Skocz do zawartości
Mariusz15

gdzie w zetorze 7011 zwiększyć dawke paliwa

Polecane posty

Mariusz15    1

podpowiecie mi gdzie w zetorze 7011 zwiększa się dawke paliwa pompa jest z mechanicznym ssaniem jak się mu wciśnie ten przycisk to zapala bez problemu a jak się go zablokuje to chodzi ok! a jak przycisk wyskoczy to ciągnik jestbez życia dyma z tłumika prawie nie puści i nawet na ciepłym troche ciężko pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pewex93    0

to masz coś w pompie roz.....e bo ja go w swoim 7045 wciskam tylko w zimę żeby lepiej palił a tak powinien dobrze palić bez ssania a te ssanie to masz na pompie koło sprężarki taki guzik dajesz gaz do końca wciskasz go ale jak puścisz gaz to się wyłączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8
Napisano (edytowany)

to ja sie podłacze pod temat

jak to ssanie powinno działać, bo u mnie to też trzeba wcisnac przy pierwszym porannym uruchomieniu inaczej nie zapali.

Kreci ale jakby mu brakowało 2 gramy paliwa do zapalenia. Ale jak go juz uruchomie i zgasze pali ok bez guzika. Moc ma dyma generalnie nie puszcza, przyczepa 10 tonowa ze żwirem nie stanowi żadnego oporu.

Myslałem o zapowietrzeniu pompy ale przepompowywałem go reczą pompką, ale to nic nie dawało.

A może ktoś u mnie zmniejszył nieco dawkę do pracy z turem,bo od "zawsze" on go miał i głownie z nim pracował.

Edytowano przez szewek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    50
Napisano (edytowany)

W innym czeskim produkcie - ciężarowej skodzie używało się tego dopiero zimą. Zwiększa dawkę paliwa przy rozruchu. Ciągnik leciwy i potrzebuje ciut więcej na zimnym silniku(lub ktoś grzebał przy nastawach). Korzystaj z tego rozwiązania i nie męcz kręceniem rozrusznika.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

koledzy ale odbiegacie od tematu! ja pytam gdzie się zwiększa dawke a wy o ssaniu i o zapalaniu załużcie osobny temat i sobie piszcie o tym guziku w pompie od strony sprężarki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Tam nie ma śrubki którą zwiększysz dawkę. Daj zarobić pompiarzowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Gdzies na tym forum wyczytałem że poprzez przekrecenie tego całego mechanizmu

ssania można zwiekszyć bądz zmiejszyc dawkę paliwa. Niestety nie moge teraz tego znaleść

i nie mam katalogu czesci tej pompy wiec nie powiem czy to prawda, sam nie próbowalem jeszcze sie tym bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

skoro ci co robią pompy regulują gdzieś dawke to coś w tej pompie musi być do regulacji napewno nie trzeba do tego rozbierać pompy bo to by za dużo zawodu było musimy tylko dojść gdzie coś jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Rzecz w tym , że oni regulują pompy na maszynach. Co do pompy zetora to nie miałem okazji zadawać się z nią. Regulacja może być w ustawieniach regulatora lub na poszczególnych sekcjach(po prostu nie wiem) i nie mam na myśli poluzowania ogranicznika przesunięcia listwy. W moim nie ma tego dyndzla(stara konstrukcja pomp jest w nie wyposażona). Daj zarobić tym którzy z tego żyją, bądź zmień pompę na tą od 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    670

W 5340 jest pokrywka na regulatorze obr. od strony kabiny. Pod nią są śruby regulacyjne i jedna z nich jest do regulacji dawki. Może ci to pomoże.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deomega    0

Stary temat ale jak go czytam to aż mi się nie dobrze robi.
Tyle wymienionych zdań, zero pomocy.
W pompie bez odprężnika to reguluje się dawkę u góry na pompie od strony kabiny(taka śróbka z nakrętką).
Odkontrowijesz nakrętke(klucz 10)i:
-wkręcasz ją to zmniejszasz dawkę

-wykręcasz to zwiększasz

Nie wiem czy do dobrze ale pół obrotu(30 minut) to chyba 1gram.

W pompach z przyśpiesznikiem to musisz poluzować nakrętkę kontrującą na przyśpieszniku(chyba tak się nazywa) poluzować i prawdopodobnie obrócić odprężnik dookoła i za kontrować. W którą stronę to nie powiem bo sam nie wiem.
Mam nadzieje że komuś pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    59

kręcisz przyspiszacz w stronę "wykręcania " z obudowy pompy ,jak chcesz zwiększyć dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×