Skocz do zawartości
jozin

John Deere 6430 awaria (olej w skrzyni)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
jozin    0

Witam

Mam problem z moim John Deerem otóż na małych obrotach jak jadę na raz się zatrzymuje po chwili zapala się "N" i lampka od za małego ciśnienia oleju hydraulicznego po wróceniu dźwigni rewersu na pozycję N i ponownym włączeniu traktor rusza normalnie i po chwili znowu to samo na dużym gazie pod obciążeniem wszystko ok skrzynia to PQP 16/16

Z góry dzięki za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kukuszenko    1

Ja bym raczej nie grzebał, i zapytał specjalisty. Może to i koszty, ale lepiej wiedzieć na czym się stoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

dokładnie;] to za drogi sprzęt żeby coś majstrować samemu, prawdopodobnie za mało oleju lub zły olej, coś z przepływem może filtr hydrauliki jest zapchany albo jakiś elektrozawór....dzwoń do serwisu;]a jak naprawisz to napisz co to było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jozin    0

jutro będę dzwonił do serwisu myślałem że może jakiś czujnik lub bezpiecznik jest winny, żeby nie okazała się jakaś pierdoła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz16    8

W książce serwisowej JD pisze, że gdy jest mało oleju hydraulicznego w ciągniku to nie wolno nim jeździć. Ja bym obstawiał na olej, rewers może właśnie dlatego wyskakuje aby ciągnikiem nie jeździć. Jak już się dowiesz to napisz co było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    0

Skontaktuj się z najbliższym dealer Jonh Deere.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Jak słusznie koledzy zauważyli w pierwszej kolejności należało by sprawdzić poziom oleju ,najczęstsza przyczyna takiego zachowania w szczególności jak ciągnik wyposażony jest w tura ,to pierwsza przyczyna tego typu awarii ,w drugiej kolejności jak stan oleju jest prawidłowy ,należy sprawdzić ciśnienie w układzie systemowym przekładni ,jeszcze warto by wiedzieć czy ten problem występuje przy zimnym czy tylko przy rozgrzanym oleju .

 

Dodatkowo należało by odczytać kody diagnostyczne ,na pewno się wygenerowały skoro zaświeca się kontrolka niskiego ciśnienia przekładni .

 

Sam wiele nie zwojujesz jeśli to nie jest za niski poziom oleju , bez serwisu będzie ci trudno postawić diagnozę,pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×