Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Siłacz

Sieczkarnie do kukurydzy samojezdne, jaka jest najleposza marka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witek    2

tak sam mam clasa jaruara 680 (1990) jeszce w kanciatej kabinie ale nie zamienił bym jej na zadnego nowszego JD KRONE itp. class mam opantentowany sysyem zgniatajacy (to zaczy ze obroty sa zwiekszane lub zmiejszane proporcjonalnie do predkosc co w ostatecznosc daje takie sam oborty gniotowniak) nie ma lepszej maszyny jak class

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek    2

tez bym wolał ale V8 ma 690sl mam do tego jeszce dwie turbin ale ja ta sieczkarnie mam od 2000 roku a wiec wtedy to była nowosc na runku maszyny i czlowiem nie wiedział jake mam to mozliwosc ale w palnach jest kupono noweszej i napewno bedzie to CLASS JARUAR ale co do modelu sie zastanowie....co do przystawki to polecam bezrzedowa duzo łatwiej sie prowadzi niz rzedowa ale wybur nalezy do ciebie za ok 100tys napewno cos ładego kupic i juz napewno serie 690 z silnikiem V8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siłacz    0

widziałem Jaguara 695 mega za 89 tyś z 93r nawet dobrze wyglądała. A jaśli chodzi o przystawkę bezrzedową to wolałbym w to nie wchodzic poniewarz czxeści do nich są bardzo drogie a cheder na dzioby jest prosty i czesci są wmiare tanie. Witek a lile ha na sezon nią kosisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

niestyty narazie tylko swoje 30ha i plus drobne usłu czyli ok 70 /80 ale na nastepny rok jak wyjde z drobnego dołka planuje zakup drugiego ciągnika pewnie JD ok 80/100km do tego T088 i bede mogł ruszyc pełna para

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

nie w kukurydzy idzie ładnie....w oborniku juz lipa ale ja obornika nie rozwalam ty T088 i tak jak mówie w kukurydzy wszystko idzie lux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0
100km to za mało do T088 , przynajmniej 6 cylindrów jest potrzebne

ja zetorem 90 km ciągam t088 z obornikiem i daje rade ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siłacz    0

a na pryzme jak wam wchodzi. Ale macie nadstawki i te skosy z przodu i z tyłu do tych T088. 4 cylindrowe ciągniki są za słabe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

@witek ile bierzesz za skoszenie 1ha kukurydzy sieczkarnią, bo na moim terenie GRAVIT z lublina bierze 600zł/ha: sieczkarnia JD6710 ok.450KM + JD6900 i JD6910s z przyczepami TS16000 24m3 i jeszcze mogą dorzucić ładowarkę JD3400 za 100zł/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

tak jak mam T088 do mas zielonych z nadstawkami na pryzme nie mamproblem...do LOWRIDER ja biore 500zł ale ale nigdy w zyciu juz nie wpuszcze na pole do siebie sieczkarni JD, KORNE, itp...ja palnuje zmiec sieczkarnie na cos wiekszego i młodzego ale na 100% CLASS ale ta napewno zostanie w okolicy a co do przystawki bez rzedowej mam ja 5 lat i nic nie robiłem przy niej napewno rzedowa jest prostrza w budowie ale docenisz bezrzedowa na klinach a taki pul mam sporo a wiec nastepan sieczkarnia bedzie tez z bezrzedową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siłacz    0

No tak ale ile ty nią skosiłes kilkadziesiąd hektary na sezon. To ty witek tanio bierzesz u nas to od 800 do 900 za hektar chco.

Jeżdziłem w tamtym roku zetorem 8540 z t088 przy kukurydzy na niektórych polach to nawet pod górkr nie mogłem wciągnoc a na przyzme to marzenie, a kolega jezdził 6 cyl JD to nie miał problemu z żadną przyżmą chyba że 5 hektarów w jedno pryzmeludzie kładli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

U mnie JD z przyczepami 24m3 nie wjeżdzały na pryzmę bo nie dałyby rady, tylko cofały na początek pryzmy a kukurydze na pryzme wpychała ładowarka teleskopowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

U mnie będą brali coś koło 400zł za sieczkarnię Jaguar 840 + 70zł za transport od zestawu (a chodzą 3) na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2
A masz Witek w swojej wykrywacz metali, i gniotownik.

KAZDY CLASS TO MA....ja ta sieczkarnie kupiłem od kolegi z Holandi który u siebie maił ponad 150ha kukurydzy i miał tego CLASS i JD nie wiem jak model...i sprzedał mi tego CLASS a JD został u niego w okolicy teraz mam dwa nowe CLASS-y i mówi ze nie ma lepszej sieczkarni jak CLASS a człowkie który tnie ponad 150ha u siebie i na zarobkach moze cos o tym powiedzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siłacz    0

Nie każdy clas ma gniotownik. Mój sąsiad ma 685sl i nie ma gniotownika tylko jakiś inny system ale on się nie sprawdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siłacz    0
U mnie JD  z przyczepami 24m3 nie wjeżdzały na pryzmę bo nie dałyby rady, tylko cofały na początek pryzmy a kukurydze na pryzme wpychała ładowarka teleskopowa.

ale nie każdy ma ładowarki teleskopowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kredens1337
      Witam,
      potrzebuję 4 rzędowej sieczkarni do kukurydzy. Do tej pory kosiliśmy pottingerem gt, ale że ilość kukurydzy do koszenia z roku na rok zbliża się do 20 ha, pora na coś większego. Niestety w promieniu 100 km tylko jedna firma świadczy usługi koszenia, a jako że w mojej okolicy nie ma większych hodowców spodziewać ich mógłbym się co najwyżej w listopadzie, bo w sezonie nikt nie będzie gnał sieczkarni przez 2 powiaty.
      Tak jak pisałem, potrzebuję 4 rzędowej sieczkarni, ponieważ obsiewamy kukurydzę 4 rzędowym siewnikiem. Zależy mi na dobrej jakości sieczce, co najmniej to co wychodziło z pottingera gt. Mile widziany podbierak do trawy no i cena do 40 tys. 

      I teraz tak, są dwie opcje:
      1.mengele sh30,kuhn mc 180 (jeśli ares 826 utarga ją na przednim womie, bo jazda do tyłu przez kiladziesiąt godzin jest dobra chyba tylko dla kaskaderów.) Niestety ciężko o ten model w polsce, nie wiem czy ma cepy, ale za to prosta konstrukcja, przy zakupie nie muszę się martwić o stan silnika, układu jezdnego,  hydrauliki etc...
       2.samojezdna - tu rodzą się obawy, więcej rzeczy może się popsuć, naprawy drogie lub bardzo drogie. 4 rzędowe maszyny są raczej starsze, pewnie ciężko o zakup jakichś pierdółek, bo zakładam że noże i podobne części są. Zależałoby mi na jak najmniejszej maszynie, ekonomicznej, bo i tak nie ma perspektyw na usługi. Na plus, to jeden traktor do transportu więcej, bo zwolniony z ciągania sieczkarni.
      W co celować, doczepiana, a może samojezdna? Jaka marka ma najlepsze zaplecze z częściami, czy mała sieczkarnia samojezdna musi być koniecznie stara, będzie mieć gniotownik? 
      Pozdrawiam!
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam.
      Mam taki problem iż zapycha mi się bęben przed gniotownikiem i jak się kosi to sieczka jest tez wyrzucana na heder. Początkiem sezonu kosiło się bajkowo nic się takiego nie działo a ostatnim czasem zapycha się czesto nawet po przejechaniu 20 metrów. Co może być tego przyczyną?
    • Przez Mikuś25
      Witam, 
      Mam problem. Sprzęgiełka przy kemper champion z lewej strony cały czas się zdzierają/zrywają (sieczkarnia class jaguar). Gdy wymienię na nowe, skosze 2 hektary i na nowo zerwane. Z prawej chodzą ok. Jaka może być tego przyczyna?? I co zrobić??
       
      Podrawiam!  
    • Przez mateusz0045
      Czy ktoś posiada taki sprzęt , jesli tak to prosiłbym o podpowiedzenie mi wszystkich informacji które mogły by mi pomóc w użytkowaniu takiej maszyny . Jak z dostępnością części ? Czy mogę kupić gdzieś katalog do sieczkarni SF 6000 . Ewentualnie co się najczęściej psuje .
      Wady zalety itp...
    • Przez peewee1984
      Witam.
      Planuję zakup sieczkarni samojezdnej do koszenia kukurydzy i zbierania lucerny i innych zielonek z pokosu. W związku z tym mam pytanie czy do zbierania zielonki z pokosu potrzebna jest jakas modyfikacja sieczkarni poza wymianą podbieracza?? Jaka sieczkarnia jest najlepiej przystosowana do takiej pracy mieszanej? Budżet jaki chciałbym przeznaczyć to okolo 60.000 pln. Dzieki za informacje
×