Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
matibrusik

mf 255, zmiana silnika

Polecane posty

matibrusik    0

witam, w moim mf 255 pękło mocowanie od sprężarki przy bloku, leci tam olej a sprężarka się trzęsie i hałasuje, oprócz tego silnik tez potrzebował by remontu. I chcę kupić kompletny silnik tyle , że takowych nie mogę dostać, a nie wiem czy od c-360 3p by pasował, bo alternator jest w nim po drugiej stronie ( ja mam razem ze sprężarką).

Dużo roboty jest z taką przekładką ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

@matibrusik mylisz silniki, w 3p montowane silniki miały sprężarkę i prądnicę po jednej stronie, z tym, ze prądnica była pod sprężarką i miała napęd od koła sprężarki. W U3512 jest alternator po drugiej stronie. O ile dobrze widziałem w 3p montowane były nieraz silniki żywcem z MF łacznie ze sprężarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jamakazi    0

widziałem niedawno na giełdzie słomczyn silnik do mf 255 za 3000 zł.

nie wiem jaki masz dostęp ale mógłbyś włożyć silnik od tarpana. tam jest identyczny silnik(wiem bo sam mam z tarpana, w oryginalnym ukręcił mi się wał a akurat miałem na składzie tarpana). Tylko chyba musiałbyś dokupić sobie wspornik sprężarki(chyba tarpany go nie miały. przekładka w moim była robiona jak jeszcze mały byłem i nie pamiętam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38
(edytowany)

I pompę wtryskową trzeba zmienić na ta z ursusa bo w tarpanach była inaczej ustawiona A silnik od 3P powinien pasować i jego elementy też bez problemów

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zenas
      Witam
      Może ktoś w łatwy i prosty sposób wyjaśni jak podłączyć hydraulikę TUR 2 do ciągnika, tzn gdzie podłączyć zasilanie to wiem, ale gdzie powrót oleju z ładowacza? jedno wolne miejsce które widzę jest zajęte, ta fotka poniżej pokazuje złe podłączenie.

    • Przez AdrKoz74238
      Witam mam pytanie dotyczące skrzyni w mf 590 czy da sie włożyć skrzynie mechaniczną od innego modelu ciągnika? A jak sie da to jaki jest tego koszt? 
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez sipma123
      Witam!
      Mam pytanie do posiadaczy mf 255 mój massey jest z 1986r i nigdy nie przeciekal choć roboty użył dużo u siebie i na usługach.Zauważyłem ze wycieka mu olej z bagnetu (miernika oleju) jak zdejme bagnet i dam gazu to chlapie mi olejem, nie wiem zbytnio co zrobic ponieważ nigdy nie było w nim nic rozkrecane.Zdarzyło wam się może coś podobnego????
    • Przez AdrKoz74238
      Witam mam problem ze wzmacniaczem momentu w MF 590 ponieważ kiedy przełączam na zająca to ciągnik jest cały czas na żółwiu.Coś źlę robie czy poprostu wzacniacz jest uszkodzony? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.