Skocz do zawartości
fortschritte514

pilne ustawienie pierscieni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grabcio    23

No chyba tak jak zwykle zgarniaki na dole tłoka a uszczelniające na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0

No chyba tak jak zwykle zgarniaki na dole tłoka a uszczelniające na górze.

Grabcio !!

Zapomniałeś dodać, że frezy pierscienia do dołu.Ponadto zwróc uwage przy zakładanju głowicy,aby tuleje cylindryczne o 1,25mmbyły poniżej bloku.Niewiedza na ten temat kosztuje-częste wymiany uszczelki.

Wkurzją mnie te wasze skruty ! Mówcie po Polsku a nie po polskiemu!Od góry tłoka nakłada się pierscien :

I -uszczelniajacy.

II -prowadzący.

III -smarujący- a nie "zgarniaki",żeby radzić-trzeba b. dużo na ten temat wiedzieć,mieć praktyke,słyszałes gdzieś dzwony dzwoniły, lecz nie wiesz w którym kosciele!

Pozdrawiam i prosze sie edukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    446

1,25 mm poniżej bloku dotyczy wszystkich ciągników czy tylko wspominanego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Grabcio !!

Zapomniałeś dodać, że frezy pierscienia do dołu.Ponadto zwróc uwage przy zakładanju głowicy,aby tuleje cylindryczne o 1,25mmbyły poniżej bloku.Niewiedza na ten temat kosztuje-częste wymiany uszczelki.

Wkurzją mnie te wasze skruty ! Mówcie po Polsku a nie po polskiemu!Od góry tłoka nakłada się pierscien :

I -uszczelniajacy.

II -prowadzący.

III -smarujący- a nie "zgarniaki",żeby radzić-trzeba b. dużo na ten temat wiedzieć,mieć praktyke,słyszałes gdzieś dzwony dzwoniły, lecz nie wiesz w którym kosciele!

Pozdrawiam i prosze sie edukować.

Więc mów a raczej pisz po Polsku "skrót się pisze ó" , poza tym nie wiem, wybroń się jakoś bo wprowadzasz ludzi w błąd, nie ma czegoś takiego wśród pierścieni tłokowych w silniku spalinowym jak pierścień prowadzący,od tego jest płaszcz tłoka, a tym bardziej pierścień smarujący, w hydraulice i pneumatyce występuje takie coś , jak również jako spiek stopów łożyskowych z grafitem, ale nie jako pierścień tłokowy silnika spalinowego :blink: trudno nawet skomentować tę głupotę, nie wiem skąd to wziąłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0
Napisano (edytowany)

Więc mów a raczej pisz po Polsku "skrót się pisze ó" , poza tym nie wiem, wybroń się jakoś bo wprowadzasz ludzi w błąd, nie ma czegoś takiego wśród pierścieni tłokowych w silniku spalinowym jak pierścień prowadzący,od tego jest płaszcz tłoka, a tym bardziej pierścień smarujący, w hydraulice i pneumatyce występuje takie coś , jak również jako spiek stopów łożyskowych z grafitem, ale nie jako pierścień tłokowy silnika spalinowego :blink: trudno nawet skomentować tę głupotę, nie wiem skąd to wziąłeś.

Kolego!

Szkoda mi mojego czasu na polemizowanie z Tobą.Wole dalej po swojemu osadzac pierscienie, jak podałem wyżej i nigdy mnie to nie zawiodło, z tego tytułu wykonawczego, nie robie podwójnego remontu.Nie chce byc uszczypliwy, ale zmusiłes mnie do tego.Z Materiałoznawstwa robiłeś prace dyplomową czy przygotowałeś się do postu?To widac- gdy sie czyta.Nie mam tyle czasu wolnego i postów co Ty.Widac,że tylko czychasz na złą pisownie jezyka polskiego.Teoretyk,a praktyka- gdzie?Masz odciski na dłoniach?Jesli tak, to możemy polemizować.

Mimo wszystkiego-POZDRAWIAM!

Edytowano przez paszko5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0

1,25 mm poniżej bloku dotyczy wszystkich ciągników czy tylko wspominanego modelu?

 

Mówimy o silniku IFA w chwili wyjecia tłoków z tulei cylindrycznych (możliwosc wzruszenia tulei z gniazda bloku)

 

Więc mów a raczej pisz po Polsku "skrót się pisze ó" , poza tym nie wiem, wybroń się jakoś bo wprowadzasz ludzi w błąd, nie ma czegoś takiego wśród pierścieni tłokowych w silniku spalinowym jak pierścień prowadzący,od tego jest płaszcz tłoka, a tym bardziej pierścień smarujący, w hydraulice i pneumatyce występuje takie coś , jak również jako spiek stopów łożyskowych z grafitem, ale nie jako pierścień tłokowy silnika spalinowego :blink: trudno nawet skomentować tę głupotę, nie wiem skąd to wziąłeś.

 

Tę głupote...jak to nazwałeś- pobierałem z Hamowni silników o zapłonie samoczynnym i iskrowym w J.W. Chełmno Pomorskie-jak to Cie interesuje- tam to byli"WYKŁADOWCY" To nie to ,co dziś-Teoretycy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

O moją praktykę możesz być spokojny, utrzymuje się głównie z remontów silników głównie dużych traktorów koparek ciężarówek, układów hydraulicznych pneumatycznych czy skrzyń biegów itp, i prawie trafiłeś z tą pracą dyplomową ,jestem inżynierem mechatronikiem i nie musiałem przygotowywać się do postu z teorią tez nie mam zaległości.

 

Dalej nie podałeś uzasadnienia gdzie w tłokowym silniku spalinowym znajdują sie te piercienie prowadzące i smarujące , to że zakładasz je prawidłowo to nie wątpie, napisałeś wyżej że wkurzają cię skróty forumowiczów, a sam piszesz nazwy o których nikt nigdy nie słyszał, nie wiem może na kaszubach tak się mówi, ale nikt nie rozumie o co ci chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paszko5    0
Napisano (edytowany)

O moją praktykę możesz być spokojny, utrzymuje się głównie z remontów silników głównie dużych traktorów koparek ciężarówek, układów hydraulicznych pneumatycznych czy skrzyń biegów itp, i prawie trafiłeś z tą pracą dyplomową ,jestem inżynierem mechatronikiem i nie musiałem przygotowywać się do postu z teorią tez nie mam zaległości.

 

Dalej nie podałeś uzasadnienia gdzie w tłokowym silniku spalinowym znajdują sie te piercienie prowadzące i smarujące , to że zakładasz je prawidłowo to nie wątpie, napisałeś wyżej że wkurzają cię skróty forumowiczów, a sam piszesz nazwy o których nikt nigdy nie słyszał, nie wiem może na kaszubach tak się mówi, ale nikt nie rozumie o co ci chodzi.

 

 

"REKLAMA DZWIGNIA HANDLU" Podtrzymuje to co napisałem wczesniej.Ha ha ha ha!

Edytowano przez paszko5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

A na zdjęciu tylny most mtz-ta. Gościu zajmuje się WYŻSZĄ techniką radziecką. Powód do dumy okropny. Wyremontować go można w stodole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Pewnie tyle że fortschritt i rusek to od siekiery zrobione, proste komunistyczne maszyny. Każdy nim potrafił jezdzić i każdy naprawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Zgadzam się z przedmówcami że pierścieni są dwa rodzaje uszczelniające i zgarniające, nie ma takich jak prowadzące czy smarujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Matko jak to przeczytałem to mi włosy na każdej części ciała dęba stanęły. Mam przed oczyma ksiażke z mechanizacji i wyraźnie są podane Uszczelniające i Zgarniające.

Wśród nich mozemy wyróżnic następujące rodzaje

Uszczelniające:

-pierscień prostokątny

-pierścień ze skośną krawędzią czołową

-pierścień noskowy

-pierścień ze spiralną sprężyną rozprężną

 

Zgarniające:

-pierścień z podtoczeniem i przecięciami

-pierścień z podtoczeniem, przecięciami i falistą sprężyną rozprężną

-pierścień z podtoczeniem, przecięciami i spiralna sprężyną rozprężną

-pierścień talowy składany ze sprężyną płaską, rozpierajacą płytki w rowku i falistą spręzyna rozprężną

 

Teraz mam nadzieje że zostały rozwiane juz na wieki wieków wszelakie wątpliwości co do nazewnictwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Zgadza się kolego ale napisałeś to co w sumie zostało juz powiedziane i to nawet przez ciebie. He he po twojej wcześniejszej wypowiedzi włosy też ci staneły? Nie żebym pił ale obudziłeś się po pół roku :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo65    0

pierscienie ustawiam przecięciem łączeniem co 60 stopni zaczynając od doł czyli olejowy ze sprężyną napis TOP ma być zgóry pozostałe wzależności jakiej chcesz wprawo czy wlewo ale przecięciem znowu o 60 stopni od poprzedniego ale tak ustaw żeby przecięcie łączenie pierścienia nie wyszło nawprost sworznia tłokowego trzeba się bawic uszczelniające idąc oddoł jako 2 3 nieraz 4 kolejno też o60 st wzależności od typu tłoka czy stary czy nowy pierścienie matowo czarne też znapisem TOP zakładaj do góry ina sam koniec góra tłoka prowadzący świecący hromowy jak masz stare półbloki to przed założeniem pierścieni przetrzyj tuleje papierem ściernym okrężnie papier nie stolarski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Zgadza się kolego ale napisałeś to co w sumie zostało juz powiedziane i to nawet przez ciebie. He he po twojej wcześniejszej wypowiedzi włosy też ci staneły? Nie żebym pił ale obudziłeś się po pół roku :rolleyes:

Musiałem to napisać i nawrócić niektórych na dobrą dorge i rozwiać wszelakie wątpliwości nawet nie widziałem że już pisałem tylko przeczytałem pierwsze bzdurne posty i już podjęłem reakcję :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×