Polecane posty

wojtas972    11

a co za roznica?? jesli ci pali bez problemu na wodzie to i na plynie tym bardziej chyba ze zalewasz go goraca woda i odpalasz to wtedy to juzinna bajka

silnik masz dobry?? po remoncie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Ja od zawsze u 3512 płynem zalany i niema problemu z odpalaniem. Jak poniżej -10 to podlączam prostownik i palę na prostowniku bo świeca musi zagrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek5672    53
Napisano (edytowany)

Ja w 3 p cały czas mam płyn i nie ma żadnego problemu jeśli masz dobre akumulatory <_<

Edytowano przez grzesiek5672

"Zetor Team" :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do galerii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

Akumulatory ma dobre w zimę ciepłą wodą był zalewany ale palił odrazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6863

U mnie i na ciepłej wodzie i na nowych akumulatorach ledwo pali, tzn. kręci rozrusznikiem, z tłumika biały dymek a on nie może załapać. Jak myślicie- po remoncie będzie lepiej palił? 23 lata i silnik w oryginale. Nie wiem ile ma mth bo licznik miał "przerwę" po 2 tys. i dopiero kilka lat temu linkę wymieniliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo    12
Napisano (edytowany)

co do płynu w 3P to owszem ale jeśli wczesniej cały czas była woda to kamien mógł uszczelnić drobne szczeliny w chłodnicy (jeśli jest długo używana,nie zdziw się wycieków). Kolego danielhaker sprwdż w czasie remontu dobrze głowice bo to sie dużo ma do odpalania.

Edytowano przez Remo

Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

glowica?? chyba zawory :P bo poza nimi to nic sam z nia nie zrobisz

zawory jak cos to ustawia sie na 0,30mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

witam mam zalanego 3p wodą i załozyłem tura do niego i tereaz bedzie prawie codziennie potrzebny w zimie i che go zalac płynem i czy to mozna zalać go płynem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zalej śmiało płynem i załóż sobie świecę płomieniową, nie biedzie problemów zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nawet świecy płomieniowej nie trzeba, bo przecież ten silnik ma gniazdo na świecę żarową. Co do tego czy zalewać płynem cały czas rozmawiamy w tym temacie http://www.agrofoto....0/page__st__320

 

Rozjaśnij swój tok myślowy bo się zgubiłem.

Jak jest tam gniazdo to na świecę płomieniową, a nie w każdym 3P występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Dokładnie, a te silniki zawsze powinne w zimie być płynem zalane, bo w czasie jazdy w mrozy potrafi woda w chłodnicy zamarznąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

 

Rozjaśnij swój tok myślowy bo się zgubiłem.

Jak jest tam gniazdo to na świecę płomieniową, a nie w każdym 3P występuje.

Witaj nie jestem do końca pewny ale wydaje mi się, że silnik 3P posiada oryginalniew głowicy lub przy kolektorze ssącym jedno miejsce na świecę żarową.

 

Dokładnie, a te silniki zawsze powinne w zimie być płynem zalane, bo w czasie jazdy w mrozy potrafi woda w chłodnicy zamarznąć.

Tak na prawdę to każdy silnik chłodzony cieczą chłodzącą powinien pracować na płynie, w starych termostatach była taka dziurka która zapobiegała zamarzaniu wody w chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Świeca jaka występowała w Perkinsie to płomieniowa. Montuje się ją w kolektorze ssącym. W 3P występuje, ale nie zawsze w kolektorze ślad miejsca montażu.

Świeca płomieniowa nie żarowa. Zapamiętaj. :)

Pozdrawiam mtracz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik115    140

a czy tuleje do świecy płomieniowej w korektor ssący można wspawac transformatorową spawarką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Nie pospawasz aluminium spawarką transformatorowa.

Kiedyś wstawiałem świece do 912, to wywierciłem otwór i nagwintowałem, ścianka była z 3 mm, i spokojnie starczyło.

Tylko jest taki problem że świece z MF mają gwint calowy, ja pożyczyłem gwintowniki, a teściu podobnym metrycznym nagwintował trochę wkręcił, żeby szczelne było, i też jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

No ja przymierzam sie załozyć świece do 3p tam jest zgrubienie w kolektorze wywierce otwór i na gwintuje i bedzie git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ale jak nie ma to da się zrobić jak w każdym innym kolektorze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj