Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek19

Obciązenie z c 330

Polecane posty

Krzysiek19    2

Witam :)

Mam problem z założeniem obciążenia do mf 255 z c 330... Pisałem do użytkownika celeronik, ale nie odpisał. Czy bez problemu mogę rozwiercić felgę by zamontować "obręcze"? W jaki sposób mogę założyć "talerze", bo pomysłu nie mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Doszedł kolejny problem - Ładowanie :unsure: przez dwa dni musiałem podłączać akumulator, kontrolka nie świeci, wszystkie kable przy alternatorze podłączone, pod pulpitem raczej ok... Co może być,co sprawdzić? liczę na szybką odpowiedź, bo jutro trochę roboty mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Oj to robota nie na dzisiaj... trzeba pomierzyć napięcia które dochodzi na wzbudzenie do alteratora, z wyjscia alternatora tzn szczotek, później przy regulatorze styki 67 i 15, jeżeli masz oczywiście miernik a jak nie masz to jutro coś napisze bo idę spać, a co to masz za alternator z wbudowanym regulatorem(bo jak tak to co napisałem jest nieważne)czy z oddzielnym?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Alternator jest w oryginale jak wyjechał z fabryki...


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Proponowałbym wymienić regulator napięcia koszt około 15-30zł, zależy z jakiej firmy bierzesz. U mnie teraz siedzi taki jak był w 126p BIS, tam tez były altki A115. Skoro nie był ruszany to możesz się z tym pobawić, albo równie dobrze szczotki do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Z tego co zauważyłem dzisiaj było w miarę ciepło i akumulator nie padł... Jak się zrobi zimniej (wieczór) to już d*pa jasiu.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

to na pewno wina alternatora.

też tak miałem. ale dałem cały alternator do mechanika i nie powiem ci co konkretnie poszło.

prawdopodobnie na regulatorze coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj