Skocz do zawartości
Mariusz15

gdzie w zetorze 7011 zwiększyć dawke paliwa

Polecane posty

Mariusz15    1

podpowiecie mi gdzie w zetorze 7011 zwiększa się dawke paliwa pompa jest z mechanicznym ssaniem jak się mu wciśnie ten przycisk to zapala bez problemu a jak się go zablokuje to chodzi ok! a jak przycisk wyskoczy to ciągnik jestbez życia dyma z tłumika prawie nie puści i nawet na ciepłym troche ciężko pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pewex93    0

to masz coś w pompie roz.....e bo ja go w swoim 7045 wciskam tylko w zimę żeby lepiej palił a tak powinien dobrze palić bez ssania a te ssanie to masz na pompie koło sprężarki taki guzik dajesz gaz do końca wciskasz go ale jak puścisz gaz to się wyłączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8
(edytowany)

to ja sie podłacze pod temat

jak to ssanie powinno działać, bo u mnie to też trzeba wcisnac przy pierwszym porannym uruchomieniu inaczej nie zapali.

Kreci ale jakby mu brakowało 2 gramy paliwa do zapalenia. Ale jak go juz uruchomie i zgasze pali ok bez guzika. Moc ma dyma generalnie nie puszcza, przyczepa 10 tonowa ze żwirem nie stanowi żadnego oporu.

Myslałem o zapowietrzeniu pompy ale przepompowywałem go reczą pompką, ale to nic nie dawało.

A może ktoś u mnie zmniejszył nieco dawkę do pracy z turem,bo od "zawsze" on go miał i głownie z nim pracował.

Edytowano przez szewek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    51
(edytowany)

W innym czeskim produkcie - ciężarowej skodzie używało się tego dopiero zimą. Zwiększa dawkę paliwa przy rozruchu. Ciągnik leciwy i potrzebuje ciut więcej na zimnym silniku(lub ktoś grzebał przy nastawach). Korzystaj z tego rozwiązania i nie męcz kręceniem rozrusznika.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

koledzy ale odbiegacie od tematu! ja pytam gdzie się zwiększa dawke a wy o ssaniu i o zapalaniu załużcie osobny temat i sobie piszcie o tym guziku w pompie od strony sprężarki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Tam nie ma śrubki którą zwiększysz dawkę. Daj zarobić pompiarzowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Gdzies na tym forum wyczytałem że poprzez przekrecenie tego całego mechanizmu

ssania można zwiekszyć bądz zmiejszyc dawkę paliwa. Niestety nie moge teraz tego znaleść

i nie mam katalogu czesci tej pompy wiec nie powiem czy to prawda, sam nie próbowalem jeszcze sie tym bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

skoro ci co robią pompy regulują gdzieś dawke to coś w tej pompie musi być do regulacji napewno nie trzeba do tego rozbierać pompy bo to by za dużo zawodu było musimy tylko dojść gdzie coś jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Rzecz w tym , że oni regulują pompy na maszynach. Co do pompy zetora to nie miałem okazji zadawać się z nią. Regulacja może być w ustawieniach regulatora lub na poszczególnych sekcjach(po prostu nie wiem) i nie mam na myśli poluzowania ogranicznika przesunięcia listwy. W moim nie ma tego dyndzla(stara konstrukcja pomp jest w nie wyposażona). Daj zarobić tym którzy z tego żyją, bądź zmień pompę na tą od 7211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

dawke paliwa zmienia sie w środku pompy niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

W 5340 jest pokrywka na regulatorze obr. od strony kabiny. Pod nią są śruby regulacyjne i jedna z nich jest do regulacji dawki. Może ci to pomoże.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deomega    0

Stary temat ale jak go czytam to aż mi się nie dobrze robi.
Tyle wymienionych zdań, zero pomocy.
W pompie bez odprężnika to reguluje się dawkę u góry na pompie od strony kabiny(taka śróbka z nakrętką).
Odkontrowijesz nakrętke(klucz 10)i:
-wkręcasz ją to zmniejszasz dawkę

-wykręcasz to zwiększasz

Nie wiem czy do dobrze ale pół obrotu(30 minut) to chyba 1gram.

W pompach z przyśpiesznikiem to musisz poluzować nakrętkę kontrującą na przyśpieszniku(chyba tak się nazywa) poluzować i prawdopodobnie obrócić odprężnik dookoła i za kontrować. W którą stronę to nie powiem bo sam nie wiem.
Mam nadzieje że komuś pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

kręcisz przyspiszacz w stronę "wykręcania " z obudowy pompy ,jak chcesz zwiększyć dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.