Gość Profil usunięty

MF 255 dzwiek

Polecane posty

Ramzes3p    0
Napisano (edytowany)

my używamy oleju Turdus, całe życie tylko turdus... ;)

Co 200 MTH w obu ciagnikach...

Edytowano przez Ramzes3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Mlatek nie unosc sie tak bo ci sie woda w chlodnicy zagotuje.

Ja ci pisze jak bylo a ty za wszelka cene probujesz podwazac moje wypowiedzi, ale na jakiej podstawie?? Bo co,ze twoj wytrzymal 5000 mth to moj tez mial tylko tyle wytrzymac? Sa uzerzy na AF ktorzy przekroczyli MF i 3p 10.000 mth i ciagniki pracuje dalej. Moj wujek ma 3p i ma juz drugi silnik,bo pierwszy wal mu pekl na 3800mth i balaganu narobil. Sa AD3 ktore wytrzymuja po 5 tys ale sa i takie co kreca 15 tys do remontu. Nie wiem o co taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Problem jest taki, że niektórzy nie rozumieją co to remont. Wymienią pierścienie i się cieszą, że w orginale bez remontu itd. To samo się tyczy jakichś półremontów. Wały w tych silnikach faktycznie są mocne ale w żadnym góra 10 tys czy 18 nie wytrzyma. Miałem mf 255 kontrolka od oleju na rozruszniku jeszcze gasła. Ale góra się skończyła jedna tuleja była już tak cinka, że poprostu popękała. Silnik dalej jeździł. Ale co z tego tżeba było rozbierać i wymieniać. I co mam się podniecać, że mi przez 10 czy ileś tys bez remontu wytrzymał skoro go rozbierałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

To ja jeszcze raz napisze, że nasz niespełna 7800 mtg wychodził bez żadnego zaglądania do silnika,do 4 tys mtg pracował DOŚĆ ciężko, w momencie kiedy zaczynał kopcić i tracić moc zrobiliśmy mu silnik i dalej jakoś tyka:)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jednak wał pękł :/ . Sluchajcie moge na peknietym wale zrobic opryski czy nie zbyt? . Ile kosztuje nowy wal :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Oby bloku nie popierdzielił tylko, alle jak długo tak jeździłeś to w sumie co Ci tam zależy, pare motogodzin w te czy w te xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hehe jednak sasiad mi dzis prysnie bo jade do mechanika traktor zawiesc . Wal zaczal pekac na jesieni bo na jesieni zaczal juz sie dziwny dzwiek robic :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Proponuję zrobienie osiowania bloku ponieważ może zaraz nowy pęknąć


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A na czym polega osiowanie bloku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Sama nazwa mowi za siebie

 

szczewko mam płyn w chłodnicy nie wode :] 15 tys? HaHa? Prosze cie mowilem to staremu mechanikowi to sie smial. Zalezy czy ty mowisz o generalnym remoncie czy o wale bo to tez duza roznica... a jak mial 15 tys zrobione to chyba spalal wiecej oleju niz ropy...


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Wał pękając na pewno lekko zdeformował blok. Stopy są szlifowane a gniazda panewek głównych są ponownie rozwiercane, tak żeby były wszystkie w linii prostej. Wał wstawiaj z Andrychowa, azotowany, jest drogi ale wart swojej ceny.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

Ja po 10 tyś robiłem remont generalny robiony :P a oleju tak dużo nie brał ale slaby już był to zrobiliśmy :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jaki mam kupic nowy wał lub za jaka cene zeby zrobil kolejne 6000 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Każdy wał będzie długo służył jak pilnuje się jakości oleju,czystości i dokładności przy składaniu,jak nie zrobisz osiowości to najlepszy pęknie,w tej chwili pękł bo prawdopodobnie został silnik przgrzany i stopy się zdeformowały proponuję od razu wymienić tuleje (surówki) to będzie jedna robocizna i silnik jak nowy


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
Napisano (edytowany)

Sama nazwa mowi za siebie

 

szczewko mam płyn w chłodnicy nie wode :] 15 tys? HaHa? Prosze cie mowilem to staremu mechanikowi to sie smial. Zalezy czy ty mowisz o generalnym remoncie czy o wale bo to tez duza roznica... a jak mial 15 tys zrobione to chyba spalal wiecej oleju niz ropy...

U nie tez kiedys byli "starzy mechanicy" wychowankowie PGR-u lub SKR-u i wiesz co, nikt juz ich nie wola do napraw bo tak naprawiali zeby ciagle robote miec. Fakt ze oleju dziennie 5 litrow wciagal przy kopaniu ziemniakow anną.Luz na tloku 2mm mowi sam za siebie ale silnik chodzil do konca. Remont był robiony generalny czyli nowe zestawy naprawcze,szlif walu,regeneracja glowicy,nowa pompa oleju,pompa wtryskowa,koła rozrzadu bo na starych juz spory luz był.Reszta to juz pierdoły ale nazbieralo sie wszystkieg na 4 tys zł wiec remont konkret.

 

Osiowanie wału powinno sie robic przy kazdej naprawie głownej.Ja u siebie tez robiłem,kosztowalo 300pln ale po sprawdzeniu bloku okazalo sie ze jest lekko zdeformowany.

Edytowano przez szczewko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

@kapera123 pytał jaki wał kupić, na pewno nie najtańszy. Na takich rzeczach się nie oszczędza.

 

Co do tych 15 tys. mtg to coś cienko to widzę. Sąsiad ma małego U2812 z 1996r bodajże i juz zdążył mu zrobić kapitalkę, bo olej brał. Nie wiem jaki jest stan jego licznika, ale nie jest za duży, pracuje on jako pomocnik do Pronara 82A, wcześniej pomagał c-360. Nie mogę także powiedzieć, że był w jakiś sposób zaniedbany, bo tak nie było. Więc troche te 15 tys. mtg jest jak dla mnie nie realne, przyznam, ze te silniki są wytrzymałe, ale nie aż tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

15 tyś to sporo ale jednak realne, musiał być udany egzemplarz i na pewno mf. Ja mam jednego z pierwszych ursusów (1992 rok) co prawda ma on więcej wspólnego z 255 niż z 3512 silnik w oryginale (żadnych szlifów, uszczelek, pierścieni, itp ) ma na razie 6300Mth do tej pory chodzi jak żyleta ale niestety ursusy z późniejszych lat nie dorównują jakością mfą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

mój ferdek również miał jakieś pukania.

praktycznie nie było tego słychać

panewki miałem już deczko wytarte

jak wymieniłem panewki na korbowodach to dopiero różnice zobaczyłem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zeby juz nie zakladac nowego tematu, ile potrzeba docierac mth (czy 40 mth i zmiana oleju przy 40mth wystarczy)? zeby talerzowac i orke robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Ja bym radził 15-20 lekkich mth zmiana oleju, i wtedy powoli można go dociążać ale nie katować, przestanie się grzać po ok 50-70mth, ale po 30mth spokojnie zapinaj go do ciężkiej roboty


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kame255    0

miałem to samo okazało się ze trzeba wtryski zmienić i wyregulować pompę wtryskową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj