Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek19

Obciązenie z c 330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Obciążenie
Krzysiek19    2

Witam :)

Mam problem z założeniem obciążenia do mf 255 z c 330... Pisałem do użytkownika celeronik, ale nie odpisał. Czy bez problemu mogę rozwiercić felgę by zamontować "obręcze"? W jaki sposób mogę założyć "talerze", bo pomysłu nie mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Doszedł kolejny problem - Ładowanie :unsure: przez dwa dni musiałem podłączać akumulator, kontrolka nie świeci, wszystkie kable przy alternatorze podłączone, pod pulpitem raczej ok... Co może być,co sprawdzić? liczę na szybką odpowiedź, bo jutro trochę roboty mam.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Oj to robota nie na dzisiaj... trzeba pomierzyć napięcia które dochodzi na wzbudzenie do alteratora, z wyjscia alternatora tzn szczotek, później przy regulatorze styki 67 i 15, jeżeli masz oczywiście miernik a jak nie masz to jutro coś napisze bo idę spać, a co to masz za alternator z wbudowanym regulatorem(bo jak tak to co napisałem jest nieważne)czy z oddzielnym?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzysiek19    2

Alternator jest w oryginale jak wyjechał z fabryki...


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Proponowałbym wymienić regulator napięcia koszt około 15-30zł, zależy z jakiej firmy bierzesz. U mnie teraz siedzi taki jak był w 126p BIS, tam tez były altki A115. Skoro nie był ruszany to możesz się z tym pobawić, albo równie dobrze szczotki do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek19    2

Z tego co zauważyłem dzisiaj było w miarę ciepło i akumulator nie padł... Jak się zrobi zimniej (wieczór) to już d*pa jasiu.


Ursus c-330 i MF 255
następca c 330 Renault Cergos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

to na pewno wina alternatora.

też tak miałem. ale dałem cały alternator do mechanika i nie powiem ci co konkretnie poszło.

prawdopodobnie na regulatorze coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.