SSaPeRR

Dym z odpowietrznika misy olejowej.

Polecane posty

SSaPeRR    0

Jak mój T25 popracuje i zagrzeje się tak do 60-70 stopni to odpowietrznikiem leci dymek. Czy to będą tylko opary oleju, czy już pierścienie będą zużyte. Na oleju (Turdus) ma przepracowane 200mtg. Takie objawy ma od półtorej roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

a olej też ma ponad rok bo powinien być wymieniany przynajmniej raz na rok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

To chyba normalne bo to tym odpowietrznikiem powietrze idzie. U mnie też tak jest i to zaraz po odpaleniu a ma prawie 8tys. mtg w tym po remącie góry prawie 4tys. mtg. W każdym silniku jest taki odpowietrznik(odma) w jednym bardziej powietrze idzie a w drugim mniej. W samochodzie jest taka bańka odpowietrznik to zimą potrafi nawet zamarznąc i olej bagnetem będzie lecieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SSaPeRR    0

Ginterpol olej nie ma roku. Wymieniany był niecałe 8 miesięcy temu. A że władzio musi pracować to lecą te mtg. W tym roku w zimę trochę godzin mu w lesie wskoczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To znaczy że twój silnik nie jest idealnie szczelny. Ale dopóki chodzi, to się tym nie przejmuj, chyba, że robi tak jak mój:

Ale u mnie to jest jeszcze słabo, bo musiałem korek poluzować


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SSaPeRR    0

Wiem o co Ci chodzi Zbyszek. W ten sposób sprawdziłeś czy kompresja ucieka z cylindrów do misy. Później też tak sprawdzę. Dzięki za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

hmm z odmy wylatuje dym to znaczy że silnik do generalnego remontu musisz wymienić pierścienie tuleje itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj