Skocz do zawartości
Powel173

Claas Arion 410-Opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
Tomek90    320

@Jelcz ta full opcja to w cebisie?? Jest wgl cebis w 400 czy tylko cis?? Claas ma dobry rozkład masy w porównaniu do innych marek 50/50 jak jeszcze dociążyć balastem na tuzie to bedzie dobrze iść :) ale juz spalanie podobno spore w porównaniu do 6 tak przynajmniej diler nam mówił więc wzieliśmy 600.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcz    2

Nie ma full opcji w Cis tylko jest Cis w Arionach 400. A Cebis to 500 i 600

 

@prent nie lepiej było wziąć Axosa 340 z turem i jakąś 600?

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus    22

Kto się jeszcze zastanawia nad kupnem Claasa Ariona?

 

Ja właściwie już zdecydowałem :D


Claas Arion 410 CIS
Zetor 5340 + Track Lift 100
Fortschritt E 514
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomek90    320

No ale ten cis to bedzie chyba bez tego podłokietnika bo na allegro chyba widziałem 410 cis ale wajcha taka co u mnie w 610c :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus    22

Pochwal się jakiego bierzesz? Jaka cena? Jakie wyposażenie? ;p

 

Arion 410 CIS cena na PW. Koła 440/540, przedni tuz, pakiet do zimnego rozruchu i reszta w standardzie :P


Claas Arion 410 CIS
Zetor 5340 + Track Lift 100
Fortschritt E 514
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcz    2

Nie nie cis z joystickem na podlokietniku a w 600 to wg co innego...No też widziałem na allegro tego 410 cis i bez joya coś tam nie gra bo musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    320

Podaj cene to ważna informacja też dla innych. Ile płaciłeś za tuz i jaki?? Ten pakiet to dostałem chyba za darmo bo nawet nie wiedziałem ze takie coś jest zobaczyłem potem w skrzynce jak przywieźli jeśli to o to chodzi :D

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus    22

W arionach serii 400 CIS nie ma żadnego joysticka. Ten co widzieliście na różnych zdjęciach na podłokietniku to jest on od tura I jest to wyposażenie opcjonalne


Claas Arion 410 CIS
Zetor 5340 + Track Lift 100
Fortschritt E 514
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Zgadza się, joystick jest jako wyposażenie opcjonalne, ale tylko dla wersji CIS a oprócz TUR'a można sterować 2 zaworami hydrauliki zewnętrznej i skrzynią przekładniową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcz    2

Gdzieś czytałem że Arion 410 i 420 nie ma podzielonej wagi tak jak 430 Cis że 50/50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper1990    3

przenosza sie na 4 cylindry bo wchodza te emisje spalin nie wiem od ktorego roku to ma byc ale bodajrze 2014, 6 cylindrowy silnik nie bedzie mial mniej niz 150 km do 150 km maja byc tylko 4 cylindrowe przyklad Valtra zrobila z 4 cylindrow 172 km ja jakos nie wieze w ta moc ale ok zobaczymy ile te silniki beda wytrzymywaly... a wracajac najwiecej ciagnikow sprzedaje sie od 120-150 km wiec teraz bedzie era 4 cylindrow :) tak sie pochwalac jutro przyjedzie w koncu 6 cylindrow ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prent    0

Zobaczymy jak te 4 cylindrowe silniki będą sobie radziły, ile z zapewnień handlowców będzie prawdą... no mój tez miał już być ale coś się przeciągnęło.... a by już bym coś wiedział na temat 4 cylindrów......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper1990    3

prent powiem Ci ze nasz Arion z unia kos 3 metry i dosyc gleboko smiga okolo 6-7 km/h aole u nas ziemie ciezkie :) wiec mysle ze daje rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Nie ma full opcji w Cis tylko jest Cis w Arionach 400. A Cebis to 500 i 600

 

@prent nie lepiej było wziąć Axosa 340 z turem i jakąś 600?

 

Arion 400 to wersja CIS

Arion 500/600 ma wersję CIS i CEBIS


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

z tego co zacytowałem jasno to można ale wyczytać że 500 i 600 występuje jako Cebis a 400 jako CIS ;)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prent    0

prent powiem Ci ze nasz Arion z unia kos 3 metry i dosyc gleboko smiga okolo 6-7 km/h aole u nas ziemie ciezkie :) wiec mysle ze daje rade

 

 

Ja mam KOSa 2.6 m. więc jak się śruba zetnie to ani nie poczuję;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    320

prent powiem Ci ze nasz Arion z unia kos 3 metry i dosyc gleboko smiga okolo 6-7 km/h aole u nas ziemie ciezkie :) wiec mysle ze daje rade

 

 

No to chyba efekt mizerny przy takiej prędkości ten agregat potrzebuje 10-13km/h żeby robić fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper1990    3

wytlumacz mi do jakiego celu potrzeba Ci jest predkosc 10-13 km/h czy gruberze wedlug Ciebie 6-7 to jest kiepska robota ? wedlug mnie liczy sie glebokosc niz predkosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    320

wytlumacz mi do jakiego celu potrzeba Ci jest predkosc 10-13 km/h czy gruberze wedlug Ciebie 6-7 to jest kiepska robota ? wedlug mnie liczy sie glebokosc niz predkosc

 

 

Widzisz mylisz się kolego do uprawy scierniska potrzeba tylko zerwać górna warstwe i wymieszać to przy odpowiedniej predkości. Po co pachać te łapy głeboko i tylko zwiekszać spalanie?? Tak według mnie prekość 6-7km/h jest zamała żeby ten agregat robił dobrą robotę bo to nie jest brona talerzowa która przy mniejszej predkości zrobi dobrze o ile jest odpowiedni nicisk masy na talerz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper1990    3

ale ja nie mialem na mysli tutaj scierniska tylko gruberowane bylo buraczysko po holmerze potem wjechal siewnik wiec glebokosc miala znaczenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johndirek    0

ja poważnie zastanawiam się nad zakupem tego ciągnika. Dziś dzwoniłem do dealera , który ma mi podesłać w najbliższym czasie handlowca. Po tej wizycie napiszę coś więcej a na razie usłyszałem przedział od 180 do ok 220 tysięcy netto w zależności od dodatków i 3 lata gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gumis567
      Witam.
      Mam problem z Ciągnikiem Claas Ares 567 ATX.  
      Co jakiś czas nieregularnie na zegarach zaświeca się kontrolka akumulatora z piorunem, a na wyświetlaczu  błąd  314,414. Silnik zaczyna  nierówno pracować Tak jakby 'plewi',Przerzuca sam na inne przełożenie o nie można zmienić biegi podczas  gdy błąd jest aktywny,sam rozlacza i załącza  przedni napęd. Po ustąpieniu błędu często nic się nie dzieje, czasem jednak nie może się wkręcić  na wyższe  obroty niz  1800. Po zgaszeniu silnika wraca  do normy,  aż do ponownego pojawienia się błędu. 
      Jest w stanie ktoś doradzić  gdzie można by szukać przyczynę?  Miał  ktoś podobne objawy  ?
    • Przez Fugeo
      Witam
       
      Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?
      Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2
       
       

       
    • Przez ArturSłowinski
      Witaj kolegów, mam od wczoraj problem z miękką osią z Claasie Ares 816 z 2005r, otóż oś się nie podnosi, leży na najniższej pozycji, zero reakcji na przyciśnięcie guzika. Żółty guzik po naciśnięciu zamiast się świecić jak to było wcześniej, teraz mruga a oś nie reaguje. Podejrzewam jakiś problem z elektryka. Dzięki z góry za pomoc.
    • Przez Dawid1156
      Witam, mam pewien problem z Claas axion 810 z 2010r, podczas orki wyskakuje błąd 7738- zbyt wysoka temperatura na wylocie zaworu EGR oraz 7777- zmniejszenie obciązenia w celu zabezpieczenia silnika. Błędy migaja około 5 sekund po czym znikają, podczas wystąpienia błędu ciągnik puszcza czarny dym. Błędy pojawiają sie w pracy na obrotach niższych niz 1800, powyżej nie zdażyło sie żeby błąd wyskoczył. Proszę o jakaś pomoc
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.