Skocz do zawartości
SSaPeRR

Zerwany gwint na półosi w T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25

SSaPeRR    0

Czy komuś z posiadaczy T25 zdarzyło się, że zerwało gwint na wale koła w władku??? Ja miałem w ciągu 10 lat już trzy razy taki przypadek. Dwa razy w orce i raz z przyczepą samozbierającą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke    291

Miałem tak w C 360-3P w podorywce dobrze że koło nie wypadło wsadziliśmy nowy wał i już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daniel1987    0

kuzyn mial podobny przypadek we wladku....ale udalo sie zregenerowac....kupilismy nowa srube, wkrecilismy ja na pakuły(konopie) i jakis klej do gwintow...narazie 3 lata i jest dobrze...tylko srube musi byc dobrze dokrecona bo jak delikatnie dokrecisz to szkoda roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


SSaPeRR    0

Myślałem że tylko ja mam takiego pecha. Ja oddałem wał do napawania i znajomy zrobił nowy gwint na wale o większym skoku- 3mm (oryginalnie jest chyba 1.8mm) No i jakoś się jeździ. Sprawdzam po każdej cięższej pracy czy niema luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


SSaPeRR    0

Będę często sprawdzał czy się robi luz. Jakby tak to pomyśle o kleju. Dzięki za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej6131    0

Myślałem że tylko ja mam takiego pecha. Ja oddałem wał do napawania i znajomy zrobił nowy gwint na wale o większym skoku- 3mm (oryginalnie jest chyba 1.8mm) No i jakoś się jeździ. Sprawdzam po każdej cięższej pracy czy niema luzu.

Nie ma gwintu o skoku 1,8mm na wale koła tam jest gwint o skoku 1,5mm, można wykonać tzw. dziki gwint pogłębiając ten zerwany ale trzeba nową nakrętkę dopasować do tego co zostało zrobione na wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Geo    10

O jaki wał chodzi? O wał korbowy? Czy o półoś koła napędowego? Bo mi się zdarzyło urwać koło zamachowe na wale korbowym, ale tam mocowanie jest na o ile dobrze pamiętam na 6 śrub M12 i 2 kołki. Prawdopodobnie śruby się poluzowały podczas pracy z glebogryzarką na kamienistym polu. Wywierciłem kołki, kupiłem nowe śruby i kołki. Trzeba tylko uważać. Śruby i kołki tylko oryginalne. Zastępcze śruby jakie mieli w sklepie nie nadawały się - nie miały kołnierza, a kołki miały pasować od C-360, ale są za krótkie i mają inne pasowanie, są za luźne. Po skręceniu co prawda jest chyba minimalne bicie, bo sprzęgło nieco szarpie przy ruszaniu, ale już 2 lata jeździ i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



SSaPeRR    0

Książkowo i katalogowo jest to wał koła. Półoś jest w ciągnikach w kórych niema zwolnic. Chyba dobrze pisze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Geo    10

Nie chciało mi się zaglądać żeby sprawdzić jak się to nazywa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Geo    10

No to ja sprawdziłem w katalogu części i w instrukcji jak się to nazywa. Intuicja mnie nie zawiodła. W katalogu części ruscy to nazwali po prostu koło zębate, a w instrukcji oś tylnego koła. Nigdzie nie ma nic o osi wału. Nie wiem skąd się wzięło takie określenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

. Półoś jest w ciągnikach w kórych niema zwolnic. Chyba dobrze pisze?

Półoś także występuje w ciągnikach ze zwolnicami(kombajny też).

Przenosi napęd z mechanizmu różnicowego do zwolnic, na niej znajdują się bębny hamulcowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×