Skocz do zawartości
jozin

John Deere 6430 awaria (olej w skrzyni)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
jozin    0

Witam

Mam problem z moim John Deerem otóż na małych obrotach jak jadę na raz się zatrzymuje po chwili zapala się "N" i lampka od za małego ciśnienia oleju hydraulicznego po wróceniu dźwigni rewersu na pozycję N i ponownym włączeniu traktor rusza normalnie i po chwili znowu to samo na dużym gazie pod obciążeniem wszystko ok skrzynia to PQP 16/16

Z góry dzięki za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kukuszenko    1

Ja bym raczej nie grzebał, i zapytał specjalisty. Może to i koszty, ale lepiej wiedzieć na czym się stoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

dokładnie;] to za drogi sprzęt żeby coś majstrować samemu, prawdopodobnie za mało oleju lub zły olej, coś z przepływem może filtr hydrauliki jest zapchany albo jakiś elektrozawór....dzwoń do serwisu;]a jak naprawisz to napisz co to było


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jozin    0

jutro będę dzwonił do serwisu myślałem że może jakiś czujnik lub bezpiecznik jest winny, żeby nie okazała się jakaś pierdoła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz16    8

W książce serwisowej JD pisze, że gdy jest mało oleju hydraulicznego w ciągniku to nie wolno nim jeździć. Ja bym obstawiał na olej, rewers może właśnie dlatego wyskakuje aby ciągnikiem nie jeździć. Jak już się dowiesz to napisz co było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    0

Skontaktuj się z najbliższym dealer Jonh Deere.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Jak słusznie koledzy zauważyli w pierwszej kolejności należało by sprawdzić poziom oleju ,najczęstsza przyczyna takiego zachowania w szczególności jak ciągnik wyposażony jest w tura ,to pierwsza przyczyna tego typu awarii ,w drugiej kolejności jak stan oleju jest prawidłowy ,należy sprawdzić ciśnienie w układzie systemowym przekładni ,jeszcze warto by wiedzieć czy ten problem występuje przy zimnym czy tylko przy rozgrzanym oleju .

 

Dodatkowo należało by odczytać kody diagnostyczne ,na pewno się wygenerowały skoro zaświeca się kontrolka niskiego ciśnienia przekładni .

 

Sam wiele nie zwojujesz jeśli to nie jest za niski poziom oleju , bez serwisu będzie ci trudno postawić diagnozę,pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez Halex
      Witam wywaliło nam cały olej ze skrzyni przez siłownik w prasie. Ciągnik stoi kilometr od domu czy mogę go holować dodam że to John deere 6830P skrzynia AutoQuadPlus
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez michal1111
      Witam
      W moim JD od jakiegoś czasu nie działa pneumatyczny hamulec postojowy znaczy gdy wciska się hamulec nożny przyczepa hamuje a gdy ręczny to tylko ciągnik a wcześniej i przyczepa hamowała co się mogło stać.
      Proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.