raf21

MTZ/Belarus-Wyciek z zaworu nagrzewnicy

Polecane posty

raf21    0

witam was powiedzcie mi co nam zrobic z pokretłem ogrzewania w moim belarus chodzi mi o ten co jest w kabice w dachu kapie z niego płyn . jak go uszczelnic lub co zrobic aby nie kapało z niego dodam ze dokręcalem i kapie dalej . doradzcie cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

to jest tzw. kran nagrzewnicy, powiem ci tak, odkręć ten dekielek od miejsca na radio i zobacz z czego kapie może poprostu wystarczy dokręcić ścisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ok zobacze to tak jak mowisz piotr

 

ok zobacze to tak jak mowisz piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

sprawdz czy nie kapie z węży ;)

u mnie mogłem je sporo dokręcić.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

koledzy odkopie temat dzis rozkreciłem ten zawor od ogrzewania i były tam dwie uszczelik i podkladka i wszystko wyglada ze jest ok tylko jedna rzecz mnie zaciekawiła ze kran ten zowor w srodku lata gora doł moze cos sie urwało jakies zabezpieczenie . mieliscie taki problem kiedys pomózcie?? bo mozna tez kupic nowy ten zawór ale jak mysle ze jak kupie nastepny i bedzie to samo to mysle załozyc zwykły zawór kulowy przelotowy od wody co w na to ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jeśli pasuje, to czemu nie!

 

Tylko gorzej jak sie zakamieni, to go nie ruszysz, ale myslę, że nie będzie tak źle, jak będziesz od czasu do czasu używać ogrzewania.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

W moim rusku też posypał się ten zawór,to dokręciłem dławik na maksa,a pod słupkiem kabiny dałem zawór kulowy (na zewnątrz).


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiek45    24

We wszystkich kapie u mnie od początku, także chyba to normalne w tych traktorach więc ja bym tym się nie przejmował

Edytowano przez stasiek45

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

U mnie też kapie ale że mnie to denerwowało to teraz na dniach rozebrałem ten kran i założyłem nowe miękkie i ciaśniejsze uszczelki i zobaczymy co będzie jak się kilka razy na grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ja tez podłazyłem jedna inna uszczelne ktora dobrze dolegała do scisnki zaworu jak i do osi co sie przekreca , i po zmontowaniu wyglada ze jest ok , ale na poczatku otwarłem ten zawor minimalnie jak sie da zeby płyn pomału przepływał po zaoraniu 5ha i ogrzewaniu i innych pac teraz zworem krece jak chce i wszystko jest ok i nawet go nie dokrecałem do oporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

nie powiem nic nowego u mnie też kapało regulowałem, za mocno dokręciłem było dobrze tyle że kran w jednej pozycji został poluzowałem znów kapie , ustawiłem tak średnio to trochę tępo ale idzie go ruszyć , najważniejsze przestało kapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tam jest zwykły calowy gwint. Trzeba wkręcić kulowy i po sprawie na wieki. Odkręcone-zakręcone jednym ruchem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

Kolego ja nie spuszczałem płynu ale jak rozkręcisz to troszkę poleci ale nie dużo z pół szklanki a może nawet tego nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Dnia 19.02.2012 o 13:19, seweryn20 napisał:

Tam jest zwykły calowy gwint. Trzeba wkręcić kulowy i po sprawie na wieki. Odkręcone-zakręcone jednym ruchem.

w dachu jest calowy gwint na tym zaworze?

a nie jest to taki zawór?

ac4df2b74c5bae13b1f42992f3c9

 

ogólnie mi się zaciął i ciut ciepłe powietrze leci a trochę za gorąco jest. Myślę jednak wstawić zwykły zawór kulowy w miejscu jak się wsiada do kabiny po lewej stronie - tam są przewody i są łączone opaskami które wchodzą w profil kabiny. Przejdzie to? Najchętniej ten na górze to bym wywalił ot co.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karoliwa    1

Panowie, mały odkop.. Czy dużo jest pracy aby wymienić ten zawór? jak się do niego dostać? Belarus 952.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

dach otwierasz, dwie sruby żeby opuścić podsufitkę z radiem, tę od nawiewów i masz to na wierzchu.

  • Thanks 1

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj