Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artur1980    0

Witam

 

Co myślicie o tym ciągniku? Jak jest z awaryjnością np skrzynia biegów, układ hydrauliczny.? Pociągnie 3m aktywny agregat po górkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

Powinien dać radę, u mnie DX 110 ciągnie aktywny 3m, ale po płaskim i lżejszych ziemiach. Także te 30km więcej powinno dać radę spokojnie pod te górki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Jak Już to 23KM ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

artur1980    0

dx 6.50 i dx 140 mają te same typy silników i pojemność mają, turbiny ale dx 6.50 ma więcej koni. Czym to jest spowodowane, że ma większą moc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Zapewne różnica w mocy bierze się z ustawionia pompy wtryskowej ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0
(edytowany)

Mam do kupienia dx 140 z 1980 roku. Posiada on jeden WOM z tyłu a widziałem że są w innych dwa. Oznacza to, że ma on tylko jedną prędkość wałka czy jest zmienna 540 i 1000 obr/min. Jeszcze jedno pytanie. Skrzynia biegów i układ hydrauliczny jest zasilany tym samym olejem czy są oddzielne zbiorniki?

Cena tego Deutza to 33 tys. Co o tym myślicie?

Edytowano przez artur1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

w Starszych DX powinny byc 2 końcówki WOM jedna 540obr/min. druga 1000obr/min.

Skrzynia i hydraulika mają oddzielne zbiorniki

 

Na allegro znalazłem za nieco miej: http://moto.allegro.pl/deutz-fahr-dx-140-i1583327328.html

ale cóż na zdj. wygląda ładnie ale techicznie niewiadomo ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Hmm... widziałem go już wcześniej ;) cóż na zdj. wygląda na bardzo zadbany egzemplarz kabina czysta tapicerka nie poderta B)

A potrzebny Ci WOM 1000obr/min? Bo ja mam w Valmecie i wogóle nie używam tej prędkości ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

To znaczy, że on ma tylko 540obr/min? Chcę nim ciągać agregat aktywny 3m ale tam używa się chyba 540 obr? Nie wiem bo nigdy nie robiłem takim agregatem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Najwyraźniej bo jak by niebyło maszyn do których napędzania potrzebny jest WOM 1000obr/min. jest bardzo mało...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Kolego oglądałem tego Deutz-a super maszynka silnik ładnie pracuje,nie pordzewiały, opony maja jeszcze ze 60% bieżnika i chyba go wezmę. Jak u Ciebie chodzi sprzęgło lekko czy ciężko bo w tym jest dość spory opór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

No sprzęgło stawia normalny opór podobnie jak w np. Zetorze :)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Artur, którego będziesz brał? Tego z Dębicy? Też się na niego ślinię.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Kolego ja biorę tego z Jasła bo ma sprężarkę a ten z Dębicy chyba nie ma. Wcześniej miałem Renaulta bez sprężarki i nie chcieli mi zrobić pierwszego przeglądu w Polsce to teraz wolę kupić tego ze sprężarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Szczerze, to dziwię się dlaczego ten z Dębicy jeszcze tam stoi. Ze zdjęć wygląda bardzo ok, mnie sprężarka zbytnio nie potrzeba, ale skoro to problem przy rejestracji. Wolałbym model 6.50 ze względu na skrzynię. Zobaczymy, zakup planuję na październik.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Kolego a jaka jest różnica w skrzyniach w tych modelach? W 6.50 jest lepsza czy szybsza? O co chodzi? Może źle zrobiłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Kolego a jaka jest różnica w skrzyniach w tych modelach? W 6.50 jest lepsza czy szybsza? O co chodzi? Może źle zrobiłem?

 

A gdzie tam źle:) Po prostu 6.50 jest szybszy i ma więcej przełożeń. W mojej okolicy z używanych zachodnich ciągników króluje DF. i co najlepsze nie słyszałem, żeby ktoś narzekał.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0
(edytowany)

Do czego służą te dwie rączki z tyłu?

 

Posiada może ktoś katalog części, chodzi mi o cylinderek hamulcowy lewy jak go wyciągnąć. Trzeba odkręcać koło i pół ośkę czy tak się da wyjąć bo cieknie z niego olej.

post-29247-0-63099200-1305304064_thumb.jpg

Edytowano przez artur1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Koło sprzęgła jest taki zaworek który się wciska jak się nadusi sprzęgło i przewód z niego prowadzi do rozdzielacza z prawej strony. Co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0
(edytowany)

Panowie jaki olej lejecie do hydrauliki i do skrzyni do swoich DX-ów

Edytowano przez artur1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasyl69    0

Do czego służą te dwie rączki z tyłu?

 

Posiada może ktoś katalog części, chodzi mi o cylinderek hamulcowy lewy jak go wyciągnąć. Trzeba odkręcać koło i pół ośkę czy tak się da wyjąć bo cieknie z niego olej.

 

 

Kolego ja posiadam katalog do dx 140 w wersji elektronicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.