czy naglaka).


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Czy będą pasować tylne błotniki od MF255 do C-360 z kabiną taką jak na foto poniżej?

 

6b4bc301e5533495m.jpg

 

Te błotniki same z siebie pękają, u mnie popękały i widziałem u wielu osób na AF. Ja bym na twoim miejscu założył orginały ,ale rób jak uważasz :D


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

suchaj ja kupiłem błotniki do swojej 60 za 250zł jeden błotnik boczny :D

Nie chodzi mi o cenę tylko fajnie wyglądają te od MF.

Mam teraz "wizje" i chciał bym je zamontować. :D

Z taką kabiną jak moja widziałem już kilka MF

 

@milanreal1 dzięki,wszystkie zdjęcia masz z przodu lub z boku

a jak to ogólnie wygląda z tyłu i jak jest z mocowanie przy zwolnicach,jeśli masz fotke to wstaw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal97rolnik    480

Siema zastanawiam się nad błotnikami do ursusa 360.Konkretnie czy mają być metalowe czy plastikowe???

Proszę o radę.Tylko nie mówcie np. weź metalowe błotniki ;[ (podaj uzasadnienie dlaczego.) :)

Myślę że mi pomożecie ;) Pozdro

 

jeszcze jedno chodzi mi o przednie błotniki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

metalowe błotniki mają słabe mocowanie(chodzi mi o to jak były mocowane orginalnie) ale dają ciekawy efekt sześdziesiątce ;)


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Gościu miał na targach plastikowe i metalowe takie kwadratowe do C-360.

Jak usłyszałem cenę to od razu zrobiłem w tył zwrot,to był przedstawiciel jakiegoś producenta masek bo miał 60'tkę z jakąś okropną maską plastikową.

Te błotniki to niż specjalego,zresztą zobacz sam:

 

IMG6319_hxphqhw.JPG


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

w sklepie , w którym ja kupuję części błotniki orginalne do c 360 są po 24 zł.


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manYki    0

witam. robie kapitalke c360 3p --karoserii. zamierzam zakupic blotniki i pomalowa maske itp. czy nie bardziej oplacalo by sie zalozyc nowa karoserie?? a tak na marginesie to po ile chodza blotniki do tylu. u nas na skladnicy 235 zl. to chyba drogo. a jak u was.?? kupie przez internet??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Takie rzeczy to kupuj u siebie w lokalnym sklepie a nie przez internet.Różna jest jakość wykonania a niektóre posiadają nawet wyraźne uszkodzenia mechaniczne.

Taniej tylnych błotników nie kupisz,maski chodzą po 380-400zł.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Kolego nie patrz na cene tylko z jakiej grubości jest blacha , z których błotniki są robione.Obecnie są bodajże 2 rodzaje jakieś polskie lepsze i import chyba.Moim zdaniem lepiej dołóż i kup porządne błotniki , zedrzyj tą farbę podkładową bo to badziewie i zaraz z lakierem odejdzie Ci . a pomaluj dobrym podkładem od nowa a potem chlorokauczuk i lakier.I masz spokój do śmierci...... :rolleyes: Ja tak zrobiłem i jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deLord    1

Nie rozumiem po co chlorokauczuk i lakier? :blink:

Podkład co jest na nowych blachach jest dobry tylko pomaluj jeszcze raz np:UNIKOR'em

i na to lakier samochodowy Autorenolak,albo akryl z mieszalnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
witam. robie kapitalke c360 3p --karoserii. ...

nie nadużyłeś słowa kapitalka, kapitalny remont?

Robisz po prostu blacharkę w ciągniku + picowanie farbą a to żadna kapitalka ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

DeLord chlorokauczuk po to by dodatkowo zabezpieczyć podkład , matowiąc chlorokauczuk nakładasz lakier i wtedy jest tak jak powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj