Skocz do zawartości
ziarko

Podnośnik w Reni 68-12 RS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ziarko    0

Witam!

Może ktoś poradzi czy warto remontować, czy poczekać na poważną awarię.

Podnośnik podnosi dobrze i dość szybko nawet na małych obrotach, ale jak podniesie to co 8 - 10 sekund podrywa do góry bo opada, nawet z niezbyt ciężkim narzędziem np. pług trzyskibowy. Po zgaszeniu też po upływie 10-15 sekund narzędzie zawieszone na TUZie opada.

Nie mam dużo pola ale oddalone od siebie o 15 km i często trzeba transportować jakieś narzędzie na tuzie, a w transporcie jest bardzo wkurzające jak co chwilę podskakuje podnośnik.

Może ktoś wspomoże radą, może ktoś regenerował podnośnik.

- Czy ciężko dostać się do elementów odpowiedzialnych za utrzymanie podniesionego narzędzia

- Czy bez podnoszenia tyłu kabiny się obędzie? (bo moja już nie jest w najlepszej kondycji i gdybym chciał ją zdemontować to później byłby problem z poskładaniem)

- Czy jest problem z częściami tj. uszczelniacze czy co tam idzie, a może pasują z jakiegoś popularnego ciągnika

A może poprostu "ten typ tak ma" i naprawa niewiele pomoże?

Bardzo proszę o wszelkie sugestie i rady dotyczące podnośnika.

Pozdrawiam i dziękuję z góry (jak mało który) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
puszkin10    0

Witam!

Może ktoś poradzi czy warto remontować, czy poczekać na poważną awarię.

Podnośnik podnosi dobrze i dość szybko nawet na małych obrotach, ale jak podniesie to co 8 - 10 sekund podrywa do góry bo opada, nawet z niezbyt ciężkim narzędziem np. pług trzyskibowy. Po zgaszeniu też po upływie 10-15 sekund narzędzie zawieszone na TUZie opada.

Nie mam dużo pola ale oddalone od siebie o 15 km i często trzeba transportować jakieś narzędzie na tuzie, a w transporcie jest bardzo wkurzające jak co chwilę podskakuje podnośnik.

Może ktoś wspomoże radą, może ktoś regenerował podnośnik.

- Czy ciężko dostać się do elementów odpowiedzialnych za utrzymanie podniesionego narzędzia

- Czy bez podnoszenia tyłu kabiny się obędzie? (bo moja już nie jest w najlepszej kondycji i gdybym chciał ją zdemontować to później byłby problem z poskładaniem)

- Czy jest problem z częściami tj. uszczelniacze czy co tam idzie, a może pasują z jakiegoś popularnego ciągnika

A może poprostu "ten typ tak ma" i naprawa niewiele pomoże?

Bardzo proszę o wszelkie sugestie i rady dotyczące podnośnika.

Pozdrawiam i dziękuję z góry (jak mało który) ;)

 

Witaj

Ja mam RENAULT 68.14RS i u mnie podnosnik też podrywał dośc często lecz wymieniłem pompę hydrauliczną i jeszcze nie miałem okazji

sprawdzic czy będzie ok.Jak wypróbuje to na pewno napisze.A tak po za tematem to twoja do ilu obrotów sie kręci?

Sory za poprzedni wpis poprostu nie wiedziałem jak odpisac ponieważ nowicjusz ze mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    39

Podejrzewam po objawach że padło uszczelnienie tłoka w siłowniku podnoszenia (częsta awaria) niestety w renówkach siłownik jest w środku pod pokrywą więc konieczne jest jej zdjęcie a co za tym idzie bez zdjęcia kabiny to jest niewykonalne Jeśli masz silowniki wspomagające to one również mogą przepuszczać więc musisz się zdecydować robić czy nie bo można tak jeździć ale bedzie stopniowo coraz gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luckywasak    15

U mnie w 6114 też szarpie. Nie zawsze. Jak jest nieco mniej oleju to potrafi zacząć szarpać i później szarpie nawet jak się go doleje. Więc trzeba trzymać zawsze górny poziom. A to jest trudne z powodu wycieków na czopach ramion podnośnika i czasami na wałku. Więc przede wszystkim szykuje się uszczelnienie skrzyni. Ale zastanawiam się czy czepiać się tłoka. A może rozdzielacza?? (Pompa z całą pewnością jest sprawna)

Dodam jeszcze, że wtedy kiedy podnośnik nie szarpie, można zostawić podniesiony na całą noc z obciążnikiem ok. 1200 kg (specjalnie zrobiony z betonu do pracy z ładowaczem) i w tej pozycji będzie czekał cierpliwie aż do następnego odpalenia. Nie opada w ogóle. A wtedy kiedy szarpie, wystarczy na chwilę zgasić i momentalnie opada. Opada też podczas operowania ładowaczem.

Dosyć skuteczną metodą na nieprzyjemne szarpanie jest przestawienie tylnej dźwigni (od regulacji siłowej) nieco do tyłu (mniej więcej na 4), wtedy reakcja jest wolniejsza i nie rzuca całym ciągnikiem. Ale za to musi dłużej pompować - obciążenie łatwo zauważyć chociażby po pracy silnika i jego głosie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez BartekCiszek
      Witam mam problem a mianowice mam renault 103.54 i licznik elektryczny nie dziala sprawdzalem kostke i okazuje sie ze nie ma pradu w wszystkich stykach  prosze o pomoc z gory dziekuje 
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.