CBMarek

Nowa seria DF powrót do prostoty

Polecane posty

CBMarek    4

Cześć dostałem waszą stronkę od dawanego waszego kolegi arassa którego juz nie ma tutaj od dawna. Pomyślałem że zainteresuje was informacja o nowej serii a raczej odświeżonej designem serii ciągników DF Same i lambo. Pracuję w SDF Polska teraz nazywa sie to CBM Polska . Pracuje na lini prod. SDF wznowila produkcje ciagnikow z przelomu lat ok 2003 dzisaj montowalem instalacje pnelmatyczna do 4 ciagnika wzpuszczonego na polske. rozmawialem z dyrektorem sieci dealerskiej i powiedzial mi ze za DF 140 koni cha ok 145 tys zl. sa to ciagniki dla rolnikow nie wymagajacych elkektroniki tylko ceniacych prostote i naprawde tak jest. Jak bede robil kolejnego to porobie fotek. sorry nie mam znakow polskich komp wariuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A jaki zakres mocy ma obejmować ta prosta seria?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

to ciekawe deutz bez elektroniki to będzie coś podobnego jak belarus np 1025.4 bo on też ma silnik deutza i prawie 0 elektroniki. a podnosnik i mosty mają prawie bliźniacze, tylko komfort w kabinie w df będzie lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154
Napisano (edytowany)

to ciekawe deutz bez elektroniki to będzie coś podobnego jak belarus np 1025.4 bo on też ma silnik deutza i prawie 0 elektroniki. a podnosnik i mosty mają prawie bliźniacze, tylko komfort w kabinie w df będzie lepszy

1025.4 ma MMZ z ComonRail dopiero 1221.4 może miec Deutza poza tym jeśli o Agrotraca chodzi to ma silinik SDF z serii 1000 :P

Podnośnik i mosty bliźniacze?

Ja niewidzę żadnego podobieństwa :blink:

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

moc ciągników to 140 160 i chyba 180 koni narazie takie są wypuszczone na rynek na placu stoją okrojone w nowinki ciąGNIKI OKOŁO 80 100 koni będziemy do nich robić kabiny maski i cały wygląd.

 

Jak rozmawialiśmy z Górą zajmującą sie sprzedażą tych maszyn i siecią dealerską ma to kosztować w granicach 140 tyś cena wyjściowa zalezy ile dealer jeszcze sobie dożuci.

 

Te ciągniki nie mają nic wspólnego z belarusem.

Są to wersje dawnego lamborghini i same które były sprzewdawane w latach 90 i początek 2000. Co za tym idzie stwierdzili ze to była najprostsza seria i najlepsza.

jest to9 odwet swego rodzaju na inne marki które też wpuszczaja tanie proste i okrojone maszyny. Tylko DF którego robiliśmy nie jest tandetnie okrojony jego plusem to zero elektroniki wszystko mechaniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154
Napisano (edytowany)

http://mtz.pl/nowe-ciagniki-belarus/35-mtz-belarus-10254-2-silnik-deutz.html - proszę kolego nie opowiadaj bzdur nawet 952.4 można wyposażyć w silnik deutz, wiem bo jako taki widziałem na własne oczy.

No faktycznie w zeszłym roku jeszcze niewidziłem 4cyl. z Deutza silnikiem :D ale i cena dośc wyskoka :P

 

Same Laser czyli czerwony odpowiednik Agrotraca ;)

2010-10-07_12.21.16.jpg

 

A tu srebne R5 B)

30263853_g.jpg

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

sam miałem kupywać deutza ale fundusze nie pozwoliły na to i kupiłem nowego MTZ. ciekawe ile teraz taki nauboższy deutz może kosztować około 100 konny model (brutto)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My również stoimy przed takim dylematem jak Ty kiedyś i np agrofarm 420 zupełny golas można dostać już za 127tys netto tylko trzeba czekać 5 mies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192
Napisano (edytowany)

a teraz agrofarm 420 kosztuje coś koło 190 tys brutto z lepszym wyposażeniem, na sam przykład belarus .4 z lepszym wyposarzeniem (1025.4) z deutzem kosztuje 150 tys brutto a z silnikiem MMZ coś koło 120 tys. oczywiście wersje .4. ale ja uważam że te MMZ też są dobrymi silnikami o czym świadczy duża bywalność starych mtz z silnikami prawie takimi jak są w belarusach. wiadomo deutz spełnia normy emisji spalin i ma lepszy komfort niż MTZ

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

MMZ z CR spełnia te same normy emisji spalin ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

No ale kolego nie ma nawet co porównywac df do belarusa miałem okazje co prawda troche pojezdzic tym i pronarem i w df to zupełnie inna bajka: biegi wchodzą jak w samochodzie kabina przeszklona, podnośnik brzytwa, rewers,dobre światła cicho w kabinie, inny świat krótko mówiąc.

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4
Napisano (edytowany)

nie ma 100 koni narazie jest od 140 koni 3 modele potem 160 koni i nie jestem pewien ale chyba 180 koni my robiliśmy 140 koni dwa i trzy 160 koni. Jeszcze żaden nie poszedł do rolnika w Polsce narazie były robione na pokaz dla dealerów. Jak sie dowiem dokładnej ceny za ile wychodzi z fabryki to napisze. Faktem jest to że nie powiedział mi czy to netto czy brutto. Ale nawet gdyby netto to i tak tanio na takie wyposażenie jakie ten ciagnik ma za tą cenę. Kabinke ma bardzo dobrze wyposażoną patrzą na komfort i wygode. Prostota jest zrobiona w reszcie zero elektroniki wszystko mechaniczne. Znajdź ciagnik o mocy 140 koni za ta cene i w tej klasie

Edytowano przez CBMarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
Napisano (edytowany)

Czy to co możemy przeczytać w broszurze umieszczonej na stronie SDF o tych ciągnikach: "SDF series 1000 TIER II engines" nie dyskwalifikuje ich do sprzedaży na terenie EU :blink: ?

Dalej możemy przeczytać, że wcale taki całkowicie mechaniczny to on nie jest "Electronic engine control"

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

no casłkowicie nie lercz aby mógł spełnic odpowiednie normy zastosowano elektryczną kontrole silnika. Ale i tak ta kontrola jest najprostrzą z najprostrzych nie ma tam nawydziwiane niewiadomo czego.

 

Jeśli chodzi i ta kontrole to wypytam wydowiem się. Osobiście tez ta seria mnie in teresuje a teraz gdy mam przyjemność w nich troche dlubać mam i okazje dowiedzieć się o nim rzeczy od podszewki wiec bede próbował jak najwiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

no wiadomo za coś się w końcu płaci. Ale przesiadając się z c 360 do belarusa to już jest duża różnica w komforcie,a jeśli przesiadł bym się np na JD to wiem że komfort byłby jeszcze większy. nie kupiłem zachodniego używanego ciągnika bo nie chciałem mieć elektroniki i potem z nią problemów mieć, no i nowy to zawsze się ma go od nowości, nie ma elektroniki. Pewne jest że fajnie jest pojedździć zachodnim do to inna wogóle klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
Napisano (edytowany)

No tak sorry na jakąś nieaktualną broszurę trafiłem

Czerwony i srebrny odpowiednik:

Same Laser3

Lamborghini R5EVO

i wnętrze:

t49491_same-laser-3-cabina.jpg

 

Te silniki SDF 1000.6 WTI to nie są na pompowtryskach?

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Na pierwszy rzut oka to tak jak Silverze...

 

Swoją drogą ciekawo co z 4 marką bo niezauważyłem na stronie Hurlimanna odpowiednika pod tą marką :huh:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No tak sorry na jakąś nieaktualną broszurę trafiłem

Czerwony i srebrny odpowiednik:

Same Laser3

Lamborghini R5EVO

i wnętrze:

t49491_same-laser-3-cabina.jpg

 

Te silniki SDF 1000.6 WTI to nie są na pompowtryskach?

Tak są na pompowtryskach.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

Z tego co tu czytam to nawet atrakcyjna cena jak za ciagnik 140 km za 140tys?

Wiecie moze kiedy one wejda do sprzedazy na rynek polski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj