Skocz do zawartości
zetorcrystal

gdzie on sie zatarł?? ursus 1222

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Witam sprawa wygłąda tak. Silnik trzyma ciśnienie 7 at na 1000 obr. Zapaliłem go rano chwile pochodził(siedziałem w środku obserwowałem wskażniki) po chwili obrotomierz zaczął skakać. Dodałem trochę gazu i spowrotem wróciłem do 1000 obr. Po chwili silnik w jednym momencie stanął (szybciej niż przy gaszeniu). Na moje silnik sie zatarł... przypuszczam że nie na wale bo wziąłem śrubokręt i przez te okienko mogę przekręcić o jakies 2 minimerty... czyżby na tłoku ?? pomóżcie


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Moja czarodziejska kula pokazuje ze na tloku.

 

Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz, a my na odleglosc na pewno nie pomozemy za duzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

U mnie tak się stało w zetorze 7245 to wtedy pękła tulej i tłok i korbowód się zablokował i się zgoł a poza tym nic się więcej nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    80

a te ciśnienie to skąd ma takie :blink: może za to stanął pompa postawiła się :lol:

 

nie mógł się zatrzeć jak go zapaliłeś na chwilę przecież nawet nie miał kiedy się rozgrzać. A rozrusznikiem kręciłeś :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Takie gdybanie do niczego nie prowadzi, zdejmij miskę to zobaczysz co jest sztywne, ale rzeczywiście coś za duże to ciśnienie, zawsze takie było, bo jak nie to panewki się porozwiarstwiały


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Ja bym powiedział ze coś wpadło może zawór się urwał może coś się ubiło pękło i się przyblokowało ja bym proponował na dzieńdoberek głowice ściągnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby to ten silnik który kupiłeś?

nie to ta szóstka bez przodu :)


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Żeby się zawór urwał to by stukało a niby co miało by wpaść przez tak mały otwór nawet żeby co wpadło nie dało by rady zablokować tak na sztywno

Najpierw odkręć miskę olejowo najłatwiej najszybciej i najtaniej

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zatarty na 1 korbie ... poprostu gość który składał nie przepłukał wału korbowego i kanałów w bloku po szlifie...


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
    • Przez Farmoslaw
      Mam problem z silnikiem w 1224. Po generalnym remoncie - wał, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, głowica zawory - nie mogę poradzić sobie z zacierającymi się zaworami ssącymi.
      Już 4 razy rozbierałem górę silnika. Schemat awarii jest zawsze taki sam. Po przepracowaniu kilku godzin zaciera się zawór ssący na drugim albo czwartym cylindrze przez co wygina się laska popychacza i zgina zawór po uderzeniu tłoka. Na reszcie tłoków delikatnie odznaczają się zawory dolotowe co świadczy o tym że też mogą się zacierać. Winą obarczałem prawdopodobnie kiepskiej jakości zawory i prowadnice których użył zakład regenerujący głowice. Po zawiezieniu głowicy do renomowanej firmy potwierdzili że głowica jest fatalnie naprawiona. Źle osadzono zawory w gniazdach i źle doszlifowano prowadnice. Wczoraj złożyłem silnik ponownie. wyregulowałem luzy zaworowe (0,3 mm) sprawdziłem smarowanie itp. Po odpaleniu silnik pracował idealnie. Zero stukania pukania czy innych dziwnych odgłosów. Uruchamia się "na dotyk", nie kopci i nie grzeje się (utrzymuje temperaturę około 70-75 C). Po kilku przepracowanych godzinach znowu pojawiło się "cufanie" w filtr powietrza co świadczyło by o niedomykaniu się zaworu..... . Boję się że kolejny raz któryś zawór się zatrze. 
      W silniku wymieniono tuleje i tłoki, wał po szlifie, nowy wałek rozrządu. Uprzedzając pytanie - wszystko złożone na znaki jak w fabryce.
      Ma ktoś pomysł co może być przyczyną zacierania się zaworów?
      Byłbym wdzięczny jeśli ma ktoś wiedzę na temat faz rozrządu w tym silniku. Chodzi mi o dokładne parametry kątów wyprzedzenia otwarcia zaworów itp. Może tu jest gdzieś błąd. Czytałem że zdarzają się problemy po wymianie wałka i nie wszystkie będą działać po ustawieniu kół zębatych na znaki fabryczne. Może sam wałek jest kiepski i pod wpływem temperatury coś się z nim dzieje? Dziwne jest to że problem pojawia się dopiero po kliku godzinach pracy ciągnika.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      ..
    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.