Matey

Opinie o ciągnikach marki New Holland

Polecane posty

deidzi2d    0

Witam,

Poszukuje opinii na temat NH T7.200 Auto Command. Może ktoś ma, może ktoś jeździł?

Ja miałem przyjemność tylko pojeździć na placu u dilera. Dodam, że chce kupić ciągnik w tym przedziale mocy. Miał być JD 6930 Premium ale dostałem bardzo korzystną ofertę na NH. Niestety nie mam doświadczenia w pracy tą marką i się troszkę obawiam zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Ja coś napisze o zużyciu paliwa w NH T5040, z beczką 4000 w ciągu 1 godziny 40minut rozlałem 6 beczek ; pole oddalone około 1km spalił równe 7 litrów na całą robotę-czyli jak najbardziej pozytywnie; wcześniej zalałem pod sam korek i po robocie dolałem-jest OK :)


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbusd    0

A jak myślicie ciągniki na wtrysku mechanicznym i będzie palił dzięki temu mniej czy więcej od CR?

Bo od tego roku nH t6. będzie na cr i przy różnych jakościach paliwa zastanawiam się na poszukaniu wtrysku mechanicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Common Rail + adblue = mniejsze spalanie niż przy pompie mechanicznej.

Jeśli duzy ciagnik ma dużo pracować to kup sobie z commonrail oraz adblue - szybciej zwróci Ci się zakup sprzętu w spalaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

A jak myślicie ciągniki na wtrysku mechanicznym i będzie palił dzięki temu mniej czy więcej od CR?

Bo od tego roku nH t6. będzie na cr i przy różnych jakościach paliwa zastanawiam się na poszukaniu wtrysku mechanicznego.

Historia podobna do recyrkulacji spalin , wszyscy twierdzą że silniki z recyrkulacją palą więcej..... hmmm . Tylko że jest taka mała sprawa a nazywa się ona "normy emisji spalin" chcący porównywać wyższość jednych rozwiązań nad drugimi powinniśmy porównywać w tych samych warunkach czyt. ten sam silnik w tej samej normie z wtryskiem cr spali mniej od tego samego silnika w tej samej normie ale z wtryskiem mech. A jeśli silnik na CR ma większe* euro noto może się nawet okazać żę na mechanicznym wtrysku ale z mniejszym euro może palić mniej . (Pisze "może" )ponieważ nie jestem pewny i tylko tak mi się wydaje , pragnę wszystkim zwrócić uwagę na szczegóły które mają wpływ na spalanie , a często są pomijane.

Edytowano przez Andrzej24871

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer0408    1

Ja mieszkam blisko Płocka (tam produkują ) i nie widać na polach dużo niebieskich ciągników.

w płocku nie robią ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

@Andrzej24871 widzę, że chyba jeszcze nie zostałeś uświadomiony, otóż nie tak dawno najoszczędniejszy wśród ciągników 4-cylindrowych w teście Powermix DLG został ciągnik wyposażony w mechaniczna a do tego sekcyjna pompę wtryskową Motorpal :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adardu    0

Witam :D

ja mam TMa 155 rocznik 2003 i po dzisz dzien obrabiajac ok 120ha chodzi bezawaryjnie :D

w gospodarstwie mam też T6010 2007r. i na jego awaryjność również nie mogę narzekac :D

Edytowano przez adardu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Gwarancji jest rok na wszystko i trzy lata na grubsze sprawy np. silnik.


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    17

A co chcesz wiedzieć o T8 to jest klon Case ih Magnuma.

 

Osobiście gdybym miał wybrać to nawet bym się nie zastanawiał i bral bym Case Magnum ponieważ ten ciągnik jest to jeden z najlepszych ciągników na świecie a może i nawet najlepszy. Uważam ze T8 nie dorównuje Case Magnum w żadnym aspekcie. A co najważniejsze to T8 pozostaje daleko w tyle przez idiotycznie źle rozłożony środek ciężkości a w ciągnikach tej klasy mocy najważniejszym aspektem jest siła uciagu.

Myślę ze Case magnum jest na rowni z John Deer 8000 lub lekko go wyprzedza.

A T8 stawiam daleko w tyle za:

1. Case Magnum

2. John Deer

3. Fendt

4. Masey Ferguson

5. Claas

6. T8

7. Valtra

 

Nie cytuj poprzedniego posta.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

@lukasko pytam, bo też rozważam zakup takiego ciągnika 340KM za 480 tysi. Tańszy do Magnuma jakieś 60 tys. Wiele podzespołów T8=Magnum. Magnum ponad JD? Ciekawe, ale to nie ten temat....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romank1975    1

A co chcesz wiedzieć o T8 to jest klon Case ih Magnuma.

 

Osobiście gdybym miał wybrać to nawet bym się nie zastanawiał i bral bym Case Magnum ponieważ ten ciągnik jest to jeden z najlepszych ciągników na świecie a może i nawet najlepszy. Uważam ze T8 nie dorównuje Case Magnum w żadnym aspekcie. A co najważniejsze to T8 pozostaje daleko w tyle przez idiotycznie źle rozłożony środek ciężkości a w ciągnikach tej klasy mocy najważniejszym aspektem jest siła uciagu.

Myślę ze Case magnum jest na rowni z John Deer 8000 lub lekko go wyprzedza.

