Skocz do zawartości
ZCBooster

NH T6010 Plus vs. Deutz-Fahr Agrotron K410

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz-Fahr
ZCBooster    0

Witam.

 

Mam zamiar kupić ciągnik najprawdopodobniej jeden z tych dwóch. Oba są praktycznie w tej samej cenie ale NH jest trochę lepszy na papierze. I tu moje pytanie, głównie do osób które takie ciągniki mają lub na takich pracowali, który wybrać? Czy bardziej opłaci się kupić Agrotrona, który ma trochę gorsze parametry ale za to jest podobno porządny i co ważne Niemiecki, a jak wiadomo to Niemcy robią raczej porządne maszyny czy prawdopodobnie tańszego w eksploatacji NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Ceną chyba się różnią.

T6010 delta cena 170.000 PLN netto

 

Deutz pewnie z 200tys netto wyjdzie.ja mam ofertę na K420 za 210tys netto.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam zamiar kupić ciągnik najprawdopodobniej jeden z tych dwóch. Oba są praktycznie w tej samej cenie ale NH jest trochę lepszy na papierze. I tu moje pytanie, głównie do osób które takie ciągniki mają lub na takich pracowali, który wybrać? Czy bardziej opłaci się kupić Agrotrona, który ma trochę gorsze parametry ale za to jest podobno porządny i co ważne Niemiecki, a jak wiadomo to Niemcy robią raczej porządne maszyny czy prawdopodobnie tańszego w eksploatacji NH?

Dla siebie wziął bym NH mam już jednego (TD95D)i jestem zadowolony, NH ma tez większy moment obrotowy i 4 biegi pod obciążeniem, Plus ma w standardzie amortyzowaną kabinę nie orientuje się czy deutz ma, jeśli nie to wziął bym NH :P o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZCBooster    0
Napisano (edytowany)

Deutz kosztuje 193 tys. netto bez przedniej amortyzowanej osi, New Holland z amortyzowaną osią 190 tys. Reszta to chyba full wypas, oba mają amortyzowane kabiny (w tej cenie), ale właśnie T6010 Plus ma wyższy moment, lepszą pompę i kilka innych paramerów też trochę lepszych. Byłem już praktycznie zdecydowany na NH ale u dilera Deutza było dwóch gości co mają takie Agrotrony i mi namieszali, że to niemieckie, lepsze silniki co nawet u Fendta montują itd. I teraz szukam różnych opinii.

Edytowano przez ZCBooster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejedz się oba traktorami i wybierz ten w którym będziesz się lepiej czuł i bardziej będzie ci się podobał :D Nie wiesz ile droższy był by t6020 Plus w takim samym wyposażeniu ? Na jakich oponkach był by ten NH ? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZCBooster    0

Niestety nie wiem jaka cena t6020, a jeśli chodzi o opony to z tyłu chyba 16.9 R38, z przodu nie pamiętam. Ale jeśli bym brał NH to chyba bym wziął 18.4 R38 i odpowiednio szerszy przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

wyżej napisałem cenę T6010

NH T6020 - 178tys brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19
Napisano (edytowany)

T6010 PLUS - 188.000 PLN netto

 

 

T6020 plus - 197.000 PLN netto

Edytowano przez Eryko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Torn    0

To jakos drogo mi sie wydaje. Nie tak dawno dealer oferowal nam T6020 ale Elite za ok 190 tys. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Może oferował Ci cenę po upustach.tutaj są ceny katalogowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Torn    0

Taka cene oferowal bez wielkich targow. Nie wiem jak to sie mialo do katalogowej. Bylo to kilka msc temu ale sadze,ze ceny wiele sie nie zmienily.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

jak to sie nie zmienily?? wszedl nowy nabor na wnioski to dilerzy ceny podniesli. w ubieglym roku chyba w czerwcu albo w lipcu pytalem sie o NH T6030 Plus to kosztowal 190 tys zl netto. po nowym roku ceny poszly znacznie do gory. przykladowo moja przetrzasarka we wrzesniu kosztowala jeszcze 4600 € a teraz chyba 4800 €.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Torn    0

No to ja nie wiem w JD podniesli po nowym roku 2 czy 3% ze wzgledu na inflacjie i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Dokładnie tak jak mówi Henius91 ceny zwiększyły się wraz z naborem na wnioski m.in Młody Rolnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Skąd Ci się Kolego wziął w DF jakiś silnik Iveco?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

chodzi mu o to, ze wlasnie w DF nie ma Iveco tylko Deutz. ale o ile sie nie myle to w NH tez nie ma Iveco :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZCBooster    0

NH ma silniki Iveco, ale jak dla mnie wielki minus to nie jest, w końcu ciężarówek Iveco jeździ bardzo dużo i ja nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne. A poza tym prawie jestem zdecydowany na NH bo jest trochę mocniejszy, DF ma moc znamionową 89KM czego polscy dilerzy nie mówią a tak niestety jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Co mi gadają kup iveco nie pojedziesz daleko i to sie sprawdza na budowach opłakuję te silniki i auta wszyscy co mają mówią że tego gó@na by więcej nie kupili. Kup niemca czyli deutza. Jak bym kupował to bym patrzał na Deutza i fenda tylko nic innego bym nie chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

NH ma silniki Iveco, ale jak dla mnie wielki minus to nie jest, w końcu ciężarówek Iveco jeździ bardzo dużo i ja nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne. A poza tym prawie jestem zdecydowany na NH bo jest trochę mocniejszy, DF ma moc znamionową 89KM czego polscy dilerzy nie mówią a tak niestety jest.

 

Pokaż mi jakiś dowód na to, że NH ma silniki Iveco.

 

Mam przed sobą Folder NH T6000 i jest ewidentnie napisane Silnik New Holland*

 

*Opracowany przez firmę CNH Engine Corporation

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×