mrcase85

Problem z burzeniem się oleju

Polecane posty

mrcase85    1

Wiatm mam problem z burzeniem się oleju w orbitrolu. Ciecz jest taka zburzona jak by z powietrzem, czy nie wiem jak to określić kolor ma taki biały a przecież wlewałem normalny olej do hydrauliki i moim zdaniem powinno byc wszystko dobrze a nie jest. Nie wiem czy to może być wina dostawającego się gdzieś powietrza?? Proszę o odpowiedź. Dodam jeszcze ze gdy ciągnik chodzi na wolnych obrotach to kręci sie dobrze bez żadnych zacięć a gdy dołoże gazu do dechy to kręci się ale zacinając się. Nie wiem cy to wina tego oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz zasilanie pompy oleju czy nie ciągnie gdzieś powietrza, reszta przewodów jest ciśnieniowa więc nie pociągnie tam powietrza. Druga możliwość to poszło uszczelnienie na pompie i ifekt jest ten sam. Odnośnie przerywającego silnika to samo. Wymień filtr paliwa, sprawdz połączenia przewodów, czystość odstojnika. Zdaża się że zatyka się rurka w baku. Na to też zobacz i daj znać co masz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

ja myślę że nie chodziło o przerywanie silnika tylko o to że na małych obrotach wspomaganie działa ok a na dużych kierownica przycina się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

Koledzy o przerywanie takie zacinanie to mi chodziło o orbirtol. Bo gdy ciągnik ma wolne obroty to orbitrol kreci ładnie bez zadnych zaćięć a gdy dodam gazu wtedy orbitrol zaczyna się zacinać nie wiem jak to zmienić?? Czy to wina tego oleju z powietrzem?? Dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A no tek. Moja nieuwaga. Ale to przerywanie to efekt zaciągania powietrza. Zasilanie pompy oleju jest z dołu kolumny więc możliwość ciągnięcia piany prawie odpada. A na wysokich jest to odczuwane temu że; na wolnych obrotach cięgnie olej z kolumny wolno i nie ma podciśnienia. Na większych wydajność pompy jest większa, potrzebuje więcej oleju i rośnie podciśnienie na zasilaniu pompy w olej. Stawiam na przewody lub uszczelnienie pompy na wałku. Typowy objaw.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Podziękuj jak naprawisz, a nasze rady okażą się słuszne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W mtz i innych kumurunach , powinna być do wspomagania pompa o większym wydatku i regulator przepływu taki ok 9l/min i by było po problemach, Musicie nad tym pomyśleć.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

jak patrzysz na nią od tyłu czyli od strony zabudowanej to wałek do napędu jest z lewej lub prawej. T-25 ma lewą MTZ wspomaganie też ma lewą. A co do wydajności pompy to belarusy mają już nsz 14 zakładaną a ta nie maj uz głupiej wydajnoiści


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

jeśli chodzi o kierunek: Na pompie powinno być ruskie L lub P, ale trudno je odróżnić:lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

jaki może być zamiennik pompy do wspomagania (Nsz 10 orbitrol 100) i jaka będzie pasować na frezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj