Skocz do zawartości
zetorcrystal

gdzie on sie zatarł?? ursus 1222

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Witam sprawa wygłąda tak. Silnik trzyma ciśnienie 7 at na 1000 obr. Zapaliłem go rano chwile pochodził(siedziałem w środku obserwowałem wskażniki) po chwili obrotomierz zaczął skakać. Dodałem trochę gazu i spowrotem wróciłem do 1000 obr. Po chwili silnik w jednym momencie stanął (szybciej niż przy gaszeniu). Na moje silnik sie zatarł... przypuszczam że nie na wale bo wziąłem śrubokręt i przez te okienko mogę przekręcić o jakies 2 minimerty... czyżby na tłoku ?? pomóżcie


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Moja czarodziejska kula pokazuje ze na tloku.

 

Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz, a my na odleglosc na pewno nie pomozemy za duzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

U mnie tak się stało w zetorze 7245 to wtedy pękła tulej i tłok i korbowód się zablokował i się zgoł a poza tym nic się więcej nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    87

a te ciśnienie to skąd ma takie :blink: może za to stanął pompa postawiła się :lol:

 

nie mógł się zatrzeć jak go zapaliłeś na chwilę przecież nawet nie miał kiedy się rozgrzać. A rozrusznikiem kręciłeś :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu taki kołchoźnik go nam składał i tak ustawił.


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Takie gdybanie do niczego nie prowadzi, zdejmij miskę to zobaczysz co jest sztywne, ale rzeczywiście coś za duże to ciśnienie, zawsze takie było, bo jak nie to panewki się porozwiarstwiały


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Ja bym powiedział ze coś wpadło może zawór się urwał może coś się ubiło pękło i się przyblokowało ja bym proponował na dzieńdoberek głowice ściągnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby to ten silnik który kupiłeś?

nie to ta szóstka bez przodu :)


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8
(edytowany)

Żeby się zawór urwał to by stukało a niby co miało by wpaść przez tak mały otwór nawet żeby co wpadło nie dało by rady zablokować tak na sztywno

Najpierw odkręć miskę olejowo najłatwiej najszybciej i najtaniej

Edytowano przez Duzy1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zatarty na 1 korbie ... poprostu gość który składał nie przepłukał wału korbowego i kanałów w bloku po szlifie...


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
    • Przez gacki12
      próbujemy siciagaczem naprężamy i uderzamy i nie chce zejsci
    • Przez Godlech912
      Mam dziwny problem z moim Ursusem 912! Po odpaleniu silnik chodzi równo, w miarę cicho i ma odpowiednią moc! Jednak gdy temperatura wody przekroczy 60 stopni zaczyna się dziać coś dziwnego! Silnik traci moc i zaczyna coś walić. Na wysokich obrotach to aż nie idzie w kabinie wytrzymać! Po zgaszeniu gdy temperatura wody opadnie do 50 stopni wszystko wraca do normy ale tylko na chwile. Ursus 2 lata temu dostał nowy wał bo poprzedni pękł, nowe tuleje i tłoki! Ciśnienie ma 5 a pompa była oddawana 2 lata do zrobienia! Pomocy! Co to może być ???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.