Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek19

Obciązenie z c 330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Obciążenie
Krzysiek19    2

Witam :)

Mam problem z założeniem obciążenia do mf 255 z c 330... Pisałem do użytkownika celeronik, ale nie odpisał. Czy bez problemu mogę rozwiercić felgę by zamontować "obręcze"? W jaki sposób mogę założyć "talerze", bo pomysłu nie mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Doszedł kolejny problem - Ładowanie :unsure: przez dwa dni musiałem podłączać akumulator, kontrolka nie świeci, wszystkie kable przy alternatorze podłączone, pod pulpitem raczej ok... Co może być,co sprawdzić? liczę na szybką odpowiedź, bo jutro trochę roboty mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Oj to robota nie na dzisiaj... trzeba pomierzyć napięcia które dochodzi na wzbudzenie do alteratora, z wyjscia alternatora tzn szczotek, później przy regulatorze styki 67 i 15, jeżeli masz oczywiście miernik a jak nie masz to jutro coś napisze bo idę spać, a co to masz za alternator z wbudowanym regulatorem(bo jak tak to co napisałem jest nieważne)czy z oddzielnym?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzysiek19    2

Alternator jest w oryginale jak wyjechał z fabryki...


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Proponowałbym wymienić regulator napięcia koszt około 15-30zł, zależy z jakiej firmy bierzesz. U mnie teraz siedzi taki jak był w 126p BIS, tam tez były altki A115. Skoro nie był ruszany to możesz się z tym pobawić, albo równie dobrze szczotki do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Z tego co zauważyłem dzisiaj było w miarę ciepło i akumulator nie padł... Jak się zrobi zimniej (wieczór) to już d*pa jasiu.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

to na pewno wina alternatora.

też tak miałem. ale dałem cały alternator do mechanika i nie powiem ci co konkretnie poszło.

prawdopodobnie na regulatorze coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez TABORET89
      Siemka sorki ze nowy temat ale nie moge znalezc nic na temat mojego problemu... mianowicie kupilem ferdka i juz nie mam sily na niego, gina polbiegi ,rewers,wom,blokada, naped  raz s...a raz nie ma co moze byc przyczyna ... moze ktos mial podobny problem ... czetso jest tak ze nie ma np polbiegu D ale wystraczy pare razy zatrabic i wskakuje;d nie zawsze to dziala ... nieraz znow potrafi zginac wszystko wtedy jest masakra ... wspomne ze byl juz u niego serwis od korbanka wszystko sprawdzil mowil ze ok niby i 2 tysie poszlo ale niestey problem jest i to bardzo irytujacy co moze byc przyczyna ... wspomne ze nieraz jest tez problem ze swiatlami raz sa raz nie ...
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez mateo105
      Witam panowie  od kilku dni mam problem z moim mfem otoz podnosnik przestal podnosic. kilka dni przed zauwazylem ze na wolnych obrotach maszyna opada i aby podniesc musialem go gazowac. co to moglo sie stac?? dodam ze na wyjsciach mierzylem sienienie to jest ponad 180 bar czyli pompa zebata chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.