A T8 stawiam daleko w tyle za:

1. Case Magnum

2. John Deer

3. Fendt

4. Masey Ferguson

5. Claas

6. T8

7. Valtra

 

Ja tak samo potwirdzma Polecam Magnuma sprawdzony sprzęt napewno leprzy od T8 rozwiązania skrzyni są starszego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    17

TM 175 naprawdę jest taki awaryjny jak to ludzie na fotach piszą?

Kolego poczytaj moja opinie o tym ciagniku w dziale NH TM i bedziesz wiedzial wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piesek    0
Napisano (edytowany)

Witam!!

Chciałbym sie podzielić z jazdy NH T7040 ze skrznią power shift 16x9. Mieliśmy go z moim Tatą na 3 dniowym wypożyczeniu. Miał podczepiony 5-cio skibowy obrotowy pług kverneland (niestety modelu nie znam). "Testowaliśmy" go w orce po kukurydzy bezpośrednio na nie ruszonym ściernisku. Ziemia była zróznicowana, generalnie z przewagą cięzkiej gliny, lekkie pagórki. Dodatkowo pole było namoknięte ostatnimi deszczami (miejscami stała woda).

Wrazenia:

1. Widoczność z kabiny i rozmieszczenie manipulatorów bardzo dobre. Jedynie sterowanie wentylacją trochę niefortunnie umieszczone na tylnym lewym słupku. Bardziej poręcznie byłoby gdzieś w dachu.

2. Jak wspomniałem na glinie było bardzo mokro i koła mocno sie śizgały. Miescami blokady nie pomagały, ale tutaj chyba każdy inny ciągnik zachowywal by się podobnie. Rewelacyjna funkcja: jak koła ślizgają się do tego stopnia, że ciągnik zatrzymuje się w miejscu, to automatycznie unosi się na chwilę pług, ciągnik rusza i pług z powrotem się opuszcza. Pewnie nie jest to jakiś funkcjonalny ewenement, ale w porównaniu do ursusa - REWELACJA.

3. Do tego pługa i na te ziemie wydaje się, że trochę mocy brakowalo. We wniosku PROW napisaliśmy T7050. Powinno być lepiej.

4. Zmiana biegów guziczkami - super sprawa.

5. Wiem, ze można zautomatyzować i obroty slnika i dobór biegu, ale bardziej skoncentrowaliśmy się na wykorzytaniu sprzętu do robienia roboty, niż do poznania wszystkich jego funkcji.

6. Wady: Tylne koła nanosiły na zwolnice bardzo dużo błota. Do tego stopnia, że ciężko to było usunąć. Zwłaszcza nad prawym kołem. Czy coś mozna z tym zrobić?? Tylne koła nanosiły również błoto na schodki...

Najgorsze jest to, że z kolei przednie koła zabłociły cały silnik, na czele z alternatorem. Mam świadomość, że ciężkie warunki, mokro, ale na przykład JD ma cały silnik zabudowany. Lepiej (czyt. bezpiecznej) jest umyć osłonę niż silnik (czujniki, elektryka, itp). Nie wie ktoś, czy można domówić jakiś dodatkowe oslony??

Generalnie: W porównaniu do ursusa 1614 z 5-cio skibowym atlasem zmiana na lepsze jest drastyczna. Nie mamy niestety porównania do innych nowoczesnych ciągników, ale jakość i komfort pracy w tym traktorze są naprawdę na wysokim poziomie. Oby to wszystko szło w parze z trwałością maszyny, a będzie super.

Pozdrawiam!!!

 

WSZYSTKO CO PISZESZ TO SUPER SPRAWA A WIESZ COŚ MOŻE O NH TD70D ALBO NH 7056 BIS

 

Caps Lock

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

silnik 4,5L taki jak i w poprzedniej wersji do 1500obr silniczek cichutki

masz duza moc bo 105KM ale podnosnik slaby do jakiegos poważniejszego uprawowo-siewnego czy szerokiej obrotowki na resorach

kabina to bajka w porównaniu do td5000, zdecydowanie większa i nowocześniejsza, siedzenie dla pasażera jest, wiecej miejsca na nogi

ciągnik dostosowany do kol r38 wiec i prześwit większy, rozstaw osi 2,42 czyli większy niz Forterra wiec i ze stabilnością czy skakaniem problemu nie będzie

tak jak w poprzedniej wersji tak i tu jest uklad Lift-o-matic wiec sterowanie podnośnikiem to nie machanie wajcha tylko operowanie przełącznikami

w porównaniu do okazyjnie kupionego td5000 cena nowej wersji jest zbyt wysoka


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jestem od 5miesiecy ciagnika nh t5060 i jestem zadowolony ale moj poprzednik ma racje że podnosnik sie szybko nie podnosi i opuszcza ale tak jest porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
    • Przez AleeX
      Witam,
      Mam problem z wycieraczką przednią w new holland t7 260, bezpieczniki, przekażnik itp wszystko sprawdzone i są dobre, a nie włącza się. Ktoś miał może taki sam problem? Czy to wina przełącznika przy kierownicy?
    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

    • Przez mario989
      Mam problem z wyświetlaczem w New Holandzie tvt 155. Nie wyświetlają się żadne kontrolki w liczniku, oprócz tej od ładownia. Ciągnik normalnie odpala 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj