ozon87

Nowy Pol-mot Z 140 KM

Polecane posty

Nikita_Bennet    315

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Co najlepsze... Opony szersze niż w Ursusie 1674 który ma 158 koni :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

A w jakich ciągnikach można spotkać taki silnik IVECO i skrzynie marki ZF typ T-7226L ilość przełożeń przód/tył 24/24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Mam nadzieje że niedużo bo nikt za nową marke nie zapłaci tyle co za ciągnik który jest 30 lat na rynku lub więcej i mam nadzieje że warfama o tym nie zapomni :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

A czy może ktoś się orientuje czy będą wersje poniżej 100KM czy Warfama będzie w tym przedziale umacniała pozycję POL-MOT H?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1166    10

A wie ktoś ile by miało kosztować to cacko?

Był wywiad z dyrektorem tej firmy i mówił że 110 konny ciągnik ma kosztować 115tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

140 brutto za 140 km? Belarusy mające na wyposażeniu silnik i koła mają taki stosunek mocy do ceny, a ten troche rzeczy ma więc nie sądze aby taka cena była możliwa. W najlepszym wypadku netto bedzie tyle kosztował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

a on jest już w sprzedaży?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Ten ciagnik jest chyba tylko w mocy 141 km i kosztuje chyba 140 tys z vatem

 

Skąd masz takie informacje? Jeżeli by tak naprawde było to chyba nie nadążyli by go produkować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj