Skocz do zawartości
CBMarek

Nowa seria DF powrót do prostoty

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MgrLukash    115

Napewno netto bo brutto to by raczej nierealne było ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    6

To panowie nawet i netto, to ciagnik 140km mamy za prawie 180 tys brutto,A zetora forterre 115 mamy za 180 brutto, ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    115

Jeśli patrzec tylko na moc to tak bo jeśli na wyposażenie to Forterra ma EHR i 3półbiegi pod obciążeniem a tu niema tego ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

A czy są planowane 4cyl ciągniki o mocy 80-100 Hp?Jeśli tak to bardzo dobrze :P


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    115

W ty zakresie mocy jest dostępna prosta wersja Agrofarma więc raczej kolenego nie będą wprowadzac... :D

 

Co sądzicie o tym to jakaś starsza wersja?3280747_2.jpg


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No to normalnie stare Lamborghini R4 w wersji zielonej a ten Agrotrac to stare Lamborghini R5, a mówi się że dwa razy to tej samej rzeki się nie wchodzi. ;)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Agrotrac 110 6cyl 101KM

Agrotrac 100 4cyl 91KM i skrzynie 15x15 lub 20x20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Koledzy a listę wyposażenia dodatkowego zna ktoś chodzi mi o przedni TUZ i WOM szczególnie oraz parę innych dodatkow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4
Agrotrac 100 4cyl 91KM i skrzynie 15x15 lub 20x20

Takie coś by stykło :D Tylko ciekawe za ile to cacko?


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    115

zapewne we Włoszech ;) tym linku co podałeś jest więcej modeli ale wg danych spełniają normę emisji spalin Tier II czyli na terenie UE nie będą mogły byc sprzedawane :huh:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Dzisiaj wypatrzyłem w internecie że ten model agrotraca 140KM w Roltopie w promocji wiosennej jest za 170tys. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

 

Jak rozmawialiśmy z Górą zajmującą sie sprzedażą tych maszyn i siecią dealerską ma to kosztować w granicach 140 tyś cena wyjściowa zalezy ile dealer jeszcze sobie dożuci.

 

 

 

jak widać cudów z ceną nie ma i raczej nie będzie bo cena brutto i tak będzie oscylowała w granicy 200-210 tys zł brutto za 140 KM http://roltop.pl/uploads/promotion/18_wiosna_2011r_.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

No nie ma się co oszukiwać czasy w których za 1KM płaciło się 1tys. minęły bezpowrotnie teraz nawet belarusy są w cenie niewiedomo dlaczego. Ciekawi mnie tylko jeszcze jedna rzecz jaka będzie odpowiedź new hollanda właśnie na tego agrotraca czy 6D w john deere bo u nich jeszcze takiego odpowiednika nie ma bo ten TDD to chyba tylko do 95KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    115

NH ma serię T6000 Delta kóra kosztuje podobnie jak JD 6D ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

Cudów nie ma i nie bedzie bo ta seria jesdt z myślą dla rolników którzy nie wieżą w tech nowinki elektronike itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Bylem ostatnio u dilera Lamborghini i mowil mi o tej r5 w podstawowym wypasie 140 km kosztuje 190 brutto wiec mysle ze cena atrakcyjna a za wersje 160 km chciele 199 tysi brutto wiec nie jest jakos strasznie drogo a za R3 100 gs zadaja 175 tysi (pytalem sie oczywiscie o ta r3 ale mimochodem sprzedawca wspomnial o tych mechanicznych i tanich modelach a moim zdaniem to tez bardzo dobre i sprawdzone ciagniki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Raczej nie to po prostu stara r 5 i nic innego zreszta za ta kase nie mozna oczekiwac cudow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Ciekawe czy dla rolników to będzie opłacalne kupić taki ciągnik. Nawet wersje 140KM to już sporo mocy jak za taką zaniżoną cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

hmmm to zalezy czego sie potrzebuje wiadomo jeden chce super wypasiona maszyne a drugi prosty mechaniczna ciagnik i nie ma sie co oszukiwac bo takie lambo jest niewiele drozsze od belarusa o podobnej mocy a wykonanie i jakosc podzespolow stoi na o wiele wyzszym poziomie po prostu dla mniej wymagajacych klientow a jest to taki sam ciagnik jak byly same silver lub lamborghini premium a one cieszyly sie bardzo dobra opinia

Szkoda tylko ze nie ma w ofercie wersji np 100 km bo taka by interesowala moja skromna osobe

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

oby jakosć na wyższym poziomie od belarusa, bo ceny częsci to tragedia no gdzie produkują te okroine modele czy to nie jest jaki pierwszy wypust z chińskich fabryk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Szczerze mowiac cos mi mowil o miejscu produkcji ale wydaje mi sie ze chodzilo o wlochy lecz calkowitej pewnosci nie mam co do obecnej ceny to jest przystepna a nawet wczesniejsze modele tej serii mialy podobny przelicznik ceny do mocy wiec mysle ze warto przemyslec jesli nie ma sie wygorowanych wymagan

 

Ps. Ferdek a jak tam sie spisuje twoj lambo r3 ile masz godzin i czy miales jakies awarie? oraz zuzycie paliwka w roznych pracach?

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    6

Dzisiaj n MDRw Poswietnym był Same laser3 140,w srodku to samo co silver 130,nawet przy mnie gosciu kupił ten ciagnik za 200brutto,ja mysle ze ciagnik wart swojej ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
    • Przez macius11157
      witam posiadam pierwsza zime deutza dx 4.50 i strasznie opornie pali kreci w miare szybko dym leci ale nie lapie a jak juz zlapie to odrazu ladnie wchodzi na obroty czy one tak pala czy po prostu cos jest nie tak ? zas jak jest cieply to pali od strzala
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
    • Przez kamil18fmr
      Czyżby kolejna zubożona wersja ciężkiego ciągnika w 6 cylindrach na polski rynek?
      W polskiej sieci dealerskiej nawet chyba jeszcze o nim nie słyszeli, nawet na polskojęzycznej stronie internetowej nie ma wzmianki o tym modelu.
      Seria 6G wygląda na konkurencję dla segmentu Pumy X, NH T7 165S.
      Ktoś się może już interesował tym tematem?
      http://www.deutz-fahr.com/en-us/products/tractors/5911-6g-series
       
      http://www.deutz-fahr.com/en-us/products/tractors/5911-6g-series
       
×