Skocz do zawartości
KIJANA14

Błotniki Ursus 4011/362

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
KIJANA14    1

Problem mam taki że odrywajom mi sie błotniki w ursusie4011 przy jeździe, robiłem je jurz kilka razy i dalej sie odrywajom nbie wiem z jakiego powodu.

 

Poradzcie wy mi coś jak to zrobić żeby sie nie odrywały

 

Pozdrawiam kijana14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KIJANA14    1

Nie na górze sie trzymają tyko na dole a ja z ojcem co juz żeśmy nie wymyślili i tak sie urywaja jakieś one poryte są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    5

tylne bardzo sie zużywają jak sie nie ma kabiny bo bardzo drżą, trzeba je wzmocnić (usztywnić)


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    96

Co do tyłu, to jak nie ma kabiny do wystarczy je połączyć jakimś płaskownikiem lub kątownikiem i będą usztywnione <_< a jeśli chodzi o przednie to pamiętaj o tym że każdy spaw osłabia materiał tak więc nie będą się one już tak trzymać jak zaraz po wyjściu z fabryki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek10    1
Nie na gurze sie trzymają tyko na dolea ja z ojcem co jurz żeśmy nie wymyślili i tak sie urywajom jakieś one poryte są

 

 

a moze sie po krzaczkach smiga ?? <_<

 

u mnie ( udziadka) sie trzymaly przez 40 lat. odpadl dopiero jak o galaz zawadzil....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    461

Nie wiem dlaczego tak masz, możliwe że jest to już zmęcznie materiału. Właściwie to te błotniki tak dużo nie dają, tylko wygląd jeżeli musisz je mieć to poprostu kup nowe. Nam się oderwał na lewej stronie i do dziś jeździmy bez niego (przynajmniej upraw nie będzie niszczył przy opryskach).


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jeśli chcesz nowe to spróbuj zrobić plastikowe- będą lżejsze i w razie przeszkody się odegną a nie wygną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

U mnie w c-360 te orginalne to były jedno wielkie g***o. Cały czas tata mysiał je spawać, albo tu pękły albo tu. Teraz kupiłem nowe i narazie mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    34

Panowie chcę kupić błotniki do kół przednich do ciągnika o rozmoarze 13,6 r28 i niewiem jakiej szerokości i długosci na byc ten botnik , aby dobrze spełniał swą funkcje bo niechcę kupic za długiego ani za krudkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

takie coś znalazłem na allegro

możesz jak coś to zapytać sprzedawcy ja muszę sobie 1 dokupić bo przy turze się trochę połamał


Sprzedam pług zagonowy 2-skibowy UG
Sprzedam dojarkę na ciągnik

informacje na priv lub gg polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    101

u mnie w u 1004 z przodu do kół 13,6/24 założyliśmy błotniki z allegro o szerokości 320 mm w mojej galerii zobaczysz jak to wygląda, a co do długości to są one nie zmienne a szerokość bedzie ci pasowała albo 320 albo 355

 

a ta aukcja do które kolega @ariss wrzucił linka to są błotniki do kół wielkości jak w c360, a po za tym to moja aukcja :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otóż chciałbym wymienić błotniki tylne w mojej C-360. I chciałbym zmienić z tych tradycyjnych na takie typu jakie produkuje firma Naglak(nieplastikowe). I szukałem w internecie ale nie mogłem nigdzie znaleźć oferty na same błotniki (te kanciate). Są błotniki ale z kabiną. Wie ktoś czy można kupić takie błotniki oddzielnie?? bez kabiny?? Nie musi być to Naglak. Ważne by były takie błotniki.

 

Te błotniczki to są coś tego typu http://www.naglak.pl/grafika/foto-kabina-360-1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    272

Właśnie poszukuję oryginalnych części do ciapka m.in błotników przednich oryginalnych i trafiłem na ofertę tej firmy : http://moto.allegro.pl/item1184026826_blotnik_przedni_c_330_c_360_prawy_i_lewy.html zastanawia mnie jednakże czy są to oryginalne przednie błotniki wykonane z grubej blach czy nie... Na ofercie pisze, że ..."Firma Polimerc ( www.polimerc.pl/ ) jest producentem blacharki ciągnikowej od 30 lat, wiec wyrób jest sprawdzony i bardzo dobrej jakości". Ale czy to prawda?? (oryginalne błotniki trzymały u mnie ładnie ponad 20 lat a jak kupiłem nowe zaczęły mi się krzywić po tak krótkim użytkowaniu ;[ :) ) Mam nadzieje że znajdzie się znawca i odpowie mi na to pytanie...


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek123
      Witam
       
      dzisiaj założyłem nowe siedzenie ze sklepu i mam mały problem bo za wysoko się siedzi i trochę się nie wygodnie jeździ..
       
      Może ktoś zakładał nowe siedzenie i jak u was ono pasuje??
    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
    • Przez stepek
      Witam,
       
      Nie jestem zbytnio doświadczony w mechanice dlatego postanowiłem zasięgnąć rady bardziej doświadczonych znawców w tej dziedzinie.
       
      Otóż, ostatnio podczas pracy Ursusem C360 nieznacznie zaczął opadać gaz ręczny, z czasem ten problem się pogłębił do tego stopnia że obecnie rączka gazu ręcznego nie może w żaden sposób utrzymać się na ustawionej pozycji i opada do najniższego poziomu powodując wyłączenie silnika.
       
      Wydaje mi się, że jest to chyba nieskomplikowany problem, który mógłbym rozwiązać sam, bez konieczności wizyty mechaniki, jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
       
      Dlatego zwracam się z prośbą do Was - jakie czynności muszę wykonać żeby rączka gazu ręcznego znowu mogła być ustawiana w wybranych pozycjach bez samoistnego opadania.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez internauta
      Witam
      Gdzie w C-4011 jest umieszczony nr nadwozia?
      Czy ciągnik musi posiadać tabliczkę znamionową? (mam już całą prawie nie czytelną)
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
×