Zaloguj się, aby obserwować  
massey12

który wybrać ? 1614,1634 czy1934

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czeslaw16    0
Proszę tutaj jest to napisane.

heheehhehe ale tu chodzilo o massey-a 12 a nie o massey fergusona 15 naucz sie czytac to wtedy pogadamy <_<

a propo tych co nie maja ziemi znam duzo ich na af i sa normalni a nie jak jedna osoba na af co ma ziemie i mysli ze jest fajna ale jest w duzym bledzie niedlugo pewnie niebedzie mial zadnego kolegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Chpopaki!!! temat lekko szedł z tematu

 

Ja z tych 3 wybrał bym 1634


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

jak ktos nie potrafi jezdzic i biegów zmieniac to niewytzyma skrzynia od 1934 w silniku od 912,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0

zadam takie nietypowe pytanie dotyczoce tych ciągnikow: ;)

1. Jakie roznice dziela ursusa 1604 od 1634 ?

2. I jaka moc jest w tych ursusach ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Mocniejszy podnośnik, więcej biegów, lepsza kabina ,załączany elektro-hydraulicznie most przedni co jeszcze??


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

tak szczeze mowiac to bym wolal kupic jakiegos uzywanego jelonka lub fendta niz ktoregos z tych ursusów ;)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Niekoniecznie więcej biegów, starsze 1634 też były 3biegowe. Zasadniczą różnicą jest nowocześniejszy silnik o większej mocy i skrzynia biegów synchronizowana. 1604 to poprzednik 1614, który go zastapił pod koniec 1984 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

1634 będzie lepszy ładniej się prezentuje maska jest już po całości ścięta z kabiny jest lepsza widoczność, lepszy komfort wadą jest to że nie ma siedzonka dla pasażera tak jak w 1614 ale z reguły się jeździ samemu na pole


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

Zależy o co chodzi dla autora tego postu, czy o komfort czy o awaryjność, a i jeszcze czy to jest nowy czy używany sprzęcik.

W starszych modelach 1634 jest zamontowana synchronizowana skrzynia biegów która jest tragedią w większych gospodarstwach bo co najmniej raz do roku należy ją remontować gdyż nie wytrzymuje obciążenia (synchronizatorki puszczają), a naprawa nie jest tania, jej zaletą jest bezzgżytowe włączanie biegów.Poza tym jej bloki(tylni most i skrzynia biegów są słabsze niż w 1614 i pod dużymi zespołami siewnymi przełamują się.

1614 jest mniej komfortowa ale posiada 3-biegową skrzynie biegów (wzmocnioną i niezsynchronizowaną) co daje dłuższą bezawaryjność ciągnika.

Natomiast w nowych modelach tych ciągników są montowane szybkie, zsynchronizowane skrzynie biegów takie jak w starszych modelach 1634.

A jeżeli ciągnik ma pracować tylko w transporcie to może być też 1634 bo jest szybszy od 1614.

Jeśli ktoś myśli o kupnie nowego egzemplarzu to polecam zamówienie na życzenie: dobieranie podzespołów ciągnika takich które są wytrzymalsze. Trochę więcej to kosztuje ale się to opłaca, bo można oszczędzić na naprawach,czasie,nerwach itd.

Dla przykładu podam że znajomy kupił 5 lat temu nowego 1614 z zsynchronizowaną skrzynią i na gwarancji mu siadła. Gdy się dowiedział że tak będzie co roku lub szybciej, poprosił o wymianę skrzyni na zwykłą. Ciągnik zabrali do ZMU i to zrobili. Do dziś pracuje na 300 hektarach bez żadnej awarii mechanizmów jezdnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Też spotkałem się z taką opinią że te skrzynia 34 są awaryjne i do tego bardzo kasożerne nie sprawdziłem tego na własnej skórze bo u mnie w pracy mam tylko niesynchronizowane skrzynie.Co do 1604,1614 to gadają że ona ma zablokowaną jedynkę nic bardziej mylnego ta skrzynia diametralnie różni się od tych w 900 i 12-stkach.Szesnastka ma tryb od jedynki taki szeroki jak w dwunastce od jedynki i dwójki!Więc dziwne nie jest że bardzo dużo potrafi wytrzymać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

1734 były chyba najbardziej awaryje z rodziny xx34 jeśli chodzi o skrzynie.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogier1998    8

Mi chodzi tylko o to który będzie lepszy do pługa 4*50 zawieszanego a traktor ma być nowy


Ursus 912
Ursus C-4011
Moje sprzęty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macius    60

Jesli masz dużo w kieszeni to weź 1634 a jeśli troche mniej to 1614 bo jest w cenach miedzy nimi 20tys zł różnicy No ale ja bym wolał 1614 bardziej mi się podoba ale jak cos to z tą obitą kabiną:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

po co kuopowac ursusa w ogole?? skad oni taka cene wytrzasneli, gdyby wolali za niego polowe mniej to moze bym sie zastanowil, bo takto np. nh t6080 mozna wyrwac w podobnej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morpheus    0

Ale może autor celowo chce ursusa bo lepsza dostępność części itp?

Podam taki przykład w mojej wiosce jest MF tylko nie pamiętam jaki model nie za nowy ale komputer ma. I gościowi wystąpił błąd i nie mógł go odpalić, przyjechał serwis podpięli sie na 15min i po zakończonej robocie skasowali 2tys zł!!! Więc jak dla mnie zależy kto ma jaki przychód bo jak cie nie stać na naprawy to lepiej brać Wisusa(ursusa).

Chodziarz tak jak mówi przedmówca nowe ursusy faktycznie mają zbyt naciągniętą cenę jak na wyposażenie itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

kiedys ceny czesci do ursusa byly naprawdę tanie, a w porownaniu do zachodnich maszyn to w ogole przepasc, a teraz roznice sie zacieraja, tak stwierdzilismy po ostatnim remoncie U1614, juz wcale nie jest tak kolorowo.

 

a to, ze znasz jeden przypadek jakiegos makabrycznego zdarzenia, to nie znaczy, ze taka jest regula. z reszta po co pisac rzeczy oczywiste, wystarczy spojrzeć na okolice by zobaczyc, ze nikt ursusa nie kupuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macius    60

Kolego Nad New hollandem tez bym się zastanawiał bo wcale nie są takie dobre ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj