Skocz do zawartości
jozin

John Deere 6430 awaria (olej w skrzyni)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
jozin    0

Witam

Mam problem z moim John Deerem otóż na małych obrotach jak jadę na raz się zatrzymuje po chwili zapala się "N" i lampka od za małego ciśnienia oleju hydraulicznego po wróceniu dźwigni rewersu na pozycję N i ponownym włączeniu traktor rusza normalnie i po chwili znowu to samo na dużym gazie pod obciążeniem wszystko ok skrzynia to PQP 16/16

Z góry dzięki za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kukuszenko    1

Ja bym raczej nie grzebał, i zapytał specjalisty. Może to i koszty, ale lepiej wiedzieć na czym się stoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

dokładnie;] to za drogi sprzęt żeby coś majstrować samemu, prawdopodobnie za mało oleju lub zły olej, coś z przepływem może filtr hydrauliki jest zapchany albo jakiś elektrozawór....dzwoń do serwisu;]a jak naprawisz to napisz co to było


OCHOTNICZA STAŻ POŻARNA MIELESZYN KRS 0000079471
Mnichowo 62-200 Gniezno NIP: 784-21-28-827 REGON: 634278428 Z DOPISKIEM OSP MIELESZYN(tylko wtedy Twoja pomoc trafi do OSP Mieleszyn)PODARUJ SWÓJ 1% PODATKU Pomóż nam ratować ludzkie życie.
BS 0/G 96 9065 0006 0000 0000 6725 0001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jozin    0

jutro będę dzwonił do serwisu myślałem że może jakiś czujnik lub bezpiecznik jest winny, żeby nie okazała się jakaś pierdoła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz16    8

W książce serwisowej JD pisze, że gdy jest mało oleju hydraulicznego w ciągniku to nie wolno nim jeździć. Ja bym obstawiał na olej, rewers może właśnie dlatego wyskakuje aby ciągnikiem nie jeździć. Jak już się dowiesz to napisz co było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Jak słusznie koledzy zauważyli w pierwszej kolejności należało by sprawdzić poziom oleju ,najczęstsza przyczyna takiego zachowania w szczególności jak ciągnik wyposażony jest w tura ,to pierwsza przyczyna tego typu awarii ,w drugiej kolejności jak stan oleju jest prawidłowy ,należy sprawdzić ciśnienie w układzie systemowym przekładni ,jeszcze warto by wiedzieć czy ten problem występuje przy zimnym czy tylko przy rozgrzanym oleju .

 

Dodatkowo należało by odczytać kody diagnostyczne ,na pewno się wygenerowały skoro zaświeca się kontrolka niskiego ciśnienia przekładni .

 

Sam wiele nie zwojujesz jeśli to nie jest za niski poziom oleju , bez serwisu będzie ci trudno postawić diagnozę,pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piters182
      Witam. Mam pytanie odnośnie ceny takiego ciągnika ile kosztował nowy, co prawda ten model nie jest już dawno dostępny jako nowy, ale gdy był w tych latach produkcji jako nowy, to jaką miał cenę w wyposażeniu podstawowym, standardowym??
    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez zyz1o
      Witam ktoś posiada ? Bo szukam po pl może być w wersji elektronicznej
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez zyz1o
      Witam kupiłem używanego 7930 wszystko pięknie ładnie tylko przy prędkości 20-28 na godz strasznie drzy ale jak jadę powyżej lub po nizej tych prędkości to jest spoko ktoś miał takie cuda ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.