Zaloguj się, aby obserwować  
Pawel253

Fendt 936 vs. John Deere 8360R

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pawel253    0

Witam wszystkich. Od dłuższego czasu zastanawiałem się który z tych traktorów jest lepszy. Nie mówię że będę go kupował, ale może komu się to przydać lub ktoś chce poprostu wiedzieć który lepszy pod względem ogólnym. I ile takie "traktorki" obrobią Ha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Pewnie że Fendt lepszy. :) Ale ja sie tu chciałem odnieść do tego twojego " Ile te traktorki obrobią ha" ? Ile hektarów? z 700 obskoczy 936 bez problemu.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek26    4

Wypowiedz kolegi wyzej pozostawie bez komentarza... <_< Jest na forum kilka takich tematów wystarczy poszukac. ;)


sprzedam 5 działek budowlanych po 7a każda. tel 509983145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

to jak już bujamy w obłokach to i ja się wypowiem :lol:

Wolę JD dlaczego? ze względu na silnik przystosowany do pracy z dużymi obciążeniami, bez urazy ale 330KM i 7,2l <_< dużo lepiej prezentuje się 345KM(edit 360KM walnęło mi się z 345R) i 9l dodatkowo Fendt jest lżejszy i to sporo bez 2,5t z przodu niewiele zrobi. Nie bez znaczenia w JD jest rozkład masy i nacisk na osie który góruje nad Niemcem.

Ale z tej dwójki to kupił bym Case Magnum :D i jeszcze na porządny 4 belkowy agregat by starczyło B)

Tyle że ja preferuję Power Shift więc skusiłbym się na starszy model jeszcze bez adblue. :)

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Co fendt ma 360 koni nie 330 jesteś niedoinformowany koleś pusty waże 10360kg + 2,5 tony na przód i na tylne felgi. Fendt jest owiele lepszy silnik deutza skrzynia wario kabina x5 wszstko widać pod ręką a nie wialga krowa którą nie idzie nawrucić na 1ha masz tu link i sie doucz http://www.agroport.pl/showthread.php?tid=288

 

Za tą kase to lepiej 10 zetorów proximów więcej obrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wiesz czym się różni moc znamionowa od max? bo widzę że starasz się być mądry ale ci nie wyszło ;)

Jak fendt 936 ma 360KM to jd 8360R ma koni 380 a z IMP 392 B)

Fendt 10360kg +balast przód 2500t plus koła 2x1000kg to 14680kg a JD waży pusty 13t :D balast przód 1,15t na koła 2x (75+205+645kg) co daje mam razem 16t :D większa masa w tej samej robocie to mniejszy poślizg mniejszy poślizg mniej spalonego paliwa :) co do kabiny to w czym jest lepsza kabina Fendta od JD? oba mają panoramy 4 słupkowe, oba mają zintegrowana mega rozbudowane podłokietniki wszystkomające.

Co do nawrotu to do Fendta w testach DLG potrzeba lotniska :D Akurat Vario Fendta to hydraulika dopiero na maxie mechanika więc straty że ja pierdzi, JD odwrotnie mechanik wspomagany hydrauliką. W czym jest lepszy Deutz od Power Tech Plus? masz jakiś argument? także ucz się młody bo nie podałeś żadnego argumentu :o :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Słyszałem od operatora JD serii 8 że takim małym minusikiem jest długość ciągnika, ponieważ przejeżdżając przez drogę prostopadle to kabiną nie wyjedziesz na tyle żeby zobaczyć coś nie jedzie a przód ciągnika jest już na drugim końcu drogi :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kris Fendt też tak ma :lol: i każdy inny ciągnik heavy duty jakby nie patrzeć to stodoły na kołach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

FEndt może mieć max 366 ale jak by wlał płyn do kół to byśmy zobaczyli. Ale jak mam dać 1,2mln za fenda to wole 2 stx 535 koni używane więcej obrobie większa waga jeszcze raz tyle i bym latał jak głupi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

a do JD płynunie wlejesz? nie podczepisz na przedni TUZ balastu 2,5t? piszesz żeby pisać a na moje banalne pytania odpowiedzieć nie potrafisz udzielić :lol: za nowego Fendta nie kupisz STX535 bo jak nowy kosztuje ponad 300 tyś € (chyba 310 ale nie pamiętam dokładnie) to używany tani nie jest. Po za tym dlaczego porównujesz 500 konnego przegubowca do tradycyjnego 330KM ciągnika :blink: Fendta u korbanka za 160 koła już wyrwiesz ;)

Doucz się młody bo razi od ciebie brakiem wiedzy :lol:

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to jak już bujamy w obłokach to i ja się wypowiem :lol:

Wolę JD dlaczego? ze względu na silnik przystosowany do pracy z dużymi obciążeniami, bez urazy ale 330KM i 7,2l <_< dużo lepiej prezentuje się 345KM(edit 360KM walnęło mi się z 345R) i 9l dodatkowo Fendt jest lżejszy i to sporo bez 2,5t z przodu niewiele zrobi. Nie bez znaczenia w JD jest rozkład masy i nacisk na osie który góruje nad Niemcem.

 

Jak rozumiesz to, że silnik jest przystosowany do pracy z dużymi obciążeniami? Silnik ocenia się po charakterystyce, a nie na podstawie pojemności, bo może to być mylące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak chodzi mi o charakterystykę obciążeniową silnika względem zmiennego zapotrzebowania na moc w związku ze zmieniającym się obciążeniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już rozważania się tak się rozwinęły to napiszcie coś o jakimś case, claas np. xerion 3800, podajcie ich i poprzedników ceny.

 

@JanekJelonek przypuszczam, że posiadasz jakiegoś jd? Jakiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

Mi jako głowny też bardziej podchodzi Fendt. Bo jest chyba bardziej wielofunkcyjny, dobry do transportu i w polu swoje zrobi. A John Deere to taki typowy wół roboczy, ale do transportu to juz wg. mnie to już ewentualność(za ciężki). A z kombajnów co byście wybrali Fendt-a czy John Deere-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

starego :D ale nie dlatego bronię 8R ;) po prostu z technicznej strony są dwa ciągniki klasy heavy duty które leją pozostałe JD 8000 i Case Magnum :) NH w zeszłej edycji dał najkrótszy ciągnik z grupy teraz najdłuższy ale rozkład mas Magnum ma lepszy. No chyba że ktoś lubi bajery w ciągniku i ma kupę kasy to niech kupuje Fendta, JA jakbym miał "trochę więcej" ha to kupił bym Magnuma B)

Xerion to nie ta liga ;) Axion za mały no chyba że jak 900 wejdzie. Valtra to bliźniak MF Challenger to też ich braciszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Nowy fendt kosztuje 300ileś tysicy euro patrzałem na stronie fenda a używane stx dostaniesz po 550 tyś złotych więc spokojnie będą 2

 

Też chce takie obrazeki przykleje go do mojego case i do fendów znajomych .Hehe kumpel raz opowiadał jak wyciągał zimą tira i mu sie skrzynia rozleciałą w pół miał 180 i na sniegu puściła jak ciągnoł

 

TEn co miał od początku JD woli je a ten co FENDTY TO JE WoLi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Konfigurator swoją drogą a życie swoją dodatkowo nawet na stronie Korbanka jest po pokazowy 936 za 170 koła czyżby za pokaz obniżył o 130 tyś € :lol:

Dalej na moje pytanie nie odpowiedziałeś :blink:

Nie wiem gdzie ty te 300 koła znalazłeś ale na stronie Mój odnośnik

Jest konfigurator i 936 na SRC ma cenę 240 tyś € ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7
Napisano (edytowany)

takie teoretyczne tematy sa zupelnie bez sensu, zadnej nowej retoryki nie wsiosa, od merytoryki i "profesjonalizmu" niektorych czytanych wyzej postow az sie niedobrze robi, przepraszam, ale co tu wnosi link do tej naklejki? (do niej nic nie mam, poprostu groteskowa, do obsikanej marki rownież, darze ja szacunkiem). jak dla mnie temat do zamkniecia, ktos kto bedzie kupowal taki ciagnik sam dobrze wie czego mu potrzeba i sam zdecyduje a generalizowanie tak zblizonymi markami jest idiotyczne.

Edytowano przez slawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

A jak jest z komfortem w Fendt-zie, czy jest porównywalny do komfortu w John Deere? Ja słyszłem że JD to są najlepiej wykonane ciągniki. Ja jak patrzę na wnetrze JD to widać wszystko najwyższa klasa, a w Fendt tego nie widac. Czy tylko mi się wydaje że Fendt jest mniej wygodny?

Edytowano przez Pawel253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

siedzialem w 936 na pokazach i w 8r u rolnika, moim zdaniem w fendzie jest mniejsza kabina ale wszystko bardziej przejrzyscie, w JD zeby glupie swiatla wlaczyc trzeba wejsc do terminalu, tak wszystko napakowane.

 

Zreszta wszystko zalezy od tego kto nim bedzie jezdzil, jak pracownik to JD a jak wlasciciel to fendt, to moje osobiste zdanie


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

Też zauważyłem to że w Fendzie jest lepszy "dostęp" do funkcji ciągnika. Ale w 8R jest chyba mozliwość wykończenia kabiny skórą to fajnie. A który z tych ciągników ma większy uciąg? JD jest teraz mocniejszy (JD 409KM z IPM, Fendt 396KM wg. CE 97/68).

Edytowano przez Pawel253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

realny uciag ksiazkowy bedzie mial wiekszy JD z racji wyzszej sprawnosci skrzyni ale ciekaw jestem jak to bedzie wygladalo w polu, JD widzialbym bym bardziej w pracach plug, agregat, a Fendt duza beczka, gnojowica z aplikatorem, przyczepa samozbierajaca,


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1344    6

jak dla mnie gdyby kwestia finansowa nie grała roli to FENDT jest numerem jeden wśród ciągników nie ważne czy o małej mocy czy dużej. Jest to solidna i przemyślana konstrukcja dzięki czemu jest niezawodna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a możesz to rozszeżyć?

np co uważasz o butli na powietrze w seriach 700-800-900 o które pyta Hubert O. syn starego Ojdany? są przemyślane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj