Skocz do zawartości
Mariusz15

gdzie w zetorze 7011 zwiększyć dawke paliwa

Polecane posty

Mariusz15    1

podpowiecie mi gdzie w zetorze 7011 zwiększa się dawke paliwa pompa jest z mechanicznym ssaniem jak się mu wciśnie ten przycisk to zapala bez problemu a jak się go zablokuje to chodzi ok! a jak przycisk wyskoczy to ciągnik jestbez życia dyma z tłumika prawie nie puści i nawet na ciepłym troche ciężko pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pewex93    0

to masz coś w pompie roz.....e bo ja go w swoim 7045 wciskam tylko w zimę żeby lepiej palił a tak powinien dobrze palić bez ssania a te ssanie to masz na pompie koło sprężarki taki guzik dajesz gaz do końca wciskasz go ale jak puścisz gaz to się wyłączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8
Napisano (edytowany)

to ja sie podłacze pod temat

jak to ssanie powinno działać, bo u mnie to też trzeba wcisnac przy pierwszym porannym uruchomieniu inaczej nie zapali.

Kreci ale jakby mu brakowało 2 gramy paliwa do zapalenia. Ale jak go juz uruchomie i zgasze pali ok bez guzika. Moc ma dyma generalnie nie puszcza, przyczepa 10 tonowa ze żwirem nie stanowi żadnego oporu.

Myslałem o zapowietrzeniu pompy ale przepompowywałem go reczą pompką, ale to nic nie dawało.

A może ktoś u mnie zmniejszył nieco dawkę do pracy z turem,bo od "zawsze" on go miał i głownie z nim pracował.

Edytowano przez szewek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    51
Napisano (edytowany)

W innym czeskim produkcie - ciężarowej skodzie używało się tego dopiero zimą. Zwiększa dawkę paliwa przy rozruchu. Ciągnik leciwy i potrzebuje ciut więcej na zimnym silniku(lub ktoś grzebał przy nastawach). Korzystaj z tego rozwiązania i nie męcz kręceniem rozrusznika.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

koledzy ale odbiegacie od tematu! ja pytam gdzie się zwiększa dawke a wy o ssaniu i o zapalaniu załużcie osobny temat i sobie piszcie o tym guziku w pompie od strony sprężarki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Tam nie ma śrubki którą zwiększysz dawkę. Daj zarobić pompiarzowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Gdzies na tym forum wyczytałem że poprzez przekrecenie tego całego mechanizmu

ssania można zwiekszyć bądz zmiejszyc dawkę paliwa. Niestety nie moge teraz tego znaleść

i nie mam katalogu czesci tej pompy wiec nie powiem czy to prawda, sam nie próbowalem jeszcze sie tym bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

skoro ci co robią pompy regulują gdzieś dawke to coś w tej pompie musi być do regulacji napewno nie trzeba do tego rozbierać pompy bo to by za dużo zawodu było musimy tylko dojść gdzie coś jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Rzecz w tym , że oni regulują pompy na maszynach. Co do pompy zetora to nie miałem okazji zadawać się z nią. Regulacja może być w ustawieniach regulatora lub na poszczególnych sekcjach(po prostu nie wiem) i nie mam na myśli poluzowania ogranicznika przesunięcia listwy. W moim nie ma tego dyndzla(stara konstrukcja pomp jest w nie wyposażona). Daj zarobić tym którzy z tego żyją, bądź zmień pompę na tą od 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

W 5340 jest pokrywka na regulatorze obr. od strony kabiny. Pod nią są śruby regulacyjne i jedna z nich jest do regulacji dawki. Może ci to pomoże.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deomega    0

Stary temat ale jak go czytam to aż mi się nie dobrze robi.
Tyle wymienionych zdań, zero pomocy.
W pompie bez odprężnika to reguluje się dawkę u góry na pompie od strony kabiny(taka śróbka z nakrętką).
Odkontrowijesz nakrętke(klucz 10)i:
-wkręcasz ją to zmniejszasz dawkę

-wykręcasz to zwiększasz

Nie wiem czy do dobrze ale pół obrotu(30 minut) to chyba 1gram.

W pompach z przyśpiesznikiem to musisz poluzować nakrętkę kontrującą na przyśpieszniku(chyba tak się nazywa) poluzować i prawdopodobnie obrócić odprężnik dookoła i za kontrować. W którą stronę to nie powiem bo sam nie wiem.
Mam nadzieje że komuś pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

kręcisz przyspiszacz w stronę "wykręcania " z obudowy pompy ,jak chcesz zwiększyć dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.