Sebastian

Podpora posrednia walu napedowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sebastian    0

Wal przed podpora sie kreci a za podpora juz nie . Moze ktos wie czy w podporze jest moze jakies sprzeglo czy cos takiego .

Dzieje sie to jak tylne kola sie kopia a przod nie kopie.Czy tak musi byc czy mozna cos z tym zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17
Wal przed podpora sie kreci a za podpora juz nie . Moze ktos wie czy w podporze jest moze jakies sprzeglo czy cos takiego .

Dzieje sie to jak tylne kola sie kopia a przod nie kopie.Czy tak musi byc czy mozna cos z tym zrobic.

 

mozliwe ze w tej podporze sie cos ukrecilo. Ja tak mialem.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Wal przed podpora sie kreci a za podpora juz nie . Moze ktos wie czy w podporze jest moze jakies sprzeglo czy cos takiego .

Dzieje sie to jak tylne kola sie kopia a przod nie kopie.Czy tak musi byc czy mozna cos z tym zrobic.

najprawdopodbniej tam jest sprzegło, jak naprawisz to daj cynka bo u mnie jak chce cofnąć pod poządnym obciązeniem to tez na tym sprzegle sliska i nie wiem jak podciągnąć :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Jest tam sprzęgło, trzeba je co jakiś czas dokręcać bądż dołożyć tarczek. Można też dokupić tuleję która zastąpi sprzęgło, ale wtedy może puścić co innego.

 

Niestety ten typ tak ma.

 

 

EDIT,

Kurde nie mogę sobie przypomnieć z której to jest strony, ale trzeba odkręcić wał przy podporze i z którejś strony powinieneś wyciągnąć wałek z tarczami i

- dokręcić nakrętkę

- jak już nie idzie dokręcić to trzeba odkręcić i podłożyć podkładkę - trzeba jakąś dobrać - bądź dokupić i dołożyć kolejną tarczkę.

 

@Marcin, jesteś pewny że masz włączony napęd na sztywno bo jeśli ciągnie do przodu to i do tyłu chybą powinien ciągnąć, na automatycznym włączaniu do tyłu nie ciągnie.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Jest tam sprzęgło, trzeba je co jakiś czas dokręcać bądż dołożyć tarczek. Można też dokupić tuleję która zastąpi sprzęgło, ale wtedy może puścić co innego.

 

Niestety ten typ tak ma.

tu nie ma ,,niestety" sprzeglo musi byc :)

a gdy zastąpisz tyleją to musi cos puscic -a most bramowy predzej sie zerwie jak carraro :)

a co do podciągnicia to trzeba chyba odkrecic wal targana i tam bedzie nakrętka??


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigi    1
Wal przed podpora sie kreci a za podpora juz nie . Moze ktos wie czy w podporze jest moze jakies sprzeglo czy cos takiego .

Dzieje sie to jak tylne kola sie kopia a przod nie kopie.Czy tak musi byc czy mozna cos z tym zrobic.

Tam jest sprzęgło cierne wielopłytkowe. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebastian    0

nom i byl dzis serwisant i podciagnol sprzeglo trzeba odkrecic krzyzak przy podporze (od strony skrzyni) i podciagnac nakretke

 

PS: teraz to maszyna wariat :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Tarczą może krzywdy nie zrobisz ale podporę może wyrwać albo coś ukręcić,lepiej z umiarem :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

koledzy w moim 3 miesięcznym 952,2 ostatnio zauważyłem że jest kropla oleju na podporze pośredniej więc dokręciłem wszystkie śruby i nakrętki jakie tam były i dalej sie poci, co może być tego przyczyną????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Ile dasz radę krzywdy raczej temu nie zrobisz :)

Podpory rzeczywiście nie ruszy, ale dalej jest układ różnicowy którego raczej szkoda.

Edytowano przez agromatik

"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co do pocenia to po odkręceniu wału przy podporze od strony przedniego mostu to wyciągnie się tuleję z kołnierzem i tam jest O- ring. Trzeba go wymienić. może pomoże. A siła dokręcenia sprzęgła- ktoś mi kiedyś napisał że ma być 70Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    27

70Nmtylko niezamało u mnie jak przud nie ciągnoł to wykręciłem tom podpore dolałem oleju 75w80 jeszcze dorobiłem go ze smarem żeby był gęściejszy i śmiga :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozin007    134

jakie oleje wlewacie do podpory i całego napędu ? ktoś pisał że leje superol 40 cc czy to odpowiedni olej ? chce uzupełnić braki ale nie wiem jakim olejem...


Ursus C-330
Escort 450
Mtz Belarus 820...xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolt    0

J jak naprawiałem podpore to pózniej zalałem Agrolem przekładniowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Witam. Odświeżam temat. Mam problem z podporą wału napędowego. Gdy jest włączony przedni napęd wałek przed nią się kręci gdy tylnie koła kopią a przednie stoją nieruchomo i wałek za podporą stoi. Rozebrałem ją i wszystko wygląda ok żadne frezy nie są pościnane problem jest w uszczelniaczach bo ucieka z niej olej ale nie może być to przyczyna że napęd nie działa. Jakieś pomysły co może z nią być? Z jednej i drugiej strony ruszają sie w tył i przód mocowania od wałów ale chyba tak ma być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dołóż tarczki lub podkładki możliwe że dokręcasz a skończył się gwint. Jeśli leje się olej producent pozwala na nabicie podpory smarem. Nabiłem i jeżdżę tak 6 lat bez problemu lato, zima.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sacrable    42

Też tak zrobiłem, wstawiłem w korku kalamitkę i nabiłem smaru. Kilka lat mam już spokój z podporą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Dołóż tarczki lub podkładki możliwe że dokręcasz a skończył się gwint. Jeśli leje się olej producent pozwala na nabicie podpory smarem. Nabiłem i jeżdżę tak 6 lat bez problemu lato, zima.

Kupiłem zestaw nowych tarczek ale jak się okazało są cieńsze niż oryginalne. Założyłem te nowe i dołożyłem kila starych i jest ok. A co do oleju to kupiłem nowe uszczelniacze ale to nic nie dało i tak leci gdzieś pewnie są już jakieś wżery i to dlatego. Nakładłem tawotu i jest ok. Przód ciągnie. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Kupisz nową leci, dasz zimeringi corteco leci, napchasz epx000  sucho. do napędu do przekładni kątowej też pcham.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgal    3

Mam pytanko. Odkręcił się wał napędowy od strony skrzyni przy podporze pośredniej i na szczęście wizualnie nic się nie stało. Ale jak chciałem przykręcić to tą część od strony podpory – gdzie jest śruba do dociskania tarczek można wysunąć i wsunąć ok. 2 cm. Czy to tak ma być? Czy coś w podporze jest rozwalone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Pytanie w 3 tematach, kolega odpisał już w innym.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj