Skocz do zawartości
zetorcrystal

gdzie on sie zatarł?? ursus 1222

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Witam sprawa wygłąda tak. Silnik trzyma ciśnienie 7 at na 1000 obr. Zapaliłem go rano chwile pochodził(siedziałem w środku obserwowałem wskażniki) po chwili obrotomierz zaczął skakać. Dodałem trochę gazu i spowrotem wróciłem do 1000 obr. Po chwili silnik w jednym momencie stanął (szybciej niż przy gaszeniu). Na moje silnik sie zatarł... przypuszczam że nie na wale bo wziąłem śrubokręt i przez te okienko mogę przekręcić o jakies 2 minimerty... czyżby na tłoku ?? pomóżcie


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Moja czarodziejska kula pokazuje ze na tloku.

 

Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz, a my na odleglosc na pewno nie pomozemy za duzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

U mnie tak się stało w zetorze 7245 to wtedy pękła tulej i tłok i korbowód się zablokował i się zgoł a poza tym nic się więcej nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    75

a te ciśnienie to skąd ma takie :blink: może za to stanął pompa postawiła się :lol:

 

nie mógł się zatrzeć jak go zapaliłeś na chwilę przecież nawet nie miał kiedy się rozgrzać. A rozrusznikiem kręciłeś :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Takie gdybanie do niczego nie prowadzi, zdejmij miskę to zobaczysz co jest sztywne, ale rzeczywiście coś za duże to ciśnienie, zawsze takie było, bo jak nie to panewki się porozwiarstwiały


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Ja bym powiedział ze coś wpadło może zawór się urwał może coś się ubiło pękło i się przyblokowało ja bym proponował na dzieńdoberek głowice ściągnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby to ten silnik który kupiłeś?

nie to ta szóstka bez przodu :)


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Żeby się zawór urwał to by stukało a niby co miało by wpaść przez tak mały otwór nawet żeby co wpadło nie dało by rady zablokować tak na sztywno

Najpierw odkręć miskę olejowo najłatwiej najszybciej i najtaniej

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zatarty na 1 korbie ... poprostu gość który składał nie przepłukał wału korbowego i kanałów w bloku po szlifie...


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez mateunia19
      Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.
      czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.
      Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???
      dzięki za rady....
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.