Skocz do zawartości

Opinie o ciągnikach marki New Holland


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Poszukuje opinii na temat NH T7.200 Auto Command. Może ktoś ma, może ktoś jeździł?

Ja miałem przyjemność tylko pojeździć na placu u dilera. Dodam, że chce kupić ciągnik w tym przedziale mocy. Miał być JD 6930 Premium ale dostałem bardzo korzystną ofertę na NH. Niestety nie mam doświadczenia w pracy tą marką i się troszkę obawiam zakupu.

Opublikowano

Ja coś napisze o zużyciu paliwa w NH T5040, z beczką 4000 w ciągu 1 godziny 40minut rozlałem 6 beczek ; pole oddalone około 1km spalił równe 7 litrów na całą robotę-czyli jak najbardziej pozytywnie; wcześniej zalałem pod sam korek i po robocie dolałem-jest OK :)

Opublikowano

A jak myślicie ciągniki na wtrysku mechanicznym i będzie palił dzięki temu mniej czy więcej od CR?

Bo od tego roku nH t6. będzie na cr i przy różnych jakościach paliwa zastanawiam się na poszukaniu wtrysku mechanicznego.

Opublikowano

Common Rail + adblue = mniejsze spalanie niż przy pompie mechanicznej.

Jeśli duzy ciagnik ma dużo pracować to kup sobie z commonrail oraz adblue - szybciej zwróci Ci się zakup sprzętu w spalaniu.

Opublikowano (edytowane)

A jak myślicie ciągniki na wtrysku mechanicznym i będzie palił dzięki temu mniej czy więcej od CR?

Bo od tego roku nH t6. będzie na cr i przy różnych jakościach paliwa zastanawiam się na poszukaniu wtrysku mechanicznego.

Historia podobna do recyrkulacji spalin , wszyscy twierdzą że silniki z recyrkulacją palą więcej..... hmmm . Tylko że jest taka mała sprawa a nazywa się ona "normy emisji spalin" chcący porównywać wyższość jednych rozwiązań nad drugimi powinniśmy porównywać w tych samych warunkach czyt. ten sam silnik w tej samej normie z wtryskiem cr spali mniej od tego samego silnika w tej samej normie ale z wtryskiem mech. A jeśli silnik na CR ma większe* euro noto może się nawet okazać żę na mechanicznym wtrysku ale z mniejszym euro może palić mniej . (Pisze "może" )ponieważ nie jestem pewny i tylko tak mi się wydaje , pragnę wszystkim zwrócić uwagę na szczegóły które mają wpływ na spalanie , a często są pomijane.

Edytowane przez Andrzej24871
Opublikowano

@Andrzej24871 widzę, że chyba jeszcze nie zostałeś uświadomiony, otóż nie tak dawno najoszczędniejszy wśród ciągników 4-cylindrowych w teście Powermix DLG został ciągnik wyposażony w mechaniczna a do tego sekcyjna pompę wtryskową Motorpal :P

Opublikowano (edytowane)

Witam :D

ja mam TMa 155 rocznik 2003 i po dzisz dzien obrabiajac ok 120ha chodzi bezawaryjnie :D

w gospodarstwie mam też T6010 2007r. i na jego awaryjność również nie mogę narzekac :D

Edytowane przez adardu
Opublikowano (edytowane)

A co chcesz wiedzieć o T8 to jest klon Case ih Magnuma.

 

Osobiście gdybym miał wybrać to nawet bym się nie zastanawiał i bral bym Case Magnum ponieważ ten ciągnik jest to jeden z najlepszych ciągników na świecie a może i nawet najlepszy. Uważam ze T8 nie dorównuje Case Magnum w żadnym aspekcie. A co najważniejsze to T8 pozostaje daleko w tyle przez idiotycznie źle rozłożony środek ciężkości a w ciągnikach tej klasy mocy najważniejszym aspektem jest siła uciagu.

Myślę ze Case magnum jest na rowni z John Deer 8000 lub lekko go wyprzedza.

A T8 stawiam daleko w tyle za:

1. Case Magnum

2. John Deer

3. Fendt

4. Masey Ferguson

5. Claas

6. T8

7. Valtra

 

Nie cytuj poprzedniego posta.

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

@lukasko pytam, bo też rozważam zakup takiego ciągnika 340KM za 480 tysi. Tańszy do Magnuma jakieś 60 tys. Wiele podzespołów T8=Magnum. Magnum ponad JD? Ciekawe, ale to nie ten temat....

Opublikowano

A co chcesz wiedzieć o T8 to jest klon Case ih Magnuma.

 

Osobiście gdybym miał wybrać to nawet bym się nie zastanawiał i bral bym Case Magnum ponieważ ten ciągnik jest to jeden z najlepszych ciągników na świecie a może i nawet najlepszy. Uważam ze T8 nie dorównuje Case Magnum w żadnym aspekcie. A co najważniejsze to T8 pozostaje daleko w tyle przez idiotycznie źle rozłożony środek ciężkości a w ciągnikach tej klasy mocy najważniejszym aspektem jest siła uciagu.

Myślę ze Case magnum jest na rowni z John Deer 8000 lub lekko go wyprzedza.

A T8 stawiam daleko w tyle za:

1. Case Magnum

2. John Deer

3. Fendt

4. Masey Ferguson

5. Claas

6. T8

7. Valtra

 

Ja tak samo potwirdzma Polecam Magnuma sprawdzony sprzęt napewno leprzy od T8 rozwiązania skrzyni są starszego typu.

Opublikowano (edytowane)

Witam!!

Chciałbym sie podzielić z jazdy NH T7040 ze skrznią power shift 16x9. Mieliśmy go z moim Tatą na 3 dniowym wypożyczeniu. Miał podczepiony 5-cio skibowy obrotowy pług kverneland (niestety modelu nie znam). "Testowaliśmy" go w orce po kukurydzy bezpośrednio na nie ruszonym ściernisku. Ziemia była zróznicowana, generalnie z przewagą cięzkiej gliny, lekkie pagórki. Dodatkowo pole było namoknięte ostatnimi deszczami (miejscami stała woda).

Wrazenia:

1. Widoczność z kabiny i rozmieszczenie manipulatorów bardzo dobre. Jedynie sterowanie wentylacją trochę niefortunnie umieszczone na tylnym lewym słupku. Bardziej poręcznie byłoby gdzieś w dachu.

2. Jak wspomniałem na glinie było bardzo mokro i koła mocno sie śizgały. Miescami blokady nie pomagały, ale tutaj chyba każdy inny ciągnik zachowywal by się podobnie. Rewelacyjna funkcja: jak koła ślizgają się do tego stopnia, że ciągnik zatrzymuje się w miejscu, to automatycznie unosi się na chwilę pług, ciągnik rusza i pług z powrotem się opuszcza. Pewnie nie jest to jakiś funkcjonalny ewenement, ale w porównaniu do ursusa - REWELACJA.

3. Do tego pługa i na te ziemie wydaje się, że trochę mocy brakowalo. We wniosku PROW napisaliśmy T7050. Powinno być lepiej.

4. Zmiana biegów guziczkami - super sprawa.

5. Wiem, ze można zautomatyzować i obroty slnika i dobór biegu, ale bardziej skoncentrowaliśmy się na wykorzytaniu sprzętu do robienia roboty, niż do poznania wszystkich jego funkcji.

6. Wady: Tylne koła nanosiły na zwolnice bardzo dużo błota. Do tego stopnia, że ciężko to było usunąć. Zwłaszcza nad prawym kołem. Czy coś mozna z tym zrobić?? Tylne koła nanosiły również błoto na schodki...

Najgorsze jest to, że z kolei przednie koła zabłociły cały silnik, na czele z alternatorem. Mam świadomość, że ciężkie warunki, mokro, ale na przykład JD ma cały silnik zabudowany. Lepiej (czyt. bezpiecznej) jest umyć osłonę niż silnik (czujniki, elektryka, itp). Nie wie ktoś, czy można domówić jakiś dodatkowe oslony??

Generalnie: W porównaniu do ursusa 1614 z 5-cio skibowym atlasem zmiana na lepsze jest drastyczna. Nie mamy niestety porównania do innych nowoczesnych ciągników, ale jakość i komfort pracy w tym traktorze są naprawdę na wysokim poziomie. Oby to wszystko szło w parze z trwałością maszyny, a będzie super.

Pozdrawiam!!!

 

WSZYSTKO CO PISZESZ TO SUPER SPRAWA A WIESZ COŚ MOŻE O NH TD70D ALBO NH 7056 BIS

 

Caps Lock

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

silnik 4,5L taki jak i w poprzedniej wersji do 1500obr silniczek cichutki

masz duza moc bo 105KM ale podnosnik slaby do jakiegos poważniejszego uprawowo-siewnego czy szerokiej obrotowki na resorach

kabina to bajka w porównaniu do td5000, zdecydowanie większa i nowocześniejsza, siedzenie dla pasażera jest, wiecej miejsca na nogi

ciągnik dostosowany do kol r38 wiec i prześwit większy, rozstaw osi 2,42 czyli większy niz Forterra wiec i ze stabilnością czy skakaniem problemu nie będzie

tak jak w poprzedniej wersji tak i tu jest uklad Lift-o-matic wiec sterowanie podnośnikiem to nie machanie wajcha tylko operowanie przełącznikami

w porównaniu do okazyjnie kupionego td5000 cena nowej wersji jest zbyt wysoka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v