Skocz do zawartości
Grzesiek10314

Luz zaworowy w silniku MWM TD226-4

Polecane posty

Witam.

Potrzebuję informacji ile powinien wynosić luz zaworowy w silniku MWM TD 226-4(Renault 103.14). Może ktoś z was posiada te informacje? Jeśli tak to bardzo bym prosił o te informacje bo to bardzo pilna sprawa! Prosiłbym aby przy tych wartościach było napisane dla którego to zaworu czy ssącego czy wydechowego!

Z góry dziękuję za wszystkie informacje! Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Zazwyczaj ustawia się tak:

 

dolotowe - 0,2mm

wydechowe - 0,3mm


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piciaj    31

a wie ktos jaka wartosc luzow zaworowych jest dla silnika mwm D226-6 w reni 120.54, bo chyba czeka mnie regulacja bo na jednym garze puka w filtr, :mellow: .bardzo pilne


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Ustaw tak jak napisałem wyżej i ma być dobrze.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

miała przestawiony zaplon a oni(czytaj,mechanicy handlarza) "regulowali" luzy zaworowe, :blink: dzieki koego za pomoc :) jeszcze jedno pytanie jaka jest kolejnosc zaplonu w tym 6 cylindrowcu????? juz wiem jest napisany po stronie pompy wtryskowej na odlewie silnika za belka ;)

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dzejms281
      Witam, podnośnik nie działa tylko przyciskami z błotników można podnosic. co to może być??
    • Przez V12
      Witam
      Nie wiem co dalej robic z tym gratem
      Uszczelniacze wałków sprzegłowych były przed sezonem założone oryginały , Dalej teci olej na sprzęgło , nie są to duże ilości , jak popracuje cały dzień to potem przez noc wyleci może objętość nakręki od butelki oleju .
      Czy może byc tak że wałki mają mikro wżery albo nie równości ??? A może już po pewnie ponad 10 tys mth mają jakiś luzy i straciły wspoł osiowść albo dostały bicia ?? 
      NIe jest to olej z silnika bo wymieniłem i w silniku jest czysty a z zawleczki leci brudny olej jak by pomieszany z pyłem z tarcz sprzegłowych 
       
    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Byłem dzisiaj na przeglądzie no i tam pan pytał mnie ile on km( Renault). No i ja odpowiadam 65. Gościu mi mówi że 65 ale kW. Patrząc po danych technicznych wskazuje że ma 65km. Kto wie niech mi powie bo mam mętlik w głowie. Pozdrawiam
    • Przez razmus22
      Witam a moim aresie zapalila sie kontrolka akumolatora z puorunem czy strzałka. I przestal ciągnąć do przodu i tylu dopuki nie ostygl, gdzie jest przyczyna? 
    • Przez TeamYamz
      witam czy ciągniki renault 110itp... posiadają zalerzny wom?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.