Skocz do zawartości
ZCBooster

NH T6010 Plus vs. Deutz-Fahr Agrotron K410

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz-Fahr
ZCBooster    0

Witam.

 

Mam zamiar kupić ciągnik najprawdopodobniej jeden z tych dwóch. Oba są praktycznie w tej samej cenie ale NH jest trochę lepszy na papierze. I tu moje pytanie, głównie do osób które takie ciągniki mają lub na takich pracowali, który wybrać? Czy bardziej opłaci się kupić Agrotrona, który ma trochę gorsze parametry ale za to jest podobno porządny i co ważne Niemiecki, a jak wiadomo to Niemcy robią raczej porządne maszyny czy prawdopodobnie tańszego w eksploatacji NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Ceną chyba się różnią.

T6010 delta cena 170.000 PLN netto

 

Deutz pewnie z 200tys netto wyjdzie.ja mam ofertę na K420 za 210tys netto.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam zamiar kupić ciągnik najprawdopodobniej jeden z tych dwóch. Oba są praktycznie w tej samej cenie ale NH jest trochę lepszy na papierze. I tu moje pytanie, głównie do osób które takie ciągniki mają lub na takich pracowali, który wybrać? Czy bardziej opłaci się kupić Agrotrona, który ma trochę gorsze parametry ale za to jest podobno porządny i co ważne Niemiecki, a jak wiadomo to Niemcy robią raczej porządne maszyny czy prawdopodobnie tańszego w eksploatacji NH?

Dla siebie wziął bym NH mam już jednego (TD95D)i jestem zadowolony, NH ma tez większy moment obrotowy i 4 biegi pod obciążeniem, Plus ma w standardzie amortyzowaną kabinę nie orientuje się czy deutz ma, jeśli nie to wziął bym NH :P o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZCBooster    0
(edytowany)

Deutz kosztuje 193 tys. netto bez przedniej amortyzowanej osi, New Holland z amortyzowaną osią 190 tys. Reszta to chyba full wypas, oba mają amortyzowane kabiny (w tej cenie), ale właśnie T6010 Plus ma wyższy moment, lepszą pompę i kilka innych paramerów też trochę lepszych. Byłem już praktycznie zdecydowany na NH ale u dilera Deutza było dwóch gości co mają takie Agrotrony i mi namieszali, że to niemieckie, lepsze silniki co nawet u Fendta montują itd. I teraz szukam różnych opinii.

Edytowano przez ZCBooster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejedz się oba traktorami i wybierz ten w którym będziesz się lepiej czuł i bardziej będzie ci się podobał :D Nie wiesz ile droższy był by t6020 Plus w takim samym wyposażeniu ? Na jakich oponkach był by ten NH ? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZCBooster    0

Niestety nie wiem jaka cena t6020, a jeśli chodzi o opony to z tyłu chyba 16.9 R38, z przodu nie pamiętam. Ale jeśli bym brał NH to chyba bym wziął 18.4 R38 i odpowiednio szerszy przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam możecie mi powiedzieć jaka jest cena nh t6010 delta z przekładnią 16x16 Electro Command z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

wyżej napisałem cenę T6010

NH T6020 - 178tys brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19
(edytowany)

T6010 PLUS - 188.000 PLN netto

 

 

T6020 plus - 197.000 PLN netto

Edytowano przez Eryko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Torn    0

To jakos drogo mi sie wydaje. Nie tak dawno dealer oferowal nam T6020 ale Elite za ok 190 tys. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Może oferował Ci cenę po upustach.tutaj są ceny katalogowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Torn    0

Taka cene oferowal bez wielkich targow. Nie wiem jak to sie mialo do katalogowej. Bylo to kilka msc temu ale sadze,ze ceny wiele sie nie zmienily.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    721

jak to sie nie zmienily?? wszedl nowy nabor na wnioski to dilerzy ceny podniesli. w ubieglym roku chyba w czerwcu albo w lipcu pytalem sie o NH T6030 Plus to kosztowal 190 tys zl netto. po nowym roku ceny poszly znacznie do gory. przykladowo moja przetrzasarka we wrzesniu kosztowala jeszcze 4600 € a teraz chyba 4800 €.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Torn    0

