Matey

Opinie o ciągnikach marki New Holland

Polecane posty

Michalesz    0

Witam

 

Potrzebuję opini i informacji na temat NH T7.270. Przybliżona cena, komfort pracy, przekładnia, spalanie itd. Ewentualnie jakieś alternatywne ciągniki. Tylko nie odsyłajcie mnie do google, bo chcę opini użytkowników. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U nas taki jeden kupił new hollanda 60-70km a po tygodniu robili już skrzynie bo coś się już rozleciało się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didrzej    4

A co sądzicie o new hollandzie TD3.50 bo przymieżam się do kupna małęgo ciągnika, ale nie sadowniczego i porównuję różne marki i modele, chyba że ktoś ma jakieś konkretne propozycje i prosił bym o uzasadnienie dla czego chodzi mi o coś ok 50-55 km z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didrzej    4

Jeszcze ewentualnie rozpatrywał bym model T4 PowerStar 55 nie wiem ile on kosztuje? a przede wszystkim jak się sprawuje jeżeli ktoś ma takiego to proszę o informację, ile palą itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klek79    0

Interesują mnie wszystkie opinie o ciągniku t6.120, od ceny jaką można wynegocjować u poszczególnych dealerów, awaryjność, spalanie, koszty serwisowania itp. Ciekawi mnie również jaką moc będzie ten ciągnik miał wbite w dowód bo w PROW mam zaniżoną moc do 110 KM. Koledzy napiszcie ile procent rabatu można uzyskać przy wyprzedaży starego rocznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

klek79 - z tego co widać na stronie new hollanda to T6.120 ma 110 km znamionowej a więc do ARiMR.

Spalanie - ciężko zarzucić coś do spalania w ogóle chyba wszystkim modelom nh. Cene musisz wynegocjowac sam, choć cena to tylko cena (no chyba, że różnica 15.000 zl to rozumiem), najwazniejsze to kupic gdzies gdzie jest dobry szybki serwis. Kazdy ciagnik kiedys bedzie mial awarie i co wtedy? dla mnie przy wyborze najwazniejszy byl serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Passatb4    0

Pytanie do użytkowników NH z adblue.

Głównie chodzi mi T6.155.

Jest się czego bać czy nie?

I tak oriętacyjnie na ile litrów paliwa wystarczy zbiornik adblue?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Ad Blue - nie masz się czego bać. U mnie chodzi wiosną, latem, jesienią i zimą też (odśnieżanie).

 

Co drugie tankowanie paliwa wypada zatankować adblue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ewentualnie rozpatrywał bym model T4 PowerStar 55 nie wiem ile on kosztuje? a przede wszystkim jak się sprawuje jeżeli ktoś ma takiego to proszę o informację, ile palą itp.

 

Silnik w T4 pracuje z mniejsza prędkością roboczą - w tym modelu jest poprawiona szybkość obrotu wałka wom, więc pije mniej niz w innych modelach. Jesli potrzebujesz traktora do precyzyjnych prac, ale w małym gospodarstwie, to 0,108 km/h prędkości będzie odpowiednie - PowerStar tyle może osiągnąć. Jeśli chodzi o cene, to jeszcze w grudniu były jakieś promocje i można bylo kupić go nawet za 100 tys. netto, ale jak jest teraz, nie wiem - zadzwoń do dilera i zapytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

zetor będzie cięższy , do ryciu w polu pewnie lepszy,

zależy na ile hektarów i w jakiej roli ma pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Co lepiej kupić New Holland TD 5 105 czy Zetora Forterre 105 napiszcie opinie pozdrawiam. :)

 

NH ma 4 cylindry, pojemność ok. 4,5 l, spełnia norme Tier 3 i ma moc 105 km. Poza tym ma bardzo dobra widoczność (5 m kwadratowych przeszklonej powierzchni), cale glowne sterowanie po prawej stronie, joystick ladowacza czołowego jest umieszczony obok dźwigni zmiany kierunku jazdy, dzieki czemu masz latwy dostep do wszystkiego i mniej sie meczysz. Model 105 zgrywa sie swietnie z oponami tylnymi R38 i przednimi R28 - opcja jest po to by zwiększyć wydajność i przyczepnosć - jako jedyny w swojej klasie oferuje taką opcję. Mam nadzieje, ze w czyms Ci pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Passatb4    0

Od wczoraj jestm szczęśliwym posiadaczem NH T6.155 i mam takie pytanie do użytkowników

1 czy wasze T6 odpalają na dotyk, bo mój kreci od 2 do ok. 5 sekund?

2 czas działnia pompki cofajacej ad blue, u mnie trwa to około 30-40 sekund, przed zakupem na placu gdy sobie odpalałem inne T6 trwało to ok 10-20 sekund?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Proponuję po gwarancji, albo lepiej już teraz założyć fundusz remontowy i odkładać pieniądze na naprawy, żeby później nie bolało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

Moj t6.165 kreci max 2-3sek a popmpka adblue chodzi po zgaszeniu wlasnie okolo 20sek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Skoro silnik jest na Common Rail to kręci dłużej - normalka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1382    47

Ja mieszkam blisko Płocka (tam produkują ) i nie widać na polach dużo niebieskich ciągników.

w Płocku nie produkują Ciągników ani ich nie składają ... jedynie kombajny są robione w Płocku a Ciągniki nie są nawet składane w polsce :) mieszkasz blisko a nie masz zielonego pojęcia o niczym a się wypowiadasz :) tak też jestem z okolic płocka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

Co do NH, to kuzyn ma td5050. Kupował nowego. w ciągu 5 lat serwis wymieniał trzy razy sprzeglo, dwa rozruszniki, hamulce cztery razy, a o przeciekach hydrauliki juz nie pisze. Czy taki trefny model się trafił? Nie wiem... Powiedział zewięcej żadnego NH nie kupi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Bronek albo wielki pechowiec albo straszny serwis dilera. Zazwyczaj wiele zależy kto Cię obsługuje serwisowo. Tzw czynnik ludzki jest często najważniejszy, choć seria TD5000 z kanciastą maską do najlepszych w nh nie należała. Już ich chyba nie produkuja.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiekc
      Witam czy ma ktoś schemat lub wie jak złożyć membranę zaworu wabco od pneumatyki ? 

    • Przez ppiotr
      Po rozgrzaniu ciągnika zanikają hamulce, pedał wpada w podłogę a następnego dnia  hamulce już są, i tak codziennie, może ktoś miał tak w T4 ?
    • Przez adam1968z
      Witam mam pytanie czy w NH 8260 można jakoś obejść zmostkować czy coś podobnego sworznie siły uciągu bo wywala błąd nr 14 i nie działa EHR. Proszę o podpowiedzi.
    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj