Skocz do zawartości
Kizo

Kto gdzie wyruszył już w pole

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pole
Kizo    5

Witam wszystkich.

Interesuje mnie kiedy i gdzie w polsce wyruszył ktoś już w pole, bo u mnie na podlasiu to można jeszcze tylko pomażyć.

Więc tak piszcie jakie województwo i jakie prace bendę miał porównanie z pracami jakie można wykonać w tym samym czasie u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

my dzis ruszylismy, ale szyblo musielismy uciekac :(

moze jutro o ile w nocy nie doleje uda sie posiac nawoz, ale jedziemy juz na 2 duze ciagniki i z dluga lina :P nie ma co ryzykowac a siac trzeba zwlaszcza ze na jednym kawalku pszenica jakos kiepsko wyglada - jakas rzadka i mala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

To prawda mus po zimie zboża nieco poratowac nie muszę chyba pisac jak. A Yacenty nie zapomnij jeszcze o jednej rzeczy.... o aparacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorak    2

u nas (ok. 20 km od Jeleniej Góry w stronę Legnicy :) ) to jeszcze dobry tydzień o ile będzie pogoda, no może za 4-5 dni wyjedziemy z nawozami. Ale już 30 km dalej w ubiegłym tygodniu to nawóz rozrzucali a w sobotę widziałem gościa co śmigał z pługiem a obok z agragatem :( ehhhh ja jeszcze muszę czekać :( może włóka na łąki wcześniej ?? wszystko zależy od naszej pięknej matki natury :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

w Wielkopolsce:

dziś pole jest uprawione, choć nieźle popadał deszcz w sobotę ale spokojnie można uprawać. Jutro nawozy rozsiać i można myśleć o siewie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

co do pogody polecam meteo.icm.edu.pl

albo onet ale u nich to tak ogolnie tylko

 

ojciec pojechal o 4 siac nawoz - nasypal 300kg

i mowi ze juz widzial jak odkopuja ciagnik - udalo sie ze sam wyjechal ale co teraz z polem - koleiny na pol metra :)

i to w jednym miejscu w ktorym by sie w zyciu nie spodziewal, grunt ze sie udalo, ze jednak przedni naped dziala jak trzeba :P

 

pozdrawiam i zycze jak najlepszej pogody (u nas znow leje)

YacentY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Ja dzisiaj zrobiłem próbe jak pojechałem 360 po bele sianokiszonki to pomyślałem zobacze jak jest na polu i zjechałem z trawy na zaorane no i niestety nie dałem rady wyjechać do tyłu potrzebna była pomoc 330

 

Nie wiem czy do świąt wyrósze w pole pasowałoby troszke po przenicy saletry posypać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Yacenty szkoda że się udało byly by fotki do Agromechaniki jak twojego ojca wydzierasz :D i =D :D i =D :D i =D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

heh moglo by byc zabawnie ale mnie w domu nie ma :P

teraz jestem tak zajechany ze siedze non stop we Wrocku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

No u mnie znowu pada :( Chyba w tym tygodniu nie wyjade. Ale narazie nowe oponki do zetorka się szykują :) w piątek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

u mnie wszystko posiane :P ojciec dzis na rzepaku dosiewal recznie :P

jutro wyjezdzamy z agregatem i jak da rade wieczorem siejemy jeczmien o ile pogoda pozwoli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Ja w tym roku niestety :( :( :( musze jescze nawozy kosem siać :( i mi z tym dłuższzzzzzzą chwile zejdzie więc o sianiu zboża jescze nawet nie myśle :( Ale tylko jeczmeń mam do zasiania bo jarej pszenicy nie sieje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Ja mam siać pszenżyto wczoraj spróbowałem wjechać i nic z tego , nie wiem czy do świąt da rade wjechać o burakach nie ma co marzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitras    17

Jestem z podlasia i w moim regionie oruszeniu w pole to można tylko pomażyć.,ale jak słoneczko poswieci to może z tydzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

my wjechalismy dzis agregatem ale kupa wyszla, moze w sobote a moze w niedziele uda sie w koncu posiac jeczmien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

no u nas już zaczynają wyjeżdzać w pole, w sąsiedniej wiosce to dziś jeden bronowała 2 kawałki i nawet całkiem nieżle mu to szło. No a w mojej wiosce to tylko jak narazie jeden badylarz wyjechał w pole i zasiał rzodkiewke a reszta jeszcze się nie rusza :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek86    0

my dzisiaj chcielismy wywiesc obornik na pole bo w nocy troche pod marzlo i skonczylo sie na tym ze ursus poprostu sie zakopal gdyby nie lina i sasiada ursus1014 to stali bysmy ursuskiem do prawdziwej wiosny a dodam ze nawozy pod ozime rozsiane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

u nas sie udalo, 4.5ha posiane i przygotowane pod 4.5 kolejne - pole jak szachwnica, ale nie ma na co czekac i jedziemy siac jutro :P

reszte sie dosieje kiedys tam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz S    0

U nas rozsialiśmy dzisiaj z ojcem nawóz na pszenżyto, ale uwaga ręką. Ale na 1,4 ha można sobie pohasać. Okropnie mokro mamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

Ja wczoraj wyjechałem orać poplon bo mam 10 ha ale lipa :( jeszcze za mokro, w sobote znów proba bo słoneczko ładnie świeci - zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    0

Dzisiaj próbowałem posiać saletre po ozimym, bo akurat był przymrozek.

Pojechałem po 5 i jeden kawałek ok. 1,2 ha poszło ładnie, na drugim (6ha) podjechałem z 300m i niestety trzeba było przeprosić line i odczepić Zetora 8145 od przyczepy aby wyciągnąć U 3512 z rozsiewaczem. Potem posiałem tylko górke(1ha),

reszta musi czekać lepszych czasów. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

jeczmien posiany :P

zostalo jakies 0.5ha ale to sie dosieje kiedys przy okazji :P

teraz remont siewnika do burakow i jedziemy z koksem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

No i w podlaskim się coś zaczyna dziać, zwłaszcza ci co mają trawy to wyruszyli z rozsiewaczami i "straszą" azotem trawkę. Dla mnie się udało zaorać wczoraj ok. 2,5 ha trawy a dzisiaj agregatem pochodzić orane po kukurydzy gdzie następnie zostala wylana gnojowica w niewielkiej ilości i ponownie agregat. Mieliśmy nadzieję że może pod wieczór się uda na tym polu wyruszyć z siewem pszenicy ale trzeba poczekać do poniedziałku jak owszem wcześniej nie na pada deszczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ja dzisiaj pojawiłem się na polu z obornikiem nawet po pryzmie buraków nie lgnołem , może w tym tygodniu posieje na przenice saletre i spróbuje pszenżyto posiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×