No to ja nie wiem w JD podniesli po nowym roku 2 czy 3% ze wzgledu na inflacjie i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Dokładnie tak jak mówi Henius91 ceny zwiększyły się wraz z naborem na wnioski m.in Młody Rolnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Bierz deutza silnik lepszy a nie iveco czy jakieśinne badziewie deutza jest trwalszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Skąd Ci się Kolego wziął w DF jakiś silnik Iveco?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Dokładnie tak. NH ma swoje silniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZCBooster    0

NH ma silniki Iveco, ale jak dla mnie wielki minus to nie jest, w końcu ciężarówek Iveco jeździ bardzo dużo i ja nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne. A poza tym prawie jestem zdecydowany na NH bo jest trochę mocniejszy, DF ma moc znamionową 89KM czego polscy dilerzy nie mówią a tak niestety jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Co mi gadają kup iveco nie pojedziesz daleko i to sie sprawdza na budowach opłakuję te silniki i auta wszyscy co mają mówią że tego gó@na by więcej nie kupili. Kup niemca czyli deutza. Jak bym kupował to bym patrzał na Deutza i fenda tylko nic innego bym nie chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

NH ma silniki Iveco, ale jak dla mnie wielki minus to nie jest, w końcu ciężarówek Iveco jeździ bardzo dużo i ja nie słyszałem żeby były bardziej awaryjne. A poza tym prawie jestem zdecydowany na NH bo jest trochę mocniejszy, DF ma moc znamionową 89KM czego polscy dilerzy nie mówią a tak niestety jest.

 

Pokaż mi jakiś dowód na to, że NH ma silniki Iveco.

 

Mam przed sobą Folder NH T6000 i jest ewidentnie napisane Silnik New Holland*

 

*Opracowany przez firmę CNH Engine Corporation

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego mam w garażu nh z seri TD i T i obydwa mają na silniku plakietkę IVECO made gdzieś tam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

To dlaczego NH tego nie podaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid199303
      Witam jaki proponujecie ciągnik o mocy jak w tytule? Same, MF, Lamborghini, czy jakiś inny? i cenowo do 60 tyś  
    • Przez młodystaryrolnik
      Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   
      Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu : pojemność 4,4 AGCO moc znamionowa 105 km moc max z doładowaniem 115km przekładnia 30+30  pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 540/65R38 i 440/65R28 rozstaw osi 2665mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ valtra pompa 90 l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 6,3T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe klima zwykła cena ok 270-280 netto 2. Styer 4115 Profi 
      pojemność 4,4FPT moc znamionowa 116 km moc max z doładowaniem 145km przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin rozstaw osi 26845mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ  pompa 150l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne  tylny podnośnik max 7,8T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica lusterka el i grzane fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max klima automatyczna cena ok 260-265 netto 3. Class Arion 430
       pojemność 4,4 FPT moc znamionowa 105 km moc maxymalna 110km przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4 wom 540/540E/1000 koło 440/65R38 i 540/65R28  rozstaw osi 2525mm kabina bez amortyzacja  oś przednia amortyzacja  bez przedni TUZ  pompa 100l/m 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 5,7T fotel pneuatyczny  + oświetlnie max klima manualna kolorowy wyświetlacz cena ok 240- 248 netto Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 
       
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez Bob27
      Witam,
      Rozważam kupno małego ciągnika do obsługi niewielkiej stajni (6 koni) i 3 ha gruntu przy stajni. Grunt jest obsiany trawą. Ciągnik musi mieć ładowacz czołowy, do transportu bel siana/słomy, poza tym będzie używany do koszenia pastwiska, brony, talerzówka, w zimie odśnieżanie dojazdu do domu (100 m). Najlepiej jakby miał napęd 4x4. Budżet jak najniższy ale w granicach rozsądku w stosunku do jakości, nie wiem za jakie pieniądze można kupić coś sensownego. Mam dostęp do MTZ-82 ale do moich celów jest za duży i nieporęczny.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.