fortschritte514

pilne ustawienie pierscieni

Polecane posty

Grabcio    26

No chyba tak jak zwykle zgarniaki na dole tłoka a uszczelniające na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0

No chyba tak jak zwykle zgarniaki na dole tłoka a uszczelniające na górze.

Grabcio !!

Zapomniałeś dodać, że frezy pierscienia do dołu.Ponadto zwróc uwage przy zakładanju głowicy,aby tuleje cylindryczne o 1,25mmbyły poniżej bloku.Niewiedza na ten temat kosztuje-częste wymiany uszczelki.

Wkurzją mnie te wasze skruty ! Mówcie po Polsku a nie po polskiemu!Od góry tłoka nakłada się pierscien :

I -uszczelniajacy.

II -prowadzący.

III -smarujący- a nie "zgarniaki",żeby radzić-trzeba b. dużo na ten temat wiedzieć,mieć praktyke,słyszałes gdzieś dzwony dzwoniły, lecz nie wiesz w którym kosciele!

Pozdrawiam i prosze sie edukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    801

1,25 mm poniżej bloku dotyczy wszystkich ciągników czy tylko wspominanego modelu?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Grabcio !!

Zapomniałeś dodać, że frezy pierscienia do dołu.Ponadto zwróc uwage przy zakładanju głowicy,aby tuleje cylindryczne o 1,25mmbyły poniżej bloku.Niewiedza na ten temat kosztuje-częste wymiany uszczelki.

Wkurzją mnie te wasze skruty ! Mówcie po Polsku a nie po polskiemu!Od góry tłoka nakłada się pierscien :

I -uszczelniajacy.

II -prowadzący.

III -smarujący- a nie "zgarniaki",żeby radzić-trzeba b. dużo na ten temat wiedzieć,mieć praktyke,słyszałes gdzieś dzwony dzwoniły, lecz nie wiesz w którym kosciele!

Pozdrawiam i prosze sie edukować.

Więc mów a raczej pisz po Polsku "skrót się pisze ó" , poza tym nie wiem, wybroń się jakoś bo wprowadzasz ludzi w błąd, nie ma czegoś takiego wśród pierścieni tłokowych w silniku spalinowym jak pierścień prowadzący,od tego jest płaszcz tłoka, a tym bardziej pierścień smarujący, w hydraulice i pneumatyce występuje takie coś , jak również jako spiek stopów łożyskowych z grafitem, ale nie jako pierścień tłokowy silnika spalinowego :blink: trudno nawet skomentować tę głupotę, nie wiem skąd to wziąłeś.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0
Napisano (edytowany)

Więc mów a raczej pisz po Polsku "skrót się pisze ó" , poza tym nie wiem, wybroń się jakoś bo wprowadzasz ludzi w błąd, nie ma czegoś takiego wśród pierścieni tłokowych w silniku spalinowym jak pierścień prowadzący,od tego jest płaszcz tłoka, a tym bardziej pierścień smarujący, w hydraulice i pneumatyce występuje takie coś , jak również jako spiek stopów łożyskowych z grafitem, ale nie jako pierścień tłokowy silnika spalinowego :blink: trudno nawet skomentować tę głupotę, nie wiem skąd to wziąłeś.

Kolego!

Szkoda mi mojego czasu na polemizowanie z Tobą.Wole dalej po swojemu osadzac pierscienie, jak podałem wyżej i nigdy mnie to nie zawiodło, z tego tytułu wykonawczego, nie robie podwójnego remontu.Nie chce byc uszczypliwy, ale zmusiłes mnie do tego.Z Materiałoznawstwa robiłeś prace dyplomową czy przygotowałeś się do postu?To widac- gdy sie czyta.Nie mam tyle czasu wolnego i postów co Ty.Widac,że tylko czychasz na złą pisownie jezyka polskiego.Teoretyk,a praktyka- gdzie?Masz odciski na dłoniach?Jesli tak, to możemy polemizować.

Mimo wszystkiego-POZDRAWIAM!

Edytowano przez paszko5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0

1,25 mm poniżej bloku dotyczy wszystkich ciągników czy tylko wspominanego modelu?

 

Mówimy o silniku IFA w chwili wyjecia tłoków z tulei cylindrycznych (możliwosc wzruszenia tulei z gniazda bloku)

 

Więc mów a raczej pisz po Polsku "skrót się pisze ó" , poza tym nie wiem, wybroń się jakoś bo wprowadzasz ludzi w błąd, nie ma czegoś takiego wśród pierścieni tłokowych w silniku spalinowym jak pierścień prowadzący,od tego jest płaszcz tłoka, a tym bardziej pierścień smarujący, w hydraulice i pneumatyce występuje takie coś , jak również jako spiek stopów łożyskowych z grafitem, ale nie jako pierścień tłokowy silnika spalinowego :blink: trudno nawet skomentować tę głupotę, nie wiem skąd to wziąłeś.

 

Tę głupote...jak to nazwałeś- pobierałem z Hamowni silników o zapłonie samoczynnym i iskrowym w J.W. Chełmno Pomorskie-jak to Cie interesuje- tam to byli"WYKŁADOWCY" To nie to ,co dziś-Teoretycy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

O moją praktykę możesz być spokojny, utrzymuje się głównie z remontów silników głównie dużych traktorów koparek ciężarówek, układów hydraulicznych pneumatycznych czy skrzyń biegów itp, i prawie trafiłeś z tą pracą dyplomową ,jestem inżynierem mechatronikiem i nie musiałem przygotowywać się do postu z teorią tez nie mam zaległości.

 

Dalej nie podałeś uzasadnienia gdzie w tłokowym silniku spalinowym znajdują sie te piercienie prowadzące i smarujące , to że zakładasz je prawidłowo to nie wątpie, napisałeś wyżej że wkurzają cię skróty forumowiczów, a sam piszesz nazwy o których nikt nigdy nie słyszał, nie wiem może na kaszubach tak się mówi, ale nikt nie rozumie o co ci chodzi.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0
Napisano (edytowany)

O moją praktykę możesz być spokojny, utrzymuje się głównie z remontów silników głównie dużych traktorów koparek ciężarówek, układów hydraulicznych pneumatycznych czy skrzyń biegów itp, i prawie trafiłeś z tą pracą dyplomową ,jestem inżynierem mechatronikiem i nie musiałem przygotowywać się do postu z teorią tez nie mam zaległości.

 

Dalej nie podałeś uzasadnienia gdzie w tłokowym silniku spalinowym znajdują sie te piercienie prowadzące i smarujące , to że zakładasz je prawidłowo to nie wątpie, napisałeś wyżej że wkurzają cię skróty forumowiczów, a sam piszesz nazwy o których nikt nigdy nie słyszał, nie wiem może na kaszubach tak się mówi, ale nikt nie rozumie o co ci chodzi.

 

 

"REKLAMA DZWIGNIA HANDLU" Podtrzymuje to co napisałem wczesniej.Ha ha ha ha!

Edytowano przez paszko5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

A na zdjęciu tylny most mtz-ta. Gościu zajmuje się WYŻSZĄ techniką radziecką. Powód do dumy okropny. Wyremontować go można w stodole.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wyjaśnił byś co ma tylny most kumuruna do pierścieni panie @paszko


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Pewnie tyle że fortschritt i rusek to od siekiery zrobione, proste komunistyczne maszyny. Każdy nim potrafił jezdzić i każdy naprawiać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    63

Zgadzam się z przedmówcami że pierścieni są dwa rodzaje uszczelniające i zgarniające, nie ma takich jak prowadzące czy smarujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Matko jak to przeczytałem to mi włosy na każdej części ciała dęba stanęły. Mam przed oczyma ksiażke z mechanizacji i wyraźnie są podane Uszczelniające i Zgarniające.

Wśród nich mozemy wyróżnic następujące rodzaje

Uszczelniające:

-pierscień prostokątny

-pierścień ze skośną krawędzią czołową

-pierścień noskowy

-pierścień ze spiralną sprężyną rozprężną

 

Zgarniające:

-pierścień z podtoczeniem i przecięciami

-pierścień z podtoczeniem, przecięciami i falistą sprężyną rozprężną

-pierścień z podtoczeniem, przecięciami i spiralna sprężyną rozprężną

-pierścień talowy składany ze sprężyną płaską, rozpierajacą płytki w rowku i falistą spręzyna rozprężną

 

Teraz mam nadzieje że zostały rozwiane juz na wieki wieków wszelakie wątpliwości co do nazewnictwa


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Zgadza się kolego ale napisałeś to co w sumie zostało juz powiedziane i to nawet przez ciebie. He he po twojej wcześniejszej wypowiedzi włosy też ci staneły? Nie żebym pił ale obudziłeś się po pół roku :rolleyes:


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo65    0

pierscienie ustawiam przecięciem łączeniem co 60 stopni zaczynając od doł czyli olejowy ze sprężyną napis TOP ma być zgóry pozostałe wzależności jakiej chcesz wprawo czy wlewo ale przecięciem znowu o 60 stopni od poprzedniego ale tak ustaw żeby przecięcie łączenie pierścienia nie wyszło nawprost sworznia tłokowego trzeba się bawic uszczelniające idąc oddoł jako 2 3 nieraz 4 kolejno też o60 st wzależności od typu tłoka czy stary czy nowy pierścienie matowo czarne też znapisem TOP zakładaj do góry ina sam koniec góra tłoka prowadzący świecący hromowy jak masz stare półbloki to przed założeniem pierścieni przetrzyj tuleje papierem ściernym okrężnie papier nie stolarski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Zgadza się kolego ale napisałeś to co w sumie zostało juz powiedziane i to nawet przez ciebie. He he po twojej wcześniejszej wypowiedzi włosy też ci staneły? Nie żebym pił ale obudziłeś się po pół roku :rolleyes:

Musiałem to napisać i nawrócić niektórych na dobrą dorge i rozwiać wszelakie wątpliwości nawet nie widziałem że już pisałem tylko przeczytałem pierwsze bzdurne posty i już podjęłem reakcję :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomcio748
      Chciałbym jeszcze zapytać jak jest z mocą , bo różnie podają od 100 do 120 kM
    • Przez cayman
      Siemanko zastanawiam sie nad kumpnem własnie tego FORTSCHRITT ZT 323-A FORTSCHRITT ZT 323-A (797985200) - Aukcje internetowe Allegro co mi o nim powiecie: jak z jego skrętnościa, ile pali, jak z cześciami jest sytułacja, jakie sprzęty pociagnie, jak czesto sie psuje i co głównie(awaryjność), czy dobry byłby do zrywki drzew w lesie, jaka prędkośc rozwija po prostu wszystko bo nic o nim nie wiem po prostu mi sie podoba własnie ten model co wyrzej podałem w linku jutro jade go obejrzeć.
    • Przez Kubson04
      Mam pytanie zakupiłem ostatnio prase do słomy fortschritt k442 i mam pytanie jaki
      Wałek wom kupić di tej prasy bo słyszałem że zwykły wałek rurowy nie wytrzyma długo przy tej prasie, chodzi mi jaki typ wałka i jaka długość z góry dzięki za odpowiedź 
    • Przez zetor6441
      Co wy o nich sądzicie. :rolleyes:
    • Przez Padykilos
      Witam. Mam problem z podnośnikiem. Po podniesieniu i opuszczeniu ramion, samoczynnie się podnoszą. Podczas gdy sie unoszą można je zatrzymać tylko przy użyciu tej samej dźwigni. Z obydwu stron dźwigni do znajdują się dwa "druty", które wyglądają na obcięte lub urwane. Poniżej dodaje zdjęcie. Czy miał ktoś z was taki problem ? Czy może jednak tak ma być?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj