Skocz do zawartości
greg93

John Deere 6420

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
john

greg93    4

Hej mam problem jaki pług wybrać do 6420 ponieważ ma gumy 520 z tyłu :P polskie pługi jakieś może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


katator    115
jakbys miał 600mm z tyłu to byłby problem a to żaden problem...

dokładnie.

znajomy ma agrotrona 150 z oponkami 580 z tyłu i pług 5x40 i problem z orką jest.

 

do szerokości 40 cm pługa ??

jak się boisz, że się będzie żle orało to kup pług 4x50

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6420    0
dokładnie.

znajomy ma agrotrona 150 z oponkami 580 z tyłu i pług 5x40 i problem z orką jest.

 

 

jak się boisz, że się będzie żle orało to kup pług 4x50

pozdrawiam

ja też mam takie buty ale vogiel not 4-950 i heja kryje pięknie rozstaw na 40 z tym ze troche górki i głeboka orka bo pod warzywkw :rolleyes:

Ten post edytował robertbara Dzisiaj, 20:46

Powód Edycji: błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robertbara    57

Ja mam oponki 540 i nic nie przeszkadza w orce skibą 50 cm, nawet 600 mogłby być. Jeśli masz 520 to na skibę 40 cm powinno być dobrze.

 

Rozważ jednak 50cm -całkiem inna jakość pracy :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Maweric82    0

my mamy JD 6420 na oponach 520 z przodu i 600m z tyłu dość pokazne lacki jak na ten model ale diler doradził nam żeby kupić pług Kvernelanda AB 100,ma 4 skiby na resorze jest to zwykły zagonowy pług z regulacją orki od 25 cm do 50 i musze powiedzieć że naprawdę piękni orze a jak się ustawi na 50 cm to orka wychodzi jak na stole, polecam choc cena nie jest taka tania a mianowicie daliśmy za niego 21 tyś brutto ale jestem z niego zadowolony i zaorałem nim już 300 ha i dopiero wymieniłem deski,polecam wat zastanowienia się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6420    0
my mamy JD 6420 na oponach 520 z przodu i 600m z tyłu dość pokazne lacki jak na ten model ale diler doradził nam żeby kupić pług Kvernelanda AB 100,ma 4 skiby na resorze jest to zwykły zagonowy pług z regulacją orki od 25 cm do 50 i musze powiedzieć że naprawdę piękni orze a jak się ustawi na 50 cm to orka wychodzi jak na stole, polecam choc cena nie jest taka tania a mianowicie daliśmy za niego 21 tyś brutto ale jestem z niego zadowolony i zaorałem nim już 300 ha i dopiero wymieniłem deski,polecam wat zastanowienia się

Niewiem jak wy orzecie ale mój 6420 z 4 obrotem cieszko sobie radzi :angry: pasował by conajmniej 6520 ale już nie inwestuje w rolnictwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


katator    115
A co jak traktor z tyłu ma 710mm to jaki pług do takich opon.

przy taki rozmiarze opon to już moż na myśleć nad pługiem typu on-land

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzozak2    236

mozna ale 710 jeszcze sie miesci w bruzde bez wiekszych problemow przy plugach z duzymi odkladniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marecki    0

new holland z moich fotek jeden ma 650mm a drugi 710mm i ten na 710 orze zwykłym 6 skibowym. Co mi powiecie na ten temat czy jest możliwa prawidłowa orka z takimi oponami czy po prostu gniecie ziemie już zaoraną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

greg93    4
Niewiem jak wy orzecie ale mój 6420 z 4 obrotem cieszko sobie radzi :angry: pasował by conajmniej 6520 ale już nie inwestuje w rolnictwo

A gdzieś piasłeś że jesteś zadowolony :lol: fakt ten ciągnik ma coś nie tak z mocą bo jest zabezpieczony przed przeciążeniem ps. jakim pługiem i na jakim biegu orałeś i jakie masz opony w nim??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

michalik    12

Mysle ze obrotówka 4*40 starczy do tego ciagnika w zupelnosci. Ale nie kupuj ppolskiego pługa, pomysl nad Kvernelandem, kuhnem, overumem ale nie ma co przesadzac z 4*50 wtedy moze stekac w koncu to tylko czwórka a nie szóstka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mav    1
new holland z moich fotek jeden ma 650mm a drugi 710mm i ten na 710 orze zwykłym 6 skibowym. Co mi powiecie na ten temat czy jest możliwa prawidłowa orka z takimi oponami czy po prostu gniecie ziemie już zaoraną.

 

 

nie ma problemu z orką na 710 o zwykłym profilu, Ja mam u siebie 650 o profilu 85 czyli szerokość całkowita opony taka sama jak w 710/70 i mieszczą się w bruździe po pługu który jest rozstawiony na coś w okolicach 46-8cm(?) i myśle że na upartego przy rozstawieniu na 56cm i 800tki weszły by w bruzde.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marecki    0
nie ma problemu z orką na 710 o zwykłym profilu, Ja mam u siebie 650 o profilu 85 czyli szerokość całkowita opony taka sama jak w 710/70 i mieszczą się w bruździe po pługu który jest rozstawiony na coś w okolicach 46-8cm(?) i myśle że na upartego przy rozstawieniu na 56cm i 800tki weszły by w bruzde.

Myśle że troche się mulisz. Bo gdy masz oponę 650/85 to nie to samo co 710/70 bo według mnie 85 oznacza ze wysokość opony to 85% szerokośći opony to właśnie profil. Profil to wysokość opony a nie szerokość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

michalik    12

Polskiego pługa sie ni opłaca kupowac po kilku latach uzytkowania odkładnie do wyrzucenia a po za tym ceny dlut sa podobne mam malo ziemi a tez we wniosku zlozylem o kvernelanda polskie pługi stanowczo odradzam. Wole dac dwa razy wiecej ale potem miec spokuj z czesciami. Jakosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mav    1
Myśle że troche się mulisz. Bo gdy masz oponę 650/85 to nie to samo co 710/70 bo według mnie 85 oznacza ze wysokość opony to 85% szerokośći opony to właśnie profil. Profil to wysokość opony a nie szerokość.

 

co do regułki co to jest profil opony masz racje, ale co do szerokości całkowitej nie..

 

idź i zmierz opony jak będziesz miał okazje:) ja już to robiłem kilka razy..

 

wyższy profil daje efekt w postaci tego że balon jest szerszy od bieżnika. Nie mam tego jak pokazać.... ale tak jest.

Wygląda to tak jak by ktoś zrobił węższy bieżnik od opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

greg93    4

Wiesz ja mam unie z 81 roku i jeszcze odkładnie nie zmieniane ma dobre. Rozumiem że te inne rzemiosła to nie to ;) to jaki AB 100 bierzesz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

michalik    12

Dobra dobra u nas gosciu kupil tura i ma go 8 lat 5 skibowego i odkladnie na zlom mozna wyrzucic a ma niecale 50 ha ornej. Ja mam unie z 80 roku odkladnie terz juz nie pierwsze a sasiad ma kvernelanda 3 skiby ma go 3 lata a ziemi 100ha do orania i mysle ze jest roznica w wycieraniu sie odkładni i zabezpiezenia kverneland ma lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marecki    0
co do regułki co to jest profil opony masz racje, ale co do szerokości całkowitej nie..

 

idź i zmierz opony jak będziesz miał okazje:) ja już to robiłem kilka razy..

 

wyższy profil daje efekt w postaci tego że balon jest szerszy od bieżnika. Nie mam tego jak pokazać.... ale tak jest.

Wygląda to tak jak by ktoś zrobił węższy bieżnik od opony.

Taki efek możesz uzyskać w każdej oponie jak jest za mało powietrza albo mocno obciążona. 650 to szerokość protektora a nie balonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mav    1
Taki efek możesz uzyskać w każdej oponie jak jest za mało powietrza albo mocno obciążona. 650 to szerokość protektora a nie balonu.

 

 

nabij max powietrza do 650/85 czyli 2,5 bara żeby nie było że jest mało powietrza i zmierz ;)

szerokość opony to nie szerokość bieżnika...

 

co tu więcej dyskutować, już nie jeden sie upierał że tak nie jest. Z tąd moje doświadczenie w pomiarach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marecki    0
nabij max powietrza do 650/85 czyli 2,5 bara żeby nie było że jest mało powietrza i zmierz ;)

szerokość opony to nie szerokość bieżnika...

 

co tu więcej dyskutować, już nie jeden sie upierał że tak nie jest. Z tąd moje doświadczenie w pomiarach :)

Jeszcze jedno pytanie w którym miejscu mieżysz tą oponę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×