Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek19

Obciązenie z c 330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Obciążenie
Krzysiek19    2

Witam :)

Mam problem z założeniem obciążenia do mf 255 z c 330... Pisałem do użytkownika celeronik, ale nie odpisał. Czy bez problemu mogę rozwiercić felgę by zamontować "obręcze"? W jaki sposób mogę założyć "talerze", bo pomysłu nie mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Doszedł kolejny problem - Ładowanie :unsure: przez dwa dni musiałem podłączać akumulator, kontrolka nie świeci, wszystkie kable przy alternatorze podłączone, pod pulpitem raczej ok... Co może być,co sprawdzić? liczę na szybką odpowiedź, bo jutro trochę roboty mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Oj to robota nie na dzisiaj... trzeba pomierzyć napięcia które dochodzi na wzbudzenie do alteratora, z wyjscia alternatora tzn szczotek, później przy regulatorze styki 67 i 15, jeżeli masz oczywiście miernik a jak nie masz to jutro coś napisze bo idę spać, a co to masz za alternator z wbudowanym regulatorem(bo jak tak to co napisałem jest nieważne)czy z oddzielnym?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzysiek19    2

Alternator jest w oryginale jak wyjechał z fabryki...


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Proponowałbym wymienić regulator napięcia koszt około 15-30zł, zależy z jakiej firmy bierzesz. U mnie teraz siedzi taki jak był w 126p BIS, tam tez były altki A115. Skoro nie był ruszany to możesz się z tym pobawić, albo równie dobrze szczotki do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Z tego co zauważyłem dzisiaj było w miarę ciepło i akumulator nie padł... Jak się zrobi zimniej (wieczór) to już d*pa jasiu.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

to na pewno wina alternatora.

też tak miałem. ale dałem cały alternator do mechanika i nie powiem ci co konkretnie poszło.

prawdopodobnie na regulatorze coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marioc14
      Witam 
       
      Niedawno wymieniłem cała instalacje elektryczna w swoim Mf-ie. Po wymianie zauważyłem ze nie działa lewy kierunkowskaz oraz swiatła awaryjne. Dodam ze przed wymianą instalacji również to nie działało. Myslałem ze moze mam gdzies uszkodzone przewody ale po wymianie instalacji nadal nie działają. Mozliwe ze byłby uszkodzony przerywacz? Jezeli byłby uszkodzony to chyba nie  powinny działac kierunkowskazy z prawej strony ? Prosze o pomoc.
       
      Pozdrawiam 
      Mariusz
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam Wszystkich mam pytanie mój massey ferguson 255 posiada w skrzyni olej agrol i posiadam ciagniki rolnicze które mają zalany olej w skrzyniach hipol i pytanie kieruję do was czy mogę zmienić olej z agrol na hipol w moim fergusonie 255 bo przy przyczepach nie mogę go używać innego traktora jak tamte co są na hipolu  bo agrol jak podłączę mf 255 pod przyczepę który ma agrol a tamte mają hipol to nie mogę chyba mieszać tych olejów i nie mam możliwosći podłaczenia mf 255 pod przyczepy pytanie do was 
      1,Czy mogę mieszać hipol z agrolem ?
      2, czy mogę zmienić olej z agrol na hipol ?
    • Przez KWACOR
      Witam. Może ktoś z posiadaczy MF699 napisze mi do czego służy  1 gniazdo  po lewej stronie u góry,ponieważ przewód  od niego  idzie bezpośrednio do skrzyni  gdzie są pompy hydrauliczne .Druga sprawa  1 gniazdo po prawej stronie u góry służy do hamulców hydraulicznych przyczepy,jak to działa ?,czy hamując pedałami w ciągniku, siła hamowania przyczepy jest odpowiednio dozowana.Pozostałe gniazda są podłoczone do rozdzielacza ,którym można wykonywać inne czynności,tutaj sprawa jest jasna.

    • Przez martin68
      Witam mam pytanie przymierzam się do wymiany oleju i filtrów w skrzyni i tu moje pytanie kto zna ilość oleju potrzebną oraz lokalizację wszystkich filtrów, dwa udało mi się zlokalizować jeden z prawej strony zewnętrzny i drugi w obudowie na 3 śruby montowany, skrzynia 12+4 multipower z tego co czytałem to posiada on około 5 filtrów.
    • Przez adasko248
      Witam. Jak w temacie chodzi mi o sposób w jaki moge odblokować ten zawór gdysz nie byl uzywany on od nowosci i w tej chwili nie moge go ruszyć. Probowalem odrdzewiaczy i penetrujacych i nic. Moze macie jakis sposob lub narzedzie do wyciagniecia tego?
      Pozdrawiam.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.