bodziokoks

większa przyczepność farmtrac 80 4 wd

Polecane posty

bodziokoks    0
Napisano (edytowany)

witam chciałbym zmienić opony w farmtracu 80 4 wd z przodu na szersze i jeszcze go poszerzyć co o tym myślicie B)

Edytowano przez bodziokoks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

a co tamte juz cie sie starly czy co??:)

moze lepiej zainwestowac w przedni tuz i na tuza obciazniki lepiej go dociazy i bd mial lepszy uciag:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bodziokoks    0

chyba 12.2 przód a nie wiecie ile by ważył z turem i odciążnikami tylnymi bardzo bym prosił :rolleyes:

 

właśnie składałem teraz wniosek na tura B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodziokoks    0
Napisano (edytowany)

a może wie ktoś ile waży Farmtrac 80 4WD razem z turem? i tylnymi obciążnikami?

Edytowano przez bodziokoks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz150    9

Farmtrac 80 4WD waży 3200 czy tam 3300 kg.

Tylne obciążniki równo z kołem 396 kg.

Tur ( chodzi o zdejmowaną górę 640 kg ) + rama mocująca ok. 300 kg. Więc

 

Masa Farmtraca z turem Metal Fach T229 = niewiele ponad 4,5 t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym zmienić opony w farmtracu 80 4 wd z przodu na szersze i jeszcze go poszerzyć co o tym myślicie B)

witam kolego jesli chcesz zmienic opony na szersze to musisz zachowac rozmiary. inaczej bedzie ci przedni naped hamowal albo ciagna. bedzie ci wiecej palil bedzie slabszy i oska ci padnie.a z rozstawieniem przedniej osi to nie wiem czy to dobry pomysl,przy poszerzeniu bedzie dzialala wieksza sila na sworznie laczace zwolmice z belna.beda ci sie wytabialy a nawet przy duzym uderzeniu ci je wyrwie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodziokoks    0

no chyba odejdę od tych opon ale czy ten farmtrac warzy w końcu 3600 czy 3000t bo na stronie farmtrac jest niecałe 3600???

:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1064

O ile wiem to masa jego 3585kg. jest podana z podstawowym kompletem obciążników - przód, tył ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    197

Obciążniki występują jako opcja, bo zamawiałem niedawno FT670 i trzeba dopłacać <_< , wziąłem na przód i na tył troche tego ołowiu:P ale czy by podawali wagę ciągnika z opcjonalnym wyposażęniem? wątpie

3585kg waży również 670DT ale ma 66KM to myśle że do takiej mocy spoko, ale do 80 4WD (75KM) też 3585kg :blink: - mało troche. DObrze by było koła zalać specjalnym roztworem+woda, w tylne jedne koło spokojnie 200 litrów wejdzie :D

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez farmtraczek
      witam piszę w sprawie biegów cięszko mi chodzą zarówno rewers jak i te drugie czy można je jakoś wyregulować, już próbowałem nie wiem czy tak dopracowali?. jak u was jest z tymi biegami??
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez arty
      Ma ktos moze rozeznanie jaki jest koszt dołożenia pneumatyki jeśli ciągnik wyjechal z fabryki bez niej?? Pytam bo przy zamówieniu nowego to koszt +3tys zl - według jednego z dilerów taki sam koszt i nie ma z tym problemów aby dołożyć ja później - inne diler twierdzi ze koszt będzie znacznie wyższy, dodatkowo tzreba im dostarczyc coiagnik do montazu... Jak jest naprawde, w tej chwili chce jak najbardziej zbić cene i zastanawiam sie z czego mozna zrezygnowac...
    • Przez Bartek260691
      Witam. Czy może ktoś z was użytkuje ciągnik Farmtrac 6050c? Mało jest opini na jego temat w internecie. Interesuje sie nim przede wszystkim przez wzgląd na cene, a w moim gospodarstwie miałby zastąpić wyslużonego majorka 3011. Proszę o jakiekolwiek opinie jeśli ktoś miał z nim styczność. Bo na reklamach i pokazach wygląda w miarę ok.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj