greg93

John Deere 6420

Polecane posty

greg93    4

Hej mam problem jaki pług wybrać do 6420 ponieważ ma gumy 520 z tyłu :P polskie pługi jakieś może


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

jakbys miał 600mm z tyłu to byłby problem a to żaden problem... :P


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473
jakbys miał 600mm z tyłu to byłby problem a to żaden problem...

dokładnie.

znajomy ma agrotrona 150 z oponkami 580 z tyłu i pług 5x40 i problem z orką jest.

 

do szerokości 40 cm pługa ??

jak się boisz, że się będzie żle orało to kup pług 4x50

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6420    0
dokładnie.

znajomy ma agrotrona 150 z oponkami 580 z tyłu i pług 5x40 i problem z orką jest.

 

 

jak się boisz, że się będzie żle orało to kup pług 4x50

pozdrawiam

ja też mam takie buty ale vogiel not 4-950 i heja kryje pięknie rozstaw na 40 z tym ze troche górki i głeboka orka bo pod warzywkw :rolleyes:

Ten post edytował robertbara Dzisiaj, 20:46

Powód Edycji: błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Ja mam oponki 540 i nic nie przeszkadza w orce skibą 50 cm, nawet 600 mogłby być. Jeśli masz 520 to na skibę 40 cm powinno być dobrze.

 

Rozważ jednak 50cm -całkiem inna jakość pracy :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maweric82    0

my mamy JD 6420 na oponach 520 z przodu i 600m z tyłu dość pokazne lacki jak na ten model ale diler doradził nam żeby kupić pług Kvernelanda AB 100,ma 4 skiby na resorze jest to zwykły zagonowy pług z regulacją orki od 25 cm do 50 i musze powiedzieć że naprawdę piękni orze a jak się ustawi na 50 cm to orka wychodzi jak na stole, polecam choc cena nie jest taka tania a mianowicie daliśmy za niego 21 tyś brutto ale jestem z niego zadowolony i zaorałem nim już 300 ha i dopiero wymieniłem deski,polecam wat zastanowienia się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6420    0
my mamy JD 6420 na oponach 520 z przodu i 600m z tyłu dość pokazne lacki jak na ten model ale diler doradził nam żeby kupić pług Kvernelanda AB 100,ma 4 skiby na resorze jest to zwykły zagonowy pług z regulacją orki od 25 cm do 50 i musze powiedzieć że naprawdę piękni orze a jak się ustawi na 50 cm to orka wychodzi jak na stole, polecam choc cena nie jest taka tania a mianowicie daliśmy za niego 21 tyś brutto ale jestem z niego zadowolony i zaorałem nim już 300 ha i dopiero wymieniłem deski,polecam wat zastanowienia się

Niewiem jak wy orzecie ale mój 6420 z 4 obrotem cieszko sobie radzi :angry: pasował by conajmniej 6520 ale już nie inwestuje w rolnictwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    1

A co jak traktor z tyłu ma 710mm to jaki pług do takich opon.


<blockquote>
</blockquote>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473
A co jak traktor z tyłu ma 710mm to jaki pług do takich opon.

przy taki rozmiarze opon to już moż na myśleć nad pługiem typu on-land

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

mozna ale 710 jeszcze sie miesci w bruzde bez wiekszych problemow przy plugach z duzymi odkladniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    1

new holland z moich fotek jeden ma 650mm a drugi 710mm i ten na 710 orze zwykłym 6 skibowym. Co mi powiecie na ten temat czy jest możliwa prawidłowa orka z takimi oponami czy po prostu gniecie ziemie już zaoraną.


<blockquote>
</blockquote>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4
Niewiem jak wy orzecie ale mój 6420 z 4 obrotem cieszko sobie radzi :angry: pasował by conajmniej 6520 ale już nie inwestuje w rolnictwo

A gdzieś piasłeś że jesteś zadowolony :lol: fakt ten ciągnik ma coś nie tak z mocą bo jest zabezpieczony przed przeciążeniem ps. jakim pługiem i na jakim biegu orałeś i jakie masz opony w nim??


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    17

Mysle ze obrotówka 4*40 starczy do tego ciagnika w zupelnosci. Ale nie kupuj ppolskiego pługa, pomysl nad Kvernelandem, kuhnem, overumem ale nie ma co przesadzac z 4*50 wtedy moze stekac w koncu to tylko czwórka a nie szóstka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1
new holland z moich fotek jeden ma 650mm a drugi 710mm i ten na 710 orze zwykłym 6 skibowym. Co mi powiecie na ten temat czy jest możliwa prawidłowa orka z takimi oponami czy po prostu gniecie ziemie już zaoraną.

 

 

nie ma problemu z orką na 710 o zwykłym profilu, Ja mam u siebie 650 o profilu 85 czyli szerokość całkowita opony taka sama jak w 710/70 i mieszczą się w bruździe po pługu który jest rozstawiony na coś w okolicach 46-8cm(?) i myśle że na upartego przy rozstawieniu na 56cm i 800tki weszły by w bruzde.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    1
nie ma problemu z orką na 710 o zwykłym profilu, Ja mam u siebie 650 o profilu 85 czyli szerokość całkowita opony taka sama jak w 710/70 i mieszczą się w bruździe po pługu który jest rozstawiony na coś w okolicach 46-8cm(?) i myśle że na upartego przy rozstawieniu na 56cm i 800tki weszły by w bruzde.

Myśle że troche się mulisz. Bo gdy masz oponę 650/85 to nie to samo co 710/70 bo według mnie 85 oznacza ze wysokość opony to 85% szerokośći opony to właśnie profil. Profil to wysokość opony a nie szerokość.


<blockquote>
</blockquote>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    17

Polskiego pługa sie ni opłaca kupowac po kilku latach uzytkowania odkładnie do wyrzucenia a po za tym ceny dlut sa podobne mam malo ziemi a tez we wniosku zlozylem o kvernelanda polskie pługi stanowczo odradzam. Wole dac dwa razy wiecej ale potem miec spokuj z czesciami. Jakosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1
Myśle że troche się mulisz. Bo gdy masz oponę 650/85 to nie to samo co 710/70 bo według mnie 85 oznacza ze wysokość opony to 85% szerokośći opony to właśnie profil. Profil to wysokość opony a nie szerokość.

 

co do regułki co to jest profil opony masz racje, ale co do szerokości całkowitej nie..

 

idź i zmierz opony jak będziesz miał okazje:) ja już to robiłem kilka razy..

 

wyższy profil daje efekt w postaci tego że balon jest szerszy od bieżnika. Nie mam tego jak pokazać.... ale tak jest.

Wygląda to tak jak by ktoś zrobił węższy bieżnik od opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Wiesz ja mam unie z 81 roku i jeszcze odkładnie nie zmieniane ma dobre. Rozumiem że te inne rzemiosła to nie to ;) to jaki AB 100 bierzesz??


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    17

Dobra dobra u nas gosciu kupil tura i ma go 8 lat 5 skibowego i odkladnie na zlom mozna wyrzucic a ma niecale 50 ha ornej. Ja mam unie z 80 roku odkladnie terz juz nie pierwsze a sasiad ma kvernelanda 3 skiby ma go 3 lata a ziemi 100ha do orania i mysle ze jest roznica w wycieraniu sie odkładni i zabezpiezenia kverneland ma lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    1
co do regułki co to jest profil opony masz racje, ale co do szerokości całkowitej nie..

 

idź i zmierz opony jak będziesz miał okazje:) ja już to robiłem kilka razy..

 

wyższy profil daje efekt w postaci tego że balon jest szerszy od bieżnika. Nie mam tego jak pokazać.... ale tak jest.

Wygląda to tak jak by ktoś zrobił węższy bieżnik od opony.

Taki efek możesz uzyskać w każdej oponie jak jest za mało powietrza albo mocno obciążona. 650 to szerokość protektora a nie balonu.


<blockquote>
</blockquote>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1
Taki efek możesz uzyskać w każdej oponie jak jest za mało powietrza albo mocno obciążona. 650 to szerokość protektora a nie balonu.

 

 

nabij max powietrza do 650/85 czyli 2,5 bara żeby nie było że jest mało powietrza i zmierz ;)

szerokość opony to nie szerokość bieżnika...

 

co tu więcej dyskutować, już nie jeden sie upierał że tak nie jest. Z tąd moje doświadczenie w pomiarach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    1
nabij max powietrza do 650/85 czyli 2,5 bara żeby nie było że jest mało powietrza i zmierz ;)

szerokość opony to nie szerokość bieżnika...

 

co tu więcej dyskutować, już nie jeden sie upierał że tak nie jest. Z tąd moje doświadczenie w pomiarach :)

Jeszcze jedno pytanie w którym miejscu mieżysz tą oponę.


<blockquote>
</blockquote>